Gmina Klembów ogłasza przetarg
- Adres: 05-205 Klembów, ul. Gen. F. Żymirskiego 38
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 0-22 799-93-90 , fax. 0-22 777-90-85
- Data zamieszczenia: 2019-02-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Klembów
ul. Gen. F. Żymirskiego 38
05-205 Klembów, woj. mazowieckie
tel. 0-22 799-93-90, fax. 0-22 777-90-85
REGON: 55066815000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.klembow.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa kruszyw drogowych oraz piasku w 2019 roku na potrzeby Gminy Klembów wraz z rozplantowaniem na drogach gminnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę kruszyw drogowych oraz piasku w 2019 roku na potrzeby Gminy Klembów wraz z rozplantowaniem na drogach gminnych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Dostawa kruszyw i piasku wraz z szacunkową ilością poszczególnych frakcji: a) destrukt asfaltowy – frakcja 0-31,5 mm (bez zanieczyszczeń typu: ziemia, kora, różnego rodzaju inne kruszywa) – w ilości szacunkowej około 2300 ton; b) kruszywo betonowe – frakcja 0-63 mm (bez zanieczyszczeń typu: ziemia, kora, różnego rodzaju inne kruszywa) – w ilości szacunkowej około 1000 ton; c) kruszywo ceglane – frakcja 0-63 mm (bez zanieczyszczeń typu: ziemia, kora, różnego rodzaju inne kruszywa) – w ilości szacunkowej około 1500 ton; d) pospółka drogowa – frakcja 0-33 mm (bez zanieczyszczeń typu: ziemia, kora, różnego rodzaju inne kruszywa) – w ilości szacunkowej około 20 ton; e) piasek (sortowany) – frakcja 0-2 mm (bez zanieczyszczeń typu: ziemia, kora, różnego rodzaju inne kruszywa) – w ilości szacunkowej około 50 ton; f) lesz – frakcja 0-2 mm (bez zanieczyszczeń typu: ziemia, kora, różnego rodzaju inne kruszywa) – w ilości szacunkowej około 200 ton; Usługi transportu, rozplantowania i zagęszczania wraz z szacunkową ilością roboczogodzin pracy poszczególnych urządzeń: a) walec drogowy – praca w ilości szacunkowej około 300 roboczogodzin; b) koparko-ładowarka – praca w ilości szacunkowej około 300 roboczogodzin; c) ładowarka o masie minimum 15 ton – praca w ilości szacunkowej około 300 roboczogodzin; d) samochód ciężarowy z wywrotką o ładowności minimum 10 ton – praca w ilości szacunkowej około 300 roboczogodzin; e) równiarka – praca w ilości szacunkowej około 300 roboczogodzin; 3. Wskazane w SIWZ ilości kruszyw oraz ilości roboczogodzin wymienionych usług nie stanowią ilości zamawianej. Ilości kruszyw oraz ilości roboczogodzin wymienionych usług wskazane w SIWZ nie mogą być podstawą jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy. Rozliczenia będą dokonywane w odniesieniu do ilości faktycznych zrealizowanych na podstawie jednostkowych zamówień w okresie obowiązywania umowy. 4. W cenę kruszywa należy wliczyć koszty transportu kruszyw na miejsca rozładunku wskazane przez Zamawiającego, a zlokalizowane na terenie Gminy Klembów. 5. Wykonawca zobowiązany jest w razie potrzeby Zamawiającego na dysponowanie takimi zasobami, aby móc zrealizować w ciągu jednego dnia (12 h) minimum 250 ton zamawianych kruszyw. 6. Kruszywa stanowiące przedmiot dostawy powinny posiadać deklarację właściwości użytkowych lub certyfikat jakości, co będzie stanowiło potwierdzenie jakości dla Zamawiającego. 7. Faktyczne ilości i rodzaje zamawianych dostaw kruszywa będą wskazywane przez Zamawiającego w jednostkowym zamówieniu. 8. Szczegółowy sposób wykonywania umowy określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ. 9. Wykonawca jest zobowiązany wykonać przedmiot umowy zgodnie z: - postanowieniami SIWZ, - złożoną ofertą. 10. Wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi normami, sztuką budowlaną, przepisami BHP, ppoż. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił warunku udziału w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z ofertą Wykonawca składa aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu oraz w niniejszej SIWZ, stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ) oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania (załącznik nr 3 do SIWZ). Uwaga: Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o którym mowa w pkt 1, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów, warunków udziału w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu (Załącznik nr 3 do SIWZ), podpisane przez osoby upoważnione do reprezentacji danego Wykonawcy, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (tj. informacji z otwarcia ofert), Wykonawca składa oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu, Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Do formularza oferty, podpisanego przez osobę upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy, należy dołączyć: 1) Oświadczenia, o których mowa w rozdziale XI ust. 1 SIWZ, tj.: a) oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ), b) oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania (załącznik nr 3 do SIWZ); 2) Dokument potwierdzający posiadanie uprawnień do złożenia (podpisania) oferty i jej załączników, jeżeli prawo to nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. W przypadku, gdy fakt umocowania wynika z dokumentów zawartych w ogólnodostępnych i bezpłatnych bazach danych dostępnych pod określonymi adresami internetowymi, Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę dokumenty. Zamawiający wymaga od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów. 3) Oświadczenia lub dokumenty, mające udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami innych podmiotów, w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont drogi wojewódzkiej nr 562 od km 26+834 do km 29+134 na odcinku Główina – Więcławice – nr postępowania 093/24
Dodano: 2024-04-23 - Remont drogi wojewódzkiej nr 807 na odcinku od km 5+400 do km 8+900 na terenie gminy Maciejowice i gminy Sobolew, powiat garwoliński, województwo mazowieckie – nr postępowania 024/24
Dodano: 2024-04-20 - Remonty cząstkowe dróg na terenie gminy Jedlni-Letnisko
Dodano: 2024-04-18 - „Remont drogi wojewódzkiej nr 727 w km 11+000 do km 11+400 oraz od km 11+850 do km 12+400, gminy Potworów i Przysucha, powiat przysuski, województwo mazowieckie”.– nr postępowania 046/24
Dodano: 2024-04-17 - Remont drogi wojewódzkiej nr 731 na odcinku od km 13+250 do km 16+210 na terenie gminy Warka, powiat grójecki, województwo mazowieckie – nr postępowania 021/24
Dodano: 2024-04-15 - Remont DW nr 731 na odc. od km 12+090 do km 12+799 wraz z remontem ronda zlokalizowanego na skrzyżowaniu DW nr 731 z DW nr 730 w msc. Warka na terenie gm. Warka.– nr postępowania 025/24
Dodano: 2024-04-10 - Remont dróg gminnych w 2024 r.
Dodano: 2024-04-10 - „Wykonanie poprawy przejezdności dróg na terenie Gminy Zabrodzie poprzez uzupełnienie nawierzchni dróg kruszywami wraz z równaniem i profilowaniem drogi oraz zagęszczeniem walcem samojezdnym”.
Dodano: 2024-04-08 - Remont DW nr 732 w km 0+320 do km 1+460 gmina Stara Błotnica, powiat białobrzeski oraz od km 8+040 do km 13+100, gmina Przytyk, powiat radomski, województwo mazowieckie – nr postępowania 073/24
Dodano: 2024-04-08 - „Remont nawierzchni dróg destruktem asfaltowym z podwójnym powierzchniowym utrwaleniem na podbudowie z tłucznia betonowego na terenie Miasta Żyrardowa”
Dodano: 2024-03-29