Przetargi.pl
Zakup i dostawa miału węglowego

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Milejowie Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 21-020 Milejów, ul. Wesoła
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 817 572 051 , fax. 817 572 051
  • Data zamieszczenia: 2019-09-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Milejowie Sp. z o.o.
    ul. Wesoła 18
    21-020 Milejów, woj. lubelskie
    tel. 817 572 051, fax. 817 572 051
    REGON: 60692416000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkmilejow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa miału węglowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    4.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa miału węgla kamiennego, w tym załadunek, transport, rozładunek, w ilości 1 500 Mg(słownie jeden tysiąc pięćset ton) o następujących parametrach: 1) Sortyment wg PN -82 G-97001: MIIA, uziarnienie [mm] 20-0; Skład ziarnowy w całej masie węgla: Podziarno 0 – 1 mm do 20%, Ziarna 0 – 3 mm do 40%, Nadziarno – powyżej 20 mm do 5 %. 2) Typ 32.1 (gazowo-płomienny), 3) Minimalna wartość opałowa w stanie roboczym Qir – 22000 kJ/kg, 4) Maksymalna zawartość siarki całkowitej w stanie roboczym Str – 0,6 %, 5) Maksymalna zawartość popiołu w stanie roboczym Ar – 15%, 6) Maksymalna zawartość wilgoci w stanie roboczym Wtr – 14%, 7) Węgiel energetyczny musi być wolny od zanieczyszczeń w postaci kamienia i złomu oraz domieszek mułów. 4.2. Realizacja zamówienia będzie dokonywana przez Wykonawcę po uzgodnieniu terminu oraz ilości poszczególnych dostaw z Zamawiającym, na koszt Wykonawcy. Dostawa wraz z rozładunkiem odbywać się będzie w dni robocze od godziny 7:00 do godziny 14:30, transportem samochodowym, sukcesywnie na każde żądanie Zamawiającego, zgłoszone telefonicznie za pomocą e-mail lub faksem, w terminie nie dłuższym niż 2 dni robocze od dnia zgłoszenia zapotrzebowania, w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Podana ilość miału może ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego oraz warunków pogodowych bez możliwości dochodzenia przez Wykonawcę odszkodowań lub kar nakładanych na Zamawiającego. Zamawiający dokonuje każdorazowo odbioru ilościowego i jakościowego danej dostawy, natomiast Wykonawca zobowiązany jest przedstawić każdorazowo dla każdej dostawy dokument (certyfikat – świadectwo jakości węgla, wystawiony przez laboratorium akredytowane przez PCA), określający parametry dostarczanego węgla. 4.3. Zamawiający w myśl ustawy o podatku akcyzowym z dnia 6 grudnia 2008 roku (Dz. U. 2019 poz. 864 ze zm.), nie jest zwolniony z akcyzy. W sytuacji, gdy w trakcie realizacji zamówienia Zamawiający spełni wymagania ww. ustawy do zwolnienia od podatku akcyzowego na wyroby węglowe i poinformuje o tym pisemnie Wykonawcę, Wykonawca zobowiązany będzie do dalszej realizacji zamówienia oraz do obniżenia ceny ofertowej brutto o kwotę podatku akcyzowego wykazanego przez niego w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09111210-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający określa, że ww. warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada: a) Licencję na krajowy transport drogowy rzeczy lub jeśli polega w zakresie transportu na usługach podwykonawców musi udowodnić, że podwykonawca posiada Licencję na krajowy transport drogowy rzeczy,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.2.1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacji z otwarcia ofert), jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ. 10.15. Oferta musi zawierać: a) Formularz ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ. b) Oświadczenia, o których mowa w pkt 5.1 SIWZ według wzorów stanowiących odpowiednio Załącznik nr 4 i 4a do SIWZ, c) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii (jeżeli dotyczy); d) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t. j. Dz. U. z 2017 poz. 570), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty; e) Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 6.7.1 i 6.7.4 SIWZ - jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach