Przetargi.pl
„Zakup i dostawa nowego aparatu USG”

Gminny Ośrodek Zdrowia w Rakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 26-035 Raków, Klasztorna
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41/3535009, 608551897
  • Data zamieszczenia: 2018-03-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Zdrowia w Rakowie
    Klasztorna 16
    26-035 Raków, woj. świętokrzyskie
    tel. 41/3535009, 608551897
    REGON: 291020586
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.rakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Gminny Ośrodek Zdrowia w Rakowie

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zakup i dostawa nowego aparatu USG”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: „Zakup i dostawa nowego aparatu USG” Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 2 do SIWZ (parametry techniczno-użytkowe). Przez realizację strony rozumieją dostawę, wyładunek przedmiotu zamówienia w miejsce wskazane przez Zamawiającego w uzgodnionym terminie, instalację oraz szkolenie personelu Zamawiającego w zakresie obsługi i eksploatacji. Zamawiający wymaga aby: - Przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy - rok produkcji 2018, niepowystawowy, nieregenerowany, kompletny, oznakowany, posiadał niezbędne certyfikaty, instrukcje obsługi i eksploatacji, gwarancje, dokumentację w języku polskim. - Uruchomienie sprzętu wraz z przeszkoleniem personelu obsługującego nastąpi w Gminnym Ośrodku Zdrowia w Rakowie przy ul. Klasztornej 16. - Producent musi posiadać na terenie Polski serwis gwarancyjny i pogwarancyjny. - Wykonawca udzieli min. 36 miesięcznej gwarancji licząc od daty dostawy i instalacji przedmiotu zamówienia potwierdzonego protokołem zdawczo-odbiorczym. - Wykonawca zapewni w okresie gwarancji minimum 3 bezpłatne przeglądy techniczne wymagane lub zalecane przez producenta w tym 1 bezpłatny przegląd przed upływem terminu gwarancji (w ostatnim miesiącu gwarancji). W okresie gwarancji Wykonawca gwarantuje bezpłatny dojazd serwisanta do siedziby Zamawiającego. Wykonywane przeglądy będą realizowane w ramach ceny sprzedaży przez autoryzowany serwis. - Liczba napraw gwarancyjnych uprawniających do wymiany urządzenia na nowe - maksimum 3 /trzy/ naprawy tego samego podzespołu (za wyjątkiem uszkodzeń z winy użytkownika). - Czas reakcji serwisu „przyjęte zgłoszenie - podjęta naprawa” - maksimum 48 godzin w dni robocze (od poniedziałku do piątku) od zgłoszenia awarii telefonicznie lub faksem lub e-mail. - Czas naprawy - maksimum 5 dni roboczych od podjęcia naprawy. W przypadku, gdy czas naprawy będzie dłuższy, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu aparatu zastępczego o parametrach nie niższych niż zakupiony przez Zamawiającego. - Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia min. 36 miesięcznej gwarancji na nowo zainstalowane części lub części zainstalowane w ostatnim roku gwarancji. - Wykonawca zobowiązuje się do dokonywania napraw gwarancyjnych w siedzibie Zamawiającego, chyba że rodzaj uszkodzenia wymaga naprawy w serwisie Wykonawcy. - Przewóz aparatu w okresie gwarancji do miejsca naprawy i z powrotem do siedziby Zamawiającego, Wykonawca zrealizuje na swój koszt i ryzyko. - Wykonawca gwarantuje dostępność części zamiennych dotyczących przedmiotu zamówienia przez okres 10 lat.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33112200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczególnych warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie i ceny, przekazuje Zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach