Samodzielny Publiczny Wielospecjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Bydgoszczy ogłasza przetarg
- Adres: 85-015 Bydgoszcz, ul. Markwarta
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 525 826 252 , fax. 525 826 209
- Data zamieszczenia: 2018-11-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Wielospecjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Bydgoszczy
ul. Markwarta 42466
85-015 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 525 826 252, fax. 525 826 209
REGON: 9232534800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-msw.bydgoszcz.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa myjni dezynfektora, zestawu narzędzi do zabiegów urologicznych, zestawu narzędzi uniwersalnych do zabiegów operacyjnych, zestawu narzędzi do zabiegów ginekologicznych, zestawu haków do zabiegów ogólnochirurgicznych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem postępowania jest zakup i dostawa myjni dezynfektora, zestawu narzędzi do zabiegów urologicznych, zestawu narzędzi uniwersalnych do zabiegów operacyjnych, zestawu narzędzi do zabiegów ginekologicznych, zestawu haków do zabiegów ogólnochirurgicznych szczegółowo określonych w załączniku nr 2 i 3 do siwz. Kod CPV: 33191000-5, 33168000-5, 33168100-6, 33162200-5. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje 5 niepodzielnych pakietów, dla których Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, z zastrzeżeniem, iż oferta w każdym z pakietów winna być pełna i powinna spełniać szczegółowe wymagania określone w formularzach cenowych, stanowiących załącznik nr 2 do siwz, formularzu właściwości techniczno – użytkowych stanowiącym załącznik nr 3 do siwz jak i wymagania zawarte w rozdziale III niniejszej specyfikacji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33162200-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia: 1) Wypełniony formularz ofertowy o treści odpowiadającej treści Załącznika nr 1 do SIWZ; 2) Wypełniony formularz cenowy o treści odpowiadającej treści Załącznika nr 2 do SIWZ w zakresie pakietu na który Wykonawca składa ofertę; 3) Formularz właściwości techniczno – użytkowych - wzór stanowi załącznik nr 3 do siwz; 2) PEŁNOMOCNICTWO: a) posiadające zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. Dokument pełnomocnictwa musi być złożony w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza /w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik/ b) podpisane w imieniu wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa musi być złożony w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza /w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia określonych w rozdz. VII siwz/ 3. Wykonawca, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWĘ AKCESORIÓW DO NOŻA HARMONICZNEGO GEN04
Dodano: 2023-06-29 - Dostawa sprzętu medycznego
Dodano: 2022-07-20 - dosatwa pętli i elektrod do zabiegów urologicznych
Dodano: 2021-02-12 - Sukcesywne dostawy materiałów okulistycznych
Dodano: 2021-02-10 - Dostawa pętli i elektro do zabiegów urologicznych
Dodano: 2020-12-28 - Sukcesywne dostawy materiałów okulistycznych
Dodano: 2020-12-16 - Dostawa wentrikuloskopu
Dodano: 2020-11-03 - Dostawa materiałów zużywalnych do wieży artroskopowej firmy Smith&Nephew
Dodano: 2020-09-24 - Dostawa narzędzi operacyjnych
Dodano: 2020-09-24 - dostawy sukcesywne sprzętu jednorazowego użytku i materiały szewne
Dodano: 2020-07-16