Przetargi.pl
Zakup i dostawa materiałów szewnych na potrzeby Apteki

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Zespół Szpitali Miejskich w Chorzowie ogłasza przetarg

  • Adres: 41-500 Chorzów, Strzelców Bytomskich
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323 499 115 , fax. 322 413 952
  • Data zamieszczenia: 2018-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Zespół Szpitali Miejskich w Chorzowie
    Strzelców Bytomskich 11
    41-500 Chorzów, woj. śląskie
    tel. 323 499 115, fax. 322 413 952
    REGON: 27150341000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsm.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa materiałów szewnych na potrzeby Apteki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup i dostawa materiałów szewnych na potrzeby Apteki z podziałem na pakiety: Pakiet nr 1 - Nici specjalistyczne wchłanialne, Pakiet nr 2 - Nici specjalistyczne niewchłanialne, Pakiet nr 3 - Nici chirurgiczne, Pakiet nr 4 - Szwy specjalistyczne, Pakiet nr 5 - Nici okulistyczne (1), Pakiet nr 6 - Nici okulistyczne (2), Pakiet nr 7 - Staplery (1), Pakiet nr 8 - Sterylna gąbka żelatynowa wchłanialna, Pakiet nr 9 - Wosk kostny, Pakiet nr 10 - Siatka przepuklinowa i stapler, Pakiet nr 11 - Siatka przepuklinowa, Pakiet nr 12 - Staplery, trokary, siatki, Pakiet nr 13 - Nici specjalistyczne, Pakiet nr 14 - Staplery (2), Pakiet nr 15 - Uchwyt monopolarny z nożykiem, Pakiet nr 16 - Matryca z klejem do tkanek, Pakiet nr 17 - Nici chirurgiczne - Blok operacyjny dziecięcy (1), Pakiet nr 18 - Nici chirurgiczne - Blok operacyjny dziecięcy (2), Pakiet nr 19 - Nici chirurgiczne - Blok operacyjny dziecięcy (3). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podaniem ilości określono w specyfikacji asortymentowo-cenowej (dalej w treści: SAC) stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ. Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i sprzedaży w obszarze gospodarczym UE oraz zgodny z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności spełniać wymagania ustawy o wyrobach medycznych z dn. 20 maja 2010 (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 211 z późn. zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141121-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawcy składający oferty na wszystkie części zamówienia (pakiety) zobowiązani są do wniesienia wadium w kwocie: 15 210,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy dwieście dziesięć złotych 00/100). Natomiast, dla ofert częściowych wadium wynosi odpowiednio: Pakiet nr 1 – „Nici specjalistyczne wchłanialne” w kwocie 1 370,00 zł, Pakiet nr 2 – „Nici specjalistyczne niewchłanialne” w kwocie 190,00 zł, Pakiet nr 3 – „Nici chirurgiczne w kwocie” w kwocie 2 450,00 zł, Pakiet nr 4 – „Szwy specjalistyczne” – wadium nie jest wymagane, Pakiet nr 5 – „Nici okulistyczne (1)” w kwocie 450,00 zł, Pakiet nr 6 – „Nici okulistyczne (2)” w kwocie 70,00 zł, Pakiet nr 7 – „Staplery (1)” w kwocie 4 060,00 zł, Pakiet nr 8 – „Sterylna gąbka żelatynowa wchłanialna” w kwocie 50,00 zł, Pakiet nr 9 – „Wosk kostny” – wadium nie jest wymagane, Pakiet nr 10 – „Siatka przepuklinowa i stapler” w kwocie 780,00 zł, Pakiet nr 11 – „Siatka przepuklinowa” w kwocie 680,00 zł, Pakiet nr 12 – „Staplery, trokary, siatki” w kwocie 900,00 zł, Pakiet nr 13 – „Nici specjalistyczne” w kwocie 250,00 zł, Pakiet nr 14 – „Staplery (2)” w kwocie 650,00 zł, Pakiet nr 15 – „Uchwyt monopolarny z nożykiem” w kwocie 500,00 zł, Pakiet nr 16 – „Matryca z klejem do tkanek” w kwocie 150,00 zł, Pakiet nr 17 – „Nici chirurgiczne - Blok operacyjny dziecięcy (1)” w kwocie 2 550,00 zł, Pakiet nr 18 – „Nici chirurgiczne - Blok operacyjny dziecięcy (2)” w kwocie 110,00 zł, Pakiet nr 19 – „Nici chirurgiczne - Blok operacyjny dziecięcy (3)” – wadium nie jest wymagane. Wadium można wnosić w następujących formach; pieniądzu, poręczeniach i gwarancjach bankowych, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (poręczenie kasy musi być zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. 2018 r. poz. 110 z późn. zm.). Dopuszczalne jest również złożenie wadium w więcej niż jednej formie. Wadium w pieniądzu należy wnieść przed upływem terminu składania ofert przelewem na konto Zamawiającego: ING BANK ŚLĄSKI S.A. O/ CHORZÓW nr konta 21 1050 1243 1000 0010 0009 7517 Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien powołać się na nr sprawy: SP ZOZ ZSM/ZP/111/2018 - „Pakiet nr …. „ i nazwa przetargu: „Zakup i dostawa materiałów szewnych na potrzeby Apteki”. Za termin wniesienia wadium uważa się datę i godzinę wpłynięcia środków na konto Zamawiającego. W przypadku innych niż pieniądz form wadium Wykonawca dostarcza gwarancję lub poręczenie w oryginale do Kasy Zespołu Szpitali Miejskich (może być listowne) przed upływem terminu składania ofert (dopuszcza się złożenie gwarancji lub poręczenia wraz z ofertą). W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowych lub ubezpieczeniowych, z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: - nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 UPZP, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, - termin obowiązywania gwarancji, - miejsce i termin zwrotu gwarancji. Wniesione wadium musi zachować ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą, przy czym pierwszym dniem ważności zobowiązania jest dzień składania ofert. Wadium musi zabezpieczać ofertę w całym okresie związania ofertą, który wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert. Zamawiający zwróci wadium, jeżeli wystąpi jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 UPZP. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca: a) którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeżeli dotyczy), - Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. b) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a UPZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 UPZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 UPZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 UPZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a UPZP. Oferta, która nie zostanie zabezpieczona wadium w wymaganej formie i wysokości zostanie odrzucona.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie ustanawia warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 UPZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 UPZP – załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie oraz załącznik mają być złożone zgodnie z treścią załącznika nr 5 SIWZ. Zamawiający uzna żądanie za spełnione, kiedy Wykonawca w ciągu 3 dni przekaże Zamawiającemu oświadczenie (wraz z ewentualnymi dowodami) faksem lub e-mailem przy założeniu niezwłocznego przekazania pisemnego oryginału na adres Zamawiającego. Uwaga: W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt. a) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oferta powinna składać się z następujących dokumentów i oświadczeń: a) Wypełnionego formularza ofertowego wg zał. nr 1 do SIWZ zawierającego w szczególności informacje o cenie oferty, terminie dostawy, terminie płatności, pełnych danych adresowych Wykonawcy. Wykonawca, składając ofertę informuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego – formularz ofertowy, pkt. 2 załącznika nr 1 do SIWZ (informacje dodatkowe część 12 pkt. 12.9 oraz część 13 SIWZ) b) Wypełnionego formularza specyfikacji asortymentowo cenowej wg zał. nr 2 do SIWZ w zależności od pakietu, której dotyczy oferta. c) Informacja o części zamówienia, którą Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcy wg pkt. 12 załącznika nr 1 do SIWZ – dotyczy sytuacji, gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie którejkolwiek części zamówienia Podwykonawcom, w sytuacji gdy Wykonawca nie przekaże informacji w formularzu ofertowym Zamawiający uzna, iż Wykonawca nie zamierza powierzyć żadnej części zamówienia Podwykonawcy. d) Informacja o zamiarze korzystania z zasobów udostępnianych przez inne podmioty, celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu załącznik nr 4 - „Zobowiązanie podmiotu oddającego do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby”. e) Pełnomocnictwo lub upoważnienie – jeżeli dotyczy;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach