Przetargi.pl
Zakup i dostawa narzędzi i materiałów terapeutycznych oraz pomocy edukacyjnych, w tym narzędzi TIK dla Przedszkola w Żelistrzewie i Przedszkola w Połchowie .Przedmiot zamówienia podzielony jest na 6 części

Urząd Gminy Puck ogłasza przetarg

  • Adres: 84100 Puck, ul. 10 Lutego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6732096 w. 40 , fax. 586 732 737
  • Data zamieszczenia: 2018-10-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Puck
    ul. 10 Lutego 29
    84100 Puck, woj. pomorskie
    tel. 058 6732096 w. 40, fax. 586 732 737
    REGON: 19051973700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina.puck.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa narzędzi i materiałów terapeutycznych oraz pomocy edukacyjnych, w tym narzędzi TIK dla Przedszkola w Żelistrzewie i Przedszkola w Połchowie .Przedmiot zamówienia podzielony jest na 6 części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa narzędzi i materiałów terapeutycznych oraz pomocy edukacyjnych, w tym narzędzi TIK dla Przedszkola w Żelistrzewie i Przedszkola w Połchowie .Przedmiot zamówienia podzielony jest na 6 części Zadanie realizowane jest w ramach projektu:”Upowszechnienie wychowania przedszkolnego w Gminie Puck poprzez utworzenie 135 nowych miejsc przedszkolnych w Połchowie i Żelistrzewie” Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020, Działanie 3.1 Edukacja Przedszkolna. 2. Miejsce realizacji Przedmiotu Zamówienia (dostawy i świadczenie usług gwarancyjnych): 1) Przedszkole w Żelistrzewie (ul. Szkolna 1, 84-100 Żelistrzewo); 2) Przedszkole w Połchowie (ul. Dworcowa 2, 84-123 Połchowo); 3. Wykonawca gwarantuje bezpieczeństwo dostawy, poprzez takie zabezpieczenie, aby w trakcie transportu i wniesienia Przedmiot Zamówienia nie uległ uszkodzeniu. Transport i wniesienie stanowią obowiązek Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest także do prawidłowego opakowania elementów Przedmiotu Zamówienia. 4. Oferowany Przedmiot zamówienia musi być: 1) fabrycznie nowy, wolny od wad i uszkodzeń oraz nieobciążony prawami osób trzecich; 2) nieużywany oraz nieeksponowany na wystawach lub imprezach targowych, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do użytkowania; 3) dostarczony Zamawiającemu w oryginalnych opakowaniach producenta (w razie konieczności dokonania naprawy gwarancyjnej Przedmiotu Zamówienia nie będzie wymagane przekazanie go w opakowaniach, w których został dostarczony do Zamawiającego); 4) wyposażony w dokumentację użytkownika w języku polskim; 5) oznaczony znakiem CE, posiadać certyfikat CE lub deklarację zgodności CE; 5. Szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia określone są we Wzorze Umowy stanowiącym Załącznik Nr 5 do SIWZ. 6. Szczegółową specyfikację techniczną Sprzętu z wyspecyfikowaniem rodzaju, minimalnych technicznych wymagań i ilości przedstawiono w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) dla każdej z 6 Części (Załącznik nr 6.1, 6.2, 6.3, 6.4, 6.5, 6.6 do SIWZ)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający ustala wadium odpowiednio: dla Część 1 - 1000 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100) dla Część 2 - 150 zł (słownie: sto pięćdziesiąt złotych 00/100) dla Część 3 - 1000 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100) dla Część 4- 1100 zł (słownie: jeden tysiąc sto złotych 00/10) dla Część 5- 1100 zł (słownie: jeden tysiąc sto złotych 00/10) dla Część 6- 900 zł (słownie: dziewięćset złotych 00/100) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2018 r., poz. 110). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank BS Krokowa Nr 55 8349 0002 0008 9500 2000 0030 Z dopiskiem: Gmina Puck Przetarg nieograniczony- Zakup pomocy - Nr sprawy: IZP.D.271.7.2018 4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, na cały okres związania ofertą. 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej Wykonawca z zachowaniem właściwej staranności winien dokonać przelewu pieniężnego z odpowiednim wyprzedzeniem, gdyż za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania kwoty wadium na podanym rachunku bankowym.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą, aktualnego na dzień skalania ofert, Oświadczenia w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w Ogłoszeniu o zamówieniu oraz w SIWZ, zwane dalej Oświadczeniem stanowiącego wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu. 2. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 Wykonawca składa w formie dokumentu, którego wzór zawiera Załącznik Nr 2 do SIWZ. 3. Oświadczenie musi potwierdzać brak podstaw wykluczenia i musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (spółki cywilne, konsorcja), Oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, potwierdzające brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postepowaniu w zakresie w jakim każdy z tych Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenie każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia, podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania każdego z tych Wykonawców. 5. Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (wzór stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ) 7. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Przykład Wzoru Oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ. UWAGA: Powyższy dokument składany jest przez Wykonawców bez wezwania Zamawiającego, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej www.bip.gmina.puck.pl informacji dotyczących między innymi nazw (firm) oraz adresów Wykonawcach, którzy złożyli oferty w postępowaniu. 8. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych dokumentów. 9. Oświadczenia i dokumenty, wskazane w niniejszym rozdziale muszą spełniać wymagania określone w ustawie i w przepisach rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126), oraz Rozporządzenia Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 16 października 2018 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U.z 2018r., poz. 1993), zwanego dalej „rozporządzeniem ws. dokumentów" 1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę dla każdej z siedmiu części zamówienia. Jeżeli SIWZ nie stanowi inaczej, wymagania dotyczące sporządzenia ofert odnoszą się do wszystkich Części zamówienia. Oferta - osobno na każdą oferowaną część zamówienia-zostanie sporządzona w języku polskim, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1.1- 1.6 (w zależności na którą część Wykonawca składa ofertę). 2. Wraz z Ofertą wykonawca złoży także: 1) Oświadczenie o powierzeniu podwykonawcom części zamówienia (jeżeli dotyczy)– wzór stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ- jeśli dotyczy, 2) Formularz asortymentowo-cenowy wraz z Oświadczeniem Wykonawcy o parametrach/funkcjach posiadanych przez oferowany przedmiot zamówienia, (w zależności na którą część Wykonawca składa ofertę) do SIWZ, , wypełniony i podpisany, zgodnie ze wzorem określonym w załączniku dla danej Części od Nr 1.1a do Nr 1.6a do SIWZ, odpowiednio dla danej części zamówienia 3) Dokumenty uwiarygodniające zastosowanie rozwiązań równoważnych wraz z zestawieniem wszystkich zaproponowanych rozwiązań równoważnych – w przypadku ich zaoferowania przez Wykonawcę; 4) Dokument potwierdzający wniesienie wadium (w przypadku wnoszenia wadium w formie niepieniężnej). 5) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą; 6) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie pisemnej w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. 7) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tekst jedn. Dz.U. z 2017 r. poz. 570 z późn. zm.), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą; Uwaga ! Jeśli Wykonawca składając ofertę wraz z jej załącznikami zamierza zastrzec niektóre informacje w nich zawarte, zgodnie z postanowieniami art. 8 ust. 3 ustawy, zobowiązany jest nie później niż w terminie składania ofert, zastrzec w dokumentach składanych wraz z ofertą, że nie mogą one być udostępniane oraz wykazać (załączyć do oferty pisemne uzasadnienie), iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Stosownie do powyższego, jeśli Wykonawca nie dopełni ww. obowiązków wynikających z ustawy, Zamawiający będzie miał podstawę uznania, że zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa jest bezskuteczne i w związku z tym potraktuje daną informację, jako niepodlegającą ochronie i niestanowiącą tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U.2018.419 t.j.). 3. Zamawiający wymaga, aby w formie pisemnej pod sankcją nieważności został złożony wypełniony Formularz oferty. 9. Zaleca się, by wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty były parafowane własnoręcznie przez osobę/y podpisujące ofertę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach