Przetargi.pl
Zakup i dostawa materiałów bitumicznych dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Turku w 2019 roku.

Zarząd Dróg Powiatowych w Turku ogłasza przetarg

  • Adres: 62-700 Turek, ul. Kolska Szosa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 63 222 31 10 , fax. 63 222 31 18
  • Data zamieszczenia: 2019-03-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Turku
    ul. Kolska Szosa 64
    62-700 Turek, woj. wielkopolskie
    tel. 63 222 31 10, fax. 63 222 31 18
    REGON: 31108036630113
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.bip.powiat.turek.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa materiałów bitumicznych dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Turku w 2019 roku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa materiałów bitumicznych dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Turku w 2019 roku. Zakres zamówienia został podzielony na części i obejmuje usługę : Część I zakup 500 ton masy mineralno-asfaltowej na gorąco wraz z odbiorem własnym przez Zamawiającego bezpośrednio z wytwórni masy. Część II zakup i dostawa 20 ton masy mineralno-asfaltowej na zimno wraz z transportem do siedziby zamawiającego (w workach po 25-30 kg). Przedmiot zamówienia (zakres i sposób wykonania) określa szczegółowo załącznik do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44113700-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oferta, 2) oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub 14 RODO – jeżeli dotyczy należy złożyć wraz z ofertą, 3) w przypadku, gdy oferta i oświadczenia, o których mowa w ust. 1 zostaną podpisane przez osobę/osoby, których prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika wprost z wpisu do odpowiedniego rejestru lub ewidencji, Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą pełnomocnictwo podpisane przez osoby uprawione do reprezentacji Wykonawcy na dzień jego wystawienia, a tym samym umocowania pełnomocnika; pełnomocnictwo należy przedłożyć w oryginale albo notarialnie poświadczonym odpisie. 4) pełnomocnictwo ustanawiający pełnomocnika - gdy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego - w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna wskazywać rodzaj uprawnień, do których upoważniony jest Pełnomocnik, tj. np. podpisanie oferty, potwierdzenie za zgodność z oryginałem kopii dokumentów, składanie oświadczeń woli i wiedzy itp. 5) Wykonawcy, w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, bez odrębnego wezwania przekazują Zamawiającemu swoje oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia; Oświadczenie wykonawcy o braku przynależności do grupy kapitałowej, które zostanie złożone wraz z ofertą, również potwierdza brak podstawy do wykluczenia z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Należy jednak w tym przypadku mieć na uwadze, że jakakolwiek zmiana sytuacji wykonawcy w toku postępowania o udzielenie zamówienia polegająca na jego włączeniu do grupy kapitałowej po otwarciu ofert, będzie powodowała niezwłoczny obowiązek aktualizacji takiego oświadczenia po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach