4 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg
- Adres: 44121 Gliwice, ul. Gen. Andersa
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 261111371 , fax. 261111232
- Data zamieszczenia: 2018-08-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 4 Wojskowy Oddział Gospodarczy
ul. Gen. Andersa 47
44121 Gliwice, woj. śląskie
tel. 261111371, fax. 261111232
REGON: 24076379800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://4wog.wp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka wojskowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa narzędzi, elektronarzędzi i sprzętu warsztatowego w podziale na 13 zadań - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zadanie nr 1 - Zakup i dostawa narzędzi do SOI Gliwice - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki: nr 3 do SIWZ - formularz cenowy dla zadania nr 1 oraz załącznik nr 16 do SIWZ - projekt umowy. Zadanie nr 2 - Zakup i dostawa elektronarzędzi do SOI Gliwice - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki: nr 4 do SIWZ - formularz cenowy dla zadania nr 2 oraz załącznik nr 16 do SIWZ - projekt umowy. Zadanie nr 3 - Zakup i dostawa narzędzi do SOI Bytom - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki: nr 5 do SIWZ - formularz cenowy dla zadania nr 3 oraz załącznik nr 16 do SIWZ - projekt umowy Zadanie nr 4 - Zakup i dostawa elektronarzędzi do SOI Bytom - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki: nr 6 do SIWZ - formularz cenowy dla zadania nr 4 oraz załącznik nr 16 do SIWZ - projekt umowy. Zadanie nr 5 - Zakup i dostawa narzędzi i elektronarzędzi do SOI Tarnowskie Góry - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki: nr 7 do SIWZ - formularz cenowy dla zadania nr 5 oraz załącznik nr 16 do SIWZ - projekt umowy. Zadanie nr 6 - Zakup i dostawa narzędzi i elektronarzędzi do SOI Katowice - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki: nr 8 do SIWZ - formularz cenowy dla zadania nr 6 oraz załącznik nr 16 do SIWZ - projekt umowy. Zadanie nr 7 - Zakup i dostawa narzędzi i elektronarzędzi do SOI Opole - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki: nr 9 do SIWZ - formularz cenowy dla zadania nr 7 oraz załącznik nr 16 do SIWZ - projekt umowy. Zadanie nr 8 - Zakup i dostawa elektronarzędzi do SOI Krapkowice - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki: nr 10 do SIWZ - formularz cenowy dla zadania nr 8 oraz załącznik nr 16 do SIWZ - projekt umowy. Zadanie nr 9 - Zakup i dostawa narzędzi do SOI Krapkowice - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki: nr 11 do SIWZ - formularz cenowy dla zadania nr 6 oraz załącznik nr 9 do SIWZ - projekt umowy. Zadanie nr 10 - Zakup i dostawa narzędzi i elektronarzędzi do SOI Bielsko Biała - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki: nr 12 do SIWZ - formularz cenowy dla zadania nr 10 oraz załącznik nr 16 do SIWZ - projekt umowy. Zadanie nr 11 - Zakup i dostawa elektronarzędzi do SOI Lubliniec - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki: nr 13 do SIWZ - formularz cenowy dla zadania nr 11 oraz załącznik nr 16 do SIWZ - projekt umowy. Zadanie nr 12 - Zakup i dostawa narzędzi do SOI Lubliniec - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki: nr 14 do SIWZ - formularz cenowy dla zadania nr 12 oraz załącznik nr 16 do SIWZ - projekt umowy. Zadanie nr 13 - Zakup i dostawa narzędzi, elektronarzędzi i sprzętu warsztatowego dla służby Czołgowo – Samochodowej - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki: nr 15 do SIWZ - formularz cenowy dla zadania nr 13 oraz załącznik nr 16 do SIWZ - projekt umowy. Wykonawca powinien posiadać system zarządzania jakością ISO 9001. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44510000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć: a.aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. b.Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ; c.Formularz cenowy dla zadania 1 i/lub 2 i/lub 3 i/lub 4 i/lub 5 i/lub 6 i/lub 7 i/lub 8 i/lub 9 i/lub 10 i/lub 11 i/lub 12 i/lub 13 w zależności na jakie zadania wykonawca składa ofertę. Formularz cenowy odpowiednio dla danego zadania musi być podpisany przez wykonawcę lub pełnomocnika. Brak podania niniejszych danych lub załączenie niepodpisanego formularza cenowego będzie skutkowało odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.) – treść złożonej oferty nie będzie odpowiadała treści SIWZ. tj. jej treść nie odpowiada treści SIWZ. d.pełnomocnictwo – jeżeli ofertę składa pełnomocnik. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo w formie pisemnej (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem notarialnie) należy dołączyć do oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- 4WOG-1200.2712.107.2020 Dostawa i montaż klimatyzatorów w podziale na 5 zadań
Dodano: 2020-10-07 - 4WOG-1200.2712.100.2020 Dostawa wyposażenia magazynowo-warsztatowego w podziale na 12 zadań
Dodano: 2020-10-02 - 4WOG-1200.2712.94.2020 Zakup i dostawa narzędzi i elektronarzędzi w podziale na 7 zadań
Dodano: 2020-09-17 - Dostawa sprzętu i materiałów eksploatacyjnych dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
Dodano: 2020-09-11 - Dostawa narzędzi i sprzętu dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
Dodano: 2020-07-22 - 4WOG.1200.2712.56.2020 Zakup i dostawa narzędzi, elektronarzędzi i sprzętu warsztatowego w podziale na 10 zadań
Dodano: 2020-06-17 - Dostawa narzędzi i sprzętu dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
Dodano: 2020-05-22 - Zakup narzędzi dla potrzeb realizacji projektu pn. „Wzmocnienie potencjału szkolnictwa zawodowego w mieście Siemianowice Śląskie” realizowanego w ramach Poddziałania 11.2.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego” Zamówienie dotyczy Części 4 pn.: Narzędzia ręczne i pozostałe.
Dodano: 2019-02-13 - Zakup materiałów przemysłowych i narzędzi wraz z dostawą i rozładunkiem w 2019r. dla potrzeb Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Piekarach Śląskich
Dodano: 2019-02-08 - Sukcesywna dostawa narzędzi dla Działu Nadzoru i Służb Technicznych Centrum Onkologii – Instytutu im. Marii Skłodowskiej Curie Oddziału w Gliwicach
Dodano: 2019-01-30