Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ogłasza przetarg
- Adres: 48-317 Korfantów, ul. Powstańców Śląskich
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 77 4343859 , fax. 77 4343860
- Data zamieszczenia: 2017-05-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
ul. Powstańców Śląskich 8
48-317 Korfantów, woj. opolskie
tel. 77 4343859, fax. 77 4343860
REGON: 001008179 - I.2. Rodzaj zamawiającego: inny: Gmina jedn. organizacyjna nie posiadająca osobowści prawnej - Zakład budżetowy gminy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Zakup i dostawa kostki granitowej oraz pozostałych wyrobów granitowych na potrzeby realizacji inwestycji pn: „ Modernizacja Rynku w Ścinawie Małej – Etap I” - postępowanie 4/WWK/2017” - II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą kostki granitowej oraz krawężników i obrzeży granitowych niezbędnych do realizacji inwestycji pn.: „ Modernizacja Rynku w Ścinawie Małej – Etap I” - postępowanie 4/WWK/2017” 2. Planowana ilość materiałów stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia wynosi orientacyjnie: Kostka granitowa 15x17 42 t;Krawężniki granitowe proste 15x22x100 42 szt.; Krawężniki granitowe łukowe 15x22 o promieniu R=6 14 mb; Krawężniki granitowe przejazdowe 15x22x100 57 szt. Obrzeże granitowe 8x30x100 120 szt. 3. Przedmiot zamówienia musi posiadać deklarację zgodności, aprobaty techniczne, oznakowanie CE i odpowiadać dla kostki granitowe normie PN – EN 1338:2005, dla krawężników i obrzeży normie PN – EN 1340:2004 lub normom równoważnym. Wykonawca odpowiada za szkody powstałe w wyniku sprzedaży Zamawiającemu w/w przedmiotu zamówienia złej jakości. 4. Dostarczone materiały spełniają wymagania określone odpowiednimi przepisami i są dopuszczone do stosowania i obrotu na terenie RP zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych. 5. Zakup materiałów będzie odbywał się bezgotówkowo. 6. Płatność za zakupione materiały dokonana będzie przelewem na podstawie prawidłowej faktury Vat, wystawionej za dostawę w terminie 30 dni od daty dostarczenia dla Zamawiającego faktury. 7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu w/w materiałów w ilościach odbiegających od podanych wielkości, przy zastosowaniu prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 Pzp tj.w okresie realizacji umowy ilości każdego rodzaju zamówionego materiału o nie więcej niż 10 % w zależności od faktycznych potrzeb i możliwości finansowych Zamawiającego w realizacji przedmiotowego zadania. 8. Wybrany Wykonawca zobowiązany będzie umożliwiać Zamawiającemu zakup dodatkowych ilości materiałów na takich samych zasadach, jak objęte zamówieniem podstawowym wg cen jednostkowych wskazanych w złożonej ofercie. 9. Każda dostawa musi być potwierdzona przez osobę wyznaczoną przez Zamawiającego na dokumencie WZ wystawionym przez Wykonawcę. 10. Palety zwracane będą Wykonawcy przy kolejnej dostawie, w przypadku dostawy końcowej partii materiałów Wykonawca odbierze dostarczone palety w terminie nie krótszym niż 30 dni od daty dostawy. 11. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę, co najmniej 2 osobę wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności w zakresie jak wyżej, będą zatrudnieni na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.). Każdorazowo na żądanie Zamawiającego,w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 3 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa powyżej. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa powyżej w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie skutkowało zawiadomieniem Państwowej Inspekcji Pracy o podejrzeniu zastąpienia umowy o pracę z osobami wykonującymi pracę na warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy Kodeks Pracy, umową cywilnoprawną. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia w/w osoby przez cały okres realizacji wykonywanych przez niego czynności, w szczególności poprzez wezwanie do okazania dokumentów potwierdzających bieżące opłacanie składek i należnych podatków z tytułu zatrudnienia w/w osoby. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy. Powyższy wymóg dotyczy również podwykonawców wykonujących wskazane wyżej prace. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44113000-5
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- " Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem materiałów budowlanych - kostka betonowa na potrzeby zadań realizowanych przez Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Korfantowie"
Dodano: 2019-02-08 - " Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem kostki betonowej oraz pozostałych wyrobów betonowych na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Korfantowie" - postępowanie 6/WWK/2018
Dodano: 2018-07-12 - Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem kostki granitowej oraz pozostały wyrobów granitowych na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunlanej i Mieszkaniowej w Korfantowie - postępowanie 4/WWK/2018
Dodano: 2018-04-11 - Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem kostki betonowej oraz pozostałych wyrobów betonowych na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Korfantowie
Dodano: 2018-03-01 - „Zakup i dostawa kostki granitowej oraz pozostałych wyrobów granitowych na potrzeby realizacji inwestycji pn: „ Modernizacja Rynku w Ścinawie Małej – Etap I” - postępowanie 4/WWK/2017”
Dodano: 2017-04-06