Gmina Dobiegniew ogłasza przetarg
- Adres: 66520 Dobiegniew, ul. Dembowskiego
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 957 611 001 , fax. 957 611 041
- Data zamieszczenia: 2019-02-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobiegniew
ul. Dembowskiego 2
66520 Dobiegniew, woj. lubuskie
tel. 957 611 001, fax. 957 611 041
REGON: 52874100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobiegniew.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZAKUP I DOSTAWA MEBLI BIUROWYCH WRAZ Z MONTAŻEM W BUDYNKU ADMINISTRACYJNYM URZĘDU MIEJSKIEGO W DOBIEGNIEWIE - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych do siedziby Zamawiającego tj. Urzędu Miejskiego w Dobiegniewie, przy ul. Obrońców Pokoju 24 wraz z ich montażem i rozmieszczeniem. Pod pojęciem „meble biurowe” Zamawiający rozumie asortyment wskazany w Załącznikach do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Szacunkowa ilość, rodzaj, parametry i charakterystyka techniczna zamawianych mebli biurowych została określona w załączniku nr 1a do SIWZ oraz Załączniku nr 6 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. Dostawa obejmuje meble biurowe w ilościach zgodnych z formularzem cenowym. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39130000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający informuje, że działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Formularz cenowy, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1a do SIWZ. 3. Zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument służący wykazaniu udostępnienia wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci w zakresie określonym w art. 22a ust. Pzp wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. 4. Pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 5. Pełnomocnictwo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, o ile Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia. 6. Dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego: a) Karty katalogowe (zgodnie z zapisami pkt 3.11 SIWZ), b) Próbki i dokumenty potwierdzające, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a w szczególności w OPZ (Załączniku nr 6 do SIWZ), c) Prezentacje (zgodnie z zapisem pkt. 3.14. SIWZ). 7. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Adaptacja poprzez zmianę sposobu użytkowania budynku szkoły podstawowej na Gminną Bibliotekę Publiczną w miejscowości Dzietrzychowice, gmina Żagań – dostawa wyposażenia”.
Dodano: 2023-06-26 - „Dostawa wyposażenia meblowego dla Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze i jednostek podległych w województwie lubuskim - postępowanie II”
Dodano: 2022-11-15 - Dostawa wyposażenia i sprzętu oraz urządzeń multimedialnych i komputerowych na potrzeby zadania inwestycyjnego pn. " Zagospodarowanie Parku Przyzamkowego wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Łagowie"
Dodano: 2021-03-02 - Dostawa wyposażenia i sprzętu oraz urządzeń multimedialnych i komputerowych na potrzeby zadania inwestycyjnego pn. " Zagospodarowanie Parku Przyzamkowego wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Łagowie"
Dodano: 2020-12-31 - Zakup i dostawa mebli dla potrzeb PSM I i II stopnia w Żaganiu – II postępowanie
Dodano: 2020-11-26 - Zakup i dostawa mebli dla potrzeb PSM I i II stopnia w Żaganiu
Dodano: 2020-11-10 - Dostawy mebli i wyposażenia w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Rozbudowa Szkoły Podstawowej na Osiedlu Górczyn”, Szkoła Podstawowa nr 20 z Oddziałami Integracyjnymi im. Bohaterów Westerplatte w Gorzowie Wlkp.
Dodano: 2020-08-11 - Dostawy mebli i wyposażenia w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Rozbudowa Szkoły Podstawowej na Osiedlu Górczyn”, Szkoła Podstawowa nr 20 z Oddziałami Integracyjnymi im. Bohaterów Westerplatte w Gorzowie Wlkp.
Dodano: 2020-06-19 - Dostawa mebli biurowych tj. szaf aktowych, biurek z kontenerem mobilnym, foteli obrotowych do Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze oraz jednostek podległych zlokalizowanych w województwie lubuskim
Dodano: 2019-11-21 - „ Przebudowa i remont budynku willowego Regionalnego Centrum Animacji Kultury – dostawa wyposażenia”.
Dodano: 2019-11-04