Przetargi.pl
Zakup i dostawa komputerów przenośnych oraz urządzeń drukujących dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Częstochowie w ramach realizacji projektu Komplementarni w działaniu

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 42217 Częstochowa, ul. Polskiej Organizacji Wojskowej
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 34 37 24 200 , fax. 34 37 24 250
  • Data zamieszczenia: 2018-09-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Polskiej Organizacji Wojskowej 2
    42217 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. 34 37 24 200, fax. 34 37 24 250
    REGON: 274129000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://mops.bip.czestochowa.pl/?app=przetargi

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa komputerów przenośnych oraz urządzeń drukujących dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Częstochowie w ramach realizacji projektu Komplementarni w działaniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów przenośnych oraz urządzeń drukujących dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Częstochowie w ramach realizacji projektu Komplementarni w działaniu, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Osi Priorytetowej II. Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działania 2.5. Skuteczna pomoc społeczna, w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014 – 2020. 2. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na dwie części: 1) Część 1 – Komputery przenośne typu laptop wraz z akcesoriami i oprogramowaniem (14 szt.) 2) Część 2 – Urządzenia drukujące (8 szt.) 3. Minimalne parametry techniczne przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 2 do SIWZ. Zamawiający będzie badał zgodność wymaganych cech oferowanego sprzętu i jego elementów wyłącznie w zakresie ujętym w specyfikacji technicznej SIWZ. 4. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad oraz musi posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości lub inne dokumenty dopuszczające do użytku. 5. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć sprzęt do siedziby Zamawiającego przy ul. Polskiej Organizacji Wojskowej 2 w Częstochowie. 6. Wykonawca wraz z dostawą winien dostarczyć komplet standardowej dokumentacji dla użytkownika w formie papierowej lub/i elektronicznej. 7. Odbiór dostawy nastąpi na podstawie sporządzonego protokołu odbioru, podpisanego bez uwag przez obie Strony umowy. 8. Koszty związane z dostarczeniem sprzętu do siedziby Zamawiającego, ponosi Wykonawca. 9. Wykonawca ponosi ryzyko utraty bądź uszkodzenia przedmiotu zamówienia do momentu odbioru dostawy przez Zamawiającego. 10. Oferowany sprzęt musi być objęty minimum 24 miesięcznym okresem gwarancyjnym w ramach, którego: 1) czas przystąpienia do naprawy gwarancyjnej nie może być dłuższy niż 48 godzin licząc w dni robocze od daty i godziny zgłoszenia usterki w formie elektronicznej bądź faksem; 2) czas usuwania awarii (niezależnie od rodzaju usterki, w miejscu instalacji sprzętu) nie może być dłuższy niż 72 godziny licząc w dni robocze od daty i godziny przystąpienia do usuwania usterki. W przypadku niedotrzymania tego terminu przez Wykonawcę, Wykonawca zobowiązany jest w ciągu następnych 48 godzin (dni robocze) dostarczyć na czas naprawy sprzęt zastępczy. Za dni robocze Zamawiającego rozumie się dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem sobót i dni wolnych od pracy. 11. Dodatkowo w przypadku awarii dysku twardego, powodującej konieczność jego wymiany, uszkodzony dysk pozostanie u Zamawiającego i nie będzie podlegał ekspertyzie poza miejscem jego użytkowania, a Wykonawca niezwłocznie dostarczy Zamawiającemu nowy dysk. 12. W przypadku urządzeń objętych przez producentów okresem gwarancyjnym dłuższym niż oferowany przez Wykonawców w niniejszym postępowaniu przetargowym, Wykonawcy zobowiązani są do: 1) dostarczenia kopii dokumentów, potwierdzonych na zgodność z oryginałami, niezbędnych do realizacji napraw gwarancyjnych w autoryzowanych serwisach producentów – kopie te należy dołączać do Kart Gwarancyjnych Wykonawcy; 2) dostarczenia Zamawiającemu oryginałów tych dokumentów po okresie gwarancyjnym udzielonym przez Wykonawcę. 13. Warunki realizacji napraw w okresie gwarancji (wymagane od Wykonawcy) zostały określone w § 3 wzoru umowy, stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2018 r., poz. 798 t.j. z późn. zm.)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach