Przetargi.pl
zakup i dostawa materiałów opatrunkowych i środków dezynfekcyjnych

Pogotowie Ratunkowe w Jeleniej Górze ogłasza przetarg

  • Adres: 58-570 Jelenia Góra, ul. Cieplicka 126a
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 75 7535614 , fax. 75 7535614
  • Data zamieszczenia: 2012-02-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Pogotowie Ratunkowe w Jeleniej Górze
    ul. Cieplicka 126a 126a
    58-570 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 75 7535614, fax. 75 7535614
    REGON: 00000108245400
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.999.jgora.pl, www.bip.pogotowie-jg.dolnyslask.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    zakup i dostawa materiałów opatrunkowych i środków dezynfekcyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów opatrunkowych i środków dezynfekcyjnych dla Pogotowia Ratunkowego w Jeleniej Górze CPV: 3314110-1, 33741300-9, 33690000-3, 33631600-8, 1 Termin ważności towaru nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty sprzedaży, 2 Certyfikaty zgodności muszą być ważne na dzień składania ofert lub na dzień składania ofert wraz z oświadczeniem, że wraz z dostawą towaru zostanie dostarczony ważny certyfikat zgodności na zaoferowany wyrób wraz z oświadczeniem 3 Wyroby medyczne muszą być oznakowane znakiem CE. 4. Wyroby maja mieć oznakowanie wyrobu oraz instrukcję używania w języku polskim (lub w postaci zharmonizowanych symboli lub rozpoznawalnych kodów) 5. Wyroby medyczne muszą być zgodne z wymaganiami zasadniczymi (Rady 93/42/EWG z dnia 14 czerwca 1993 r. dotyczącą wyrobów medycznych (Dz. Urz. WE L 169 z 12.07.1993, str.1; Dz. Urz. UE Polskie wydanie specjalne, rozdz. 13, t. 12,str.82) - przypadku wyrobów medycznych i wyposażenia wyrobów) 6 Szczegółowy przedmiot zamówienia opisany jest w załączniku nr 1 do SIWZ ZP - 3/2012
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331411101
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: Pakiet I 75,00 zł ( słownie: siedemdziesiąt pięć złotych 00/100) Pakiet II 50,00 zł ( słownie: pięćdziesiąt złotych 00/100) Pakiet III 14,00 zł ( słownie: czternaście złotych 00/100) Pakiet IV 14,00 zł ( słownie : czternaście złotych 00/100) Pakiet V 130,00 zł ( słownie: sto trzydzieści złotych 00/100) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach : 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. ( Tekst jednolity Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.) 6) Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Millennium S.A. w Warszawie Nr 97 1160 2202 0000 0000 4260 9024. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału do oferty. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienna pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a, 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 1 marca 2012 roku do godz. 1200. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. Zamawiający dokona zwrotu wadium w trybie określonym w art. 46 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pogotowie-jg.dolnyslask.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną