Radomska Stacja Pogotowia Ratunkowego ogłasza przetarg
- Adres: 26-600 Radom, ul. Tochtermana
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 483 626 389 , fax. 483 624 847
- Data zamieszczenia: 2021-02-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Radomska Stacja Pogotowia Ratunkowego
ul. Tochtermana 1
26-600 Radom, woj. mazowieckie
tel. 483 626 389, fax. 483 624 847
REGON: 67020628600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pogotowie.radom.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych zgodnie z zestawieniem urządzeń stosowanych w Radomskiej Stacji Pogotowia Ratunkowego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych zgodnie z zestawieniem urządzeń stosowanych w Radomskiej Stacji Pogotowia Ratunkowego Kod CPV: 30125110-5 – tonery do drukarek laserowych/faksów 30125120-8 – tonery do fotokopiarek 30124300-7 – bębny do drukarek biurowych 30192320-0 – taśmy do drukarek 1. Materiały powinny spełniać wymogi polskich norm jakościowych. 2. Zamawiający nie dopuszcza oferowania materiałów eksploatacyjnych regenerowanych. 3. Oferowane materiały muszą być oryginalne, fabrycznie nowe, nieużywane, oryginalnie zapakowanymi z zabezpieczeniami stosowanymi przez danego producenta (np. hologramy), z naniesionym symbolem tonera lub tuszu oraz numerem katalogowym, niepoddawanymi procesowi ponownego napełniania, demontażu, wolnymi od wad. Muszą być zapakowane w wewnętrzne, szczelne i hermetyczne opakowanie zabezpieczające przed wpływami otoczenia. Muszą one posiadać naniesiony na opakowaniu opis jednoznacznie identyfikujący produkt oraz jego wydajność lub pojemność) znak firmowy producenta, kod produktu, typ oraz rodzaj sprzętu, do którego materiał jest przeznaczony oraz termin ważności. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30125120-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych oraz akcesoriów do urządzeń drukujących dla potrzeb jednostek Policji w garnizonie mazowieckim
Dodano: 2021-01-18 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek na potrzeby Centrali Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
Dodano: 2020-11-25 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek
Dodano: 2020-03-20 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń wielofunkcyjnych, drukarek oraz kserokopiarek
Dodano: 2020-02-17 - Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do kopiarek, drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Sądu Okręgowego w Płocku, Sądu Rejonowego w Sierpcu i Sądu Rejonowego w Gostyninie
Dodano: 2020-01-24 - Zakup i dostawa oryginalnych tonerów, bębnów i tuszy w okresie od 01.01.2020 do 31.12.2020 roku dla potrzeb Starostwa Powiatu Grodziskiego
Dodano: 2019-12-03 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek na potrzeby Centrali Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów w 2019 roku.
Dodano: 2019-11-26 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek
Dodano: 2019-07-31 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek na potrzeby Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów w 2019 roku.
Dodano: 2019-06-21 - Zakup i dostawa tonerów na potrzeby projektu "Od szkolenia do zatrudnienia - YEI", realizowanego w ramach programu „Gwarancje dla młodzieży”. Projekt realizowany w ramach Inicjatywy na rzecz zatrudnienia ludzi młodych. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020.
Dodano: 2019-06-12