Przetargi.pl
Zakup i dostawa materiału na remont bieżący dróg

Gmina Opinogóra Górna ogłasza przetarg

  • Adres: 06-406 Opinogóra Górna, ul. Z. Krasińskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 023 6717024, 6717085 , fax. 236 736 110
  • Data zamieszczenia: 2019-03-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Opinogóra Górna
    ul. Z. Krasińskiego 4
    06-406 Opinogóra Górna, woj. mazowieckie
    tel. 023 6717024, 6717085, fax. 236 736 110
    REGON: 13037834400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugopinogora.bip.org.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa materiału na remont bieżący dróg
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia podzielony został na 5 części. Zadanie (część) nr 1 Przedmiotem postępowania jest dostawa tłucznia betonowego lub ceglano-betonowego mielonego o frakcji 0-31,5 mm (udział frakcji 20-31,5 mm w 1 tonie nie może być mniejszy niż 70 %) w ilości 400 – 550 ton z przeznaczeniem na bieżący remont dróg gminnych. Zadanie (część) nr 2 Przedmiotem postępowania jest dostawa tłucznia betonowego lub ceglano-betonowego mielonego o frakcji 0-31,5 mm (udział frakcji 20-31,5 mm w 1 tonie nie może być mniejszy niż 70 %) w ilości 400 – 550 ton z przeznaczeniem na bieżący remont dróg gminnych. Zadanie (część) nr 3 Przedmiotem postępowania jest dostawa tłucznia betonowego lub ceglano-betonowego mielonego o frakcji 0-31,5 mm (udział frakcji 20-31,5 mm w 1 tonie nie może być mniejszy niż 70 %) w ilości 400 – 550 ton z przeznaczeniem na bieżący remont dróg gminnych. Zadanie (część) nr 4 Przedmiotem postępowania jest dostawa tłucznia betonowego lub ceglano-betonowego mielonego o frakcji 0-31,5 mm (udział frakcji 20-31,5 mm w 1 tonie nie może być mniejszy niż 70 %) w ilości 400 – 550 ton z przeznaczeniem na bieżący remont dróg gminnych. Zadanie (część) nr 5 Przedmiotem postępowania jest dostawa tłucznia betonowego lub ceglano-betonowego mielonego o frakcji 0-31,5 mm (udział frakcji 20-31,5 mm w 1 tonie nie może być mniejszy niż 70 %) w ilości 400 – 550 ton z przeznaczeniem na bieżący remont dróg gminnych. Opis dla każdej części: Rzeczywista wielkość zamówienia będzie zależała od stanu dróg gminnych w okresie wiosennym i jesiennym oraz zabezpieczenia środków finansowych w budżecie gminy. Przez dostawę należy rozumieć: zakup, załadunek transport oraz rozładunek materiału. Zamawiający żąda kruszywa będącego wynikiem kruszenia/mielenia materiału na kruszarce. Wyklucza się przygotowywanie materiału do żądanej fakcji w inny sposób. Materiał nie może zwierać elementów metalowych, szkła oraz innych elementów stanowiących niebezpieczeństwo dla ruchu kołowego i pieszych. Niedopuszczalna jest obecność eternitu i innych elementów niebezpiecznych dla środowiska. Po podpisaniu umowy Wykonawca otrzyma wykaz dróg wraz z ilością kruszywa, którą Wykonawca ma dostarczyć na daną drogę. Dostawa będzie prowadzona od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 do 15:00, zgodnie ze zleceniami zamawiającego wg bieżących potrzeb, na wskazane miejsca w miejscowościach wyłącznie na terenie gminy Opinogóra Górna. Dostawa ma być realizowana transportem Wykonawcy, bądź transportem wynajętym na koszt i ryzyko Wykonawcy, samochodami samowyładowczymi z tylnym oraz bocznym wyładunkiem umożliwiającym równomierny rozładunek bezpośrednio na drodze o ładowności nie przekraczającej 25 t. Koszt załadunku i transportu musi być wliczony w cenę dostaw. Zamawiający wyklucza możliwość użycia do transportu ciągników siodłowych z naczepami. W razie stwierdzenia, że kruszywo nie spełnia wymogów określonych w siwz, Wykonawca zobowiązany jest wymienić towar na spełniający wymagania określone przez Zamawiającego. W razie wątpliwości co do ilości dostarczanej partii Zamawiający zleci wykonanie ważenia. W przypadku stwierdzenia mniejszej ilości niż deklaruje Wykonawca, koszty transportu i ważenia pokrywa Wykonawca. W sytuacji odwrotnej, tj. jeśli waga będzie prawidłowa (zgodnie z deklaracją Wykonawcy) koszty transportu i ważenia pokrywa Zamawiający. W przypadku stwierdzenia, że waga towaru jest zawyżana poprzez jego celowe zwilżanie wodą, stanowi to podstawę do rozwiązania umowy z przyczyn zależnych od Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14210000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełnionego Formularza oferty (wg załącznika nr 1 do siwz); 2) pełnomocnictwa w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie, jeżeli reprezentacja/reprezentant Wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa; 3) zobowiązania podmiotu trzeciego lub inne dokumenty, jeżeli Wykonawca polega na zasobach innego podmiotu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach