Przetargi.pl
„Zakup i dostawa lekkiego samochodu rozpoznawczo-ratowniczego z funkcją gaszenia dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Sąspowie”

OCHOTNICZA STRAŻ POŻARNA W SĄSPOWIE ogłasza przetarg

  • Adres: 32-048 Sąspów, 168A
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-05-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: OCHOTNICZA STRAŻ POŻARNA W SĄSPOWIE
    168A
    32-048 Sąspów, woj. małopolskie
    REGON: 120843292
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://ospsaspow.wixsite.com/ochotnicza-stra--po
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Ochotnicza Staż Pożarna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zakup i dostawa lekkiego samochodu rozpoznawczo-ratowniczego z funkcją gaszenia dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Sąspowie”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa lekkiego samochodu rozpoznawczo-ratowniczego z funkcją gaszenia dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Sąspowie 2.Samochód wraz z wyposażeniem ma być fabrycznie nowy i wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych.3.Przedmiot zamówienia musi być zgodny z wymaganiami i parametrami zawartymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. 4.Wyceniony w formularzu ofertowym samochód wraz z wyposażeniem musi posiadać parametry nie gorsze niż te wskazane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.5.W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia o gorszych parametrach i warunkach niż te wskazane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, oferta będzie podlegać odrzuceniu, jako niespełniająca warunków SWZ.6.Wykonawca w dniu podpisania protokołu odbioru zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu komplet dokumentacji niezbędnej do rejestracji pojazdu jako „samochód specjalny”, wynikającej z ustawy Prawo o ruch drogowym.7.Odbiór przedmiotu zamówienia odbędzie się w siedzibie Wykonawcy. 8.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ.9.Zamawiający zgodnie z art. 310 ustawy PZP przewiduje unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34144210-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1.Wymaganych uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.2. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.3. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.4. zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał zamówienia polegające na dostawie dwóch fabrycznie nowych samochodów ratowniczo-gaśniczych (w ramach dwóch odrębnych umów) o wartości co najmniej 150 000 zł brutto ( słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych) każde.Powyższe Wykonawca winien udokumentować załączając dowody potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane z należytą starannością wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-06-05

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach