Opolskie Centrum Rehabilitacji ogłasza przetarg
- Adres: 48-317 Korfantów, ul. Wyzwolenia 11
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 4319042 - 44 , fax. 077 4319019
- Data zamieszczenia: 2010-01-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Opolskie Centrum Rehabilitacji
ul. Wyzwolenia 11 11
48-317 Korfantów, woj. opolskie
tel. 077 4319042 - 44, fax. 077 4319019
REGON: 00065453000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ocr.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa łóżek rehabilitacyjnych dla Opolskiego Centrum Rehabilitacji w Korfantowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Łóżko rehabilitacyjne wraz z materacem - 30 sztuk Stojak na kroplówkę - 10 sztuk - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331921003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu, każdy oferent zobowiązany jest wnieść wadium, które wynosi: 2650 zł. Słownie: dwa tysiące sześćset pięćdziesiąt złotych za cały przedmiot zamówienia.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy pzp tj.: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania tych uprawnień, 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (na podstawie art. 24 Ustawy pzp),
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Do oferty należy załączyć następujące dokumenty: a.formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ b.oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o którym mowa w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 ustawy PZP zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. c. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d.aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidywane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ocr.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wyposażenia i sprzętu dla Oddziału Szpitalnego
Dodano: 2015-09-01 - Dostawa wyposażenia i sprzętu dla Oddziału Szpitalnego
Dodano: 2015-08-13 - Zakup wraz z dostawą aparatury medycznej
Dodano: 2014-12-30 - Zakup sprzętu rehabilitacyjnego
Dodano: 2013-03-01 - Dostawa łóżek szpitalnych rehabilitacyjnych, wielofunkcyjnych, elektrycznych, czterosegmentowych
Dodano: 2013-02-13 - Dostawa łóżek szpitalnych rehabilitacyjnych, wielofunkcyjnych, elektrycznych wraz z wyposażeniem
Dodano: 2013-01-30 - Dostawa łóżka porodowego dla Krapkowickiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. N ZOZ.
Dodano: 2011-12-09 - Dostawa sprzętu medycznego i rehabilitacyjnego dla Działu Usprawaniania Leczniczego II
Dodano: 2011-11-04