Przetargi.pl
Zakup i dostawa leków dla Szpitala Powiatowego w Rawiczu Sp. z o. o."

Szpital Powiatowy w Rawiczu Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 63900 Rawicz, ul. Gen. Grota Roweckiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. (065) 546 70 64 , fax. (065) 546 70 64
  • Data zamieszczenia: 2017-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Powiatowy w Rawiczu Sp. z o.o.
    ul. Gen. Grota Roweckiego 6
    63900 Rawicz, woj. wielkopolskie
    tel. (065) 546 70 64, fax. (065) 546 70 64
    REGON: 30090413000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalrawicz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka Prawa Handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa leków dla Szpitala Powiatowego w Rawiczu Sp. z o. o."
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienie jest zakup i dostawa leków dla Szpitala Powiatowego w Rawiczu Sp. z o. o. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji zawarte są w Rozdziale III SIWZ oraz w załączniku nr 2 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33600000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie ustanawia szczególnych wymagań w tym zakresie, wystarczającym będzie złożenie stosownego oświadczenia przez Wykonawcę wraz z ofertą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)Wypełniony i podpisany formularz oferty zgodny ze wzorem formularza oferty stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający informuje, że w przypadku złożenia oferty bez użycia załączonego formularza złożona oferta musi zawierać wszelkie informacje wymagane SIWZ i wynikające z zawartości formularza oferty; b)Wypełniony i podpisany formularz asortymentowo-cenowy zgodny ze wzorem formularza stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający informuje, że w przypadku złożenia oferty bez użycia załączonego wzoru złożona oferta musi zawierać wszelkie informacje wmagane w SIWZ i wynikające z zawartości formularza asortymentowo-cenowego; c)Oświadczenie Wykonawcy o istnieniu lub braku obowiązku podatkowego o którym jest mowa w w art. 91 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579.) w związku ze zmianą ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (j.t. Dz.U. z 2017 r. poz, 1221.) wprowadzonej ustawą z dnia 4 maja 2015 r. o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług oraz ustawy - Prawo zamówień publicznych. (Załącznik nr 4 do SIWZ). Zamawiający informuje, że w przypadku złożenia oświadczenia bez użycia załączonego do SIWZ formularza/załącznika złożone oświadczenie musi zawierać wszelkie informacje wynikające z zawartości przedmiotowego formularza/załącznika; d)Oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub jej braku do grupy kapitałowej o której mowa w art.24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp (Załącznik nr 5 do SIWZ). Zamawiający informuje, że w przypadku złożenia oświadczenia bez użycia załączonego do SIWZ formularza/załącznika złożone oświadczenie musi zawierać wszelkie informacje wynikające z zawartości przedmiotowego formularza/załącznika; e)Wszystkie dokumenty i oświadczenia, których przedstawienia żąda Zamawiający zgodnie z postanowieniami rozdziału XIII niniejszej SIWZ. f)W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty dołączone powinno być pełnomocnictwo (o ktrórym mowa w rozdziale XIV niniejszej SIWZ); w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza; g)Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile umocowanie do dokonania przedmiotowej czynności nie wynika z dokumentów rejestrowych firmy Wykonawcy załączonych do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach