Przetargi.pl
Zakup i dostawa mebli tapicerowanych w ramach projektu „Rozwój systemu kształcenia o profilu praktycznym w ramach Słupskiego Ośrodka Akademickiego (SOA)”.

Akademia Pomorska ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, ul. Arciszewskiego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 840 53 27, , fax. 59 840 53 80
  • Data zamieszczenia: 2018-12-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Pomorska
    ul. Arciszewskiego 22a
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 59 840 53 27, , fax. 59 840 53 80
    REGON: 145900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.apsl.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa mebli tapicerowanych w ramach projektu „Rozwój systemu kształcenia o profilu praktycznym w ramach Słupskiego Ośrodka Akademickiego (SOA)”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa mebli tapicerowanych w ramach projektu „Rozwój systemu kształcenia o profilu praktycznym w ramach Słupskiego Ośrodka Akademickiego (SOA)”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje zakup i dostawę: 1) Pufa kwadratowa – 1szt., 2) Pufa kwadratowa – 1 szt., 3) Pufa okrągła – 1 szt., 4) Pufa okrągła – 1 szt., 5) Sofa – 10 szt., 6) Sofa – 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wraz z transportem nowego i fabrycznie zapakowanego towaru (tzn. mebli i wyposażenia, w tym urządzeń i systemu) pochodzącego z bieżącej produkcji (2017/2018), wraz z jego rozładunkiem i wniesieniem w miejscach wskazanych w siedzibie Zamawiającego. Przedmiot zamówienia obejmuje także montaż przedmiotu zamówienia. Montaż obejmuje wykonanie wszystkich czynności niezbędnych do przygotowania przedmiotu zamówienia do używania zgodnie z przeznaczeniem i celem, w tym: rozpakowanie, skręcenie, złożenie w całość, montaż w miejscu przeznaczenia (w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w jego siedzibie), regulacja i doprowadzenie do stanu użytkowania zgodnego z przeznaczeniem, a także usunięcie i wywóz odpadów powstałych w toku montażu. Minimalny wymagany okres gwarancji na dostarczone meble i wyposażenie wynosi 24 miesiące. Okres gwarancji stanowi jedno z kryterium wyboru oferty. W przypadku opisania przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę, wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. W miejscu, gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt. 2 i ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39516100-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty: 1.Formularz oferty przygotowany zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ; 2. Formularz cenowy przygotowany zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ; 3. oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ; 4. w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika, należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo w oryginale lub jego kopię poświadczoną notarialnie; 5. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o realizację zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach