Przetargi.pl
Zakup i dostawa namiotów do działalności wychowawczej w podziale na 2 części

4 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 44-121 Gliwice, ul. Gen. Andersa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 261111371, , fax. 261111232
  • Data zamieszczenia: 2020-10-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 4 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Gen. Andersa 47
    44-121 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 261111371, , fax. 261111232
    REGON: 24076379800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://4wog.wp.mil.pl/pl/bip/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa namiotów do działalności wychowawczej w podziale na 2 części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot i zakres zamówienia: Zakup i dostawa namiotów do działalności wychowawczej w podziale na 2 części: Część nr 1: Zakup i dostawa namiotów z wyposażeniem dla Wojewódzkiego Sztabu Wojskowego w Opolu. Część nr 2: Zakup i dostawa namiotów do działalności wychowawczej. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki: - załącznik nr 4: wzór umowy, - załącznik nr 5: opis przedmiotu zamówienia, - załącznik nr 5a: logo WKU Rybnik, - załącznik nr 5b: wizualizacja namiotu stało ciśnieniowego, - załącznik nr 5c: wizualizacja i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla namiotu z wyposażeniem (dot. część 1). stanowiące integralną część niniejszej SIWZ. UWAGA ! 1) Wykonawca ma dostarczyć przedmiot zamówienia w ramach jednej dostawy dla poszczególnych części. 2) Zamawiający zastrzega, że cena jednostkowa poszczególnych pozycji asortymentowych dla części nr 2 wyszczególnionych z formularzu cenowym nie może przekraczać 10 000,00 zł wraz z odpowiednio naliczonym podatkiem od towarów i usług. W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę ceny jednostkowej równej lub wyższej niż 10 000,00 zł, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 Pzp. 3) Zamawiający zobowiązuje się do przekazania w formie elektronicznej wszelkich logo i znaków przeznaczonych do naniesienia za przedmiot zamówienia w terminie 3 dni roboczych od dnia podpisania umowy w formie elektronicznej. 3. Przedmiotem zamówienia jest dostawa. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawcy mogą składać oferty na dowolną liczbę części: 2 części. 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 6. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6. 7. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39522530-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty następujące dokumenty: 1. Formularz ofertowy wypełniony zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ; 2. Oświadczenia wymagane na podstawie art. 25a ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp, aktualne na dzień składania ofert, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3. Pełnomocnictwo, w przypadku podpisania dokumentów, o których mowa w rozdziale VI SIWZ przez osoby(ę) niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym Wykonawcy, z którego wynika prawo do podpisania oferty oraz do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą chyba, że Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne. Pełnomocnictwo musi być załączone w formie oryginału wystawionego przez osoby wymienione we właściwym rejestrze lub kserokopii poświadczonej notarialnie. Pełnomocnictwo dla podmiotów występujących wspólnie musi być wystawione przez wszystkich wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp i przedstawione zgodnie z zapisami powyżej dotyczącymi formy pełnomocnictwa jednego podmiotu. 4. Formularz cenowy wypełniony zgodnie z załącznikiem nr 6, 7 do SIWZ (stosownie do danej części). Wykonawca w formularzu cenowym musi podać wszystkie wymagane dane, w tym cenę dla każdej pozycji asortymentowej. Formularz cenowy musi być podpisany przez wykonawcę lub pełnomocnika. Brak podania wymaganych danych, załączenie niepodpisanego formularza cenowego lub nie załączenie formularza cenowego będzie skutkowało odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. 5. Zobowiązanie Wykonawcy, że stawi się w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego w celu podpisania umowy. 6. Oświadczenie Wykonawcy, że wykona zamówienie zgodnie z wymogami i warunkami Zamawiającego określonymi w SIWZ oraz we wzorze umowy w szczególności z karami umownymi i akceptuje je, oraz nie wnosi uwag, złożone na formularzu ofertowym stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 7. Oświadczenie Wykonawcy, że wykona zamówienie w terminie wskazanym w SIWZ oraz oświadcza, że przyjmuje warunki płatności zgodne z zapisami SIWZ, złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 8. Oświadczenie Wykonawcy, że zaoferowana cena została obliczona zgodnie z rozdziałem XII SIWZ i zawiera wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 9. Oświadczenie, że Wykonawca zdobył konieczne informacje niezbędne do właściwego przygotowania oferty złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 10. Oświadczenie, że Wykonawca uważa się związany ofertą na czas wskazany w rozdz. IX SIWZ, złożone na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 11. Oświadczenie, że Wykonawca nie zastosował ceny dumpingowej i oferta nie stanowi czynu nieuczciwej konkurencji zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz 5-17 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, złożone na formularzu ofertowym stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 12. Oświadczenie, że wypełnione zostały obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu, złożone na formularzu ofertowym stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 13. Oświadczenie, o okresie gwarancji, złożone na formularzu ofertowym stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 14. Oświadczenie o tym, że Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w ramach jednej dostawy, złożone na formularzu ofertowym stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 15. Oświadczenie, o przynależności do sektora małych i średnich przedsiębiorstw, złożone na formularzu ofertowym stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 16. Oświadczenie Wykonawcy czy powierza podwykonawcy/com wykonanie zamówienia. W przypadku powierzenia podwykonawcy/com wykonania zamówienia Wykonawca wskaże część jaką będzie realizował przy jego/ich udziale wraz z podaniem firm podwykonawców, którzy będą realizować ten zakres o ile są mu znane, złożone na formularzu ofertowym stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 17. Oświadczenie, że ofertę i wszystkie oświadczenia składane są ze świadomością odpowiedzialności karnej z art. 297 § 1 K.K., złożone na formularzu ofertowym stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. B. Dokumenty które, każdy Wykonawca musi złożyć po otwarciu oferty. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca zobowiązany jest w terminie 3 dni od zamieszczenia w BIP Zamawiającego pod adresem: https://4wog.wp.mil.pl/pl/bip/zamowienia/ informacji z otwarcia ofert do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp (zgodnie ze wzorem załącznika nr 3 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzieleniu zamówienia. Każdy z członków konsorcjum lub podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie przedkłada stosowne oświadczenie. C. Na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, zostanie wezwany do złożenia w wyznaczonym terminie aktualnych na dzień złożenia, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, tj: - nie dotyczy D. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, każdy z podmiotów występujących wspólnie np. konsorcjum musi przedłożyć w ofercie lub na wezwanie Zamawiającego dokumenty określone w rozdziale VI lit. A pkt 2 i rozdziale VI lit. B SIWZ pozostałe dokumenty wymienione w rozdziale VI lit. A mogą przedstawić łącznie. E. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w niniejszym rozdziale, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. F. W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w niniejszym rozdziale, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach