Przetargi.pl
Zakup i dostawa kart podarunkowych dla pracowników Teatru Narodowego w Warszawie.

Teatr Narodowy ogłasza przetarg

  • Adres: 00-077 Warszawa, Plac Teatralny
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 692 06 09, , fax. 22 692 07 41
  • Data zamieszczenia: 2020-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Teatr Narodowy
    Plac Teatralny 3
    00-077 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 692 06 09, , fax. 22 692 07 41
    REGON: 01305731700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.narodowy.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa kart podarunkowych dla pracowników Teatru Narodowego w Warszawie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakup i dostawa kart podarunkowych dla pracowników Teatru Narodowego w Warszawie. 1. Zakup i dostawa kart podarunkowych zabezpieczonych PIN-em, w liczbie 238 sztuk, o łącznej wartości brutto 691 350,00 złotych, dla pracowników Teatru Narodowego w Warszawie. 2. Dostarczone karty muszą spełniać następujące warunki: a) karty uprawniają do dokonania dowolnych transakcji bezgotówkowych (do wysokości limitu na karcie), we wskazanych placówkach handlowych i usługowych oznaczonych znakiem Visa i/lub MasterCard, b) wszystkie karty muszą być zabezpieczone PIN-em, c) kod PIN musi być nadany do karty i przekazany razem z kartą, d) wymagany termin ważności kart – co najmniej do dnia 30.06.2022 r., e) dostarczenie kart do siedziby Zamawiającego na koszt i odpowiedzialność Wykonawcy, f) każda karta powinna być dostarczona do Zamawiającego w oddzielnej kopercie, karta oraz koperta do niej muszą zawierać informację o wartości zasilenia na danej karcie, g) aktywacji wszystkich dostarczonych kart płatniczych dokona Wykonawca (tzw. masowa aktywacja kart) w kolejnym dniu po dostawie kart do Teatru, h) Zamawiający nie dopuszcza pobierania opłat z tytułu użytkowania kart przez użytkowników – opłata za kartę przez cały okres jej ważności – 0 pln, opłata za dowolną transakcję – 0 pln, opłata za zastrzeżenie karty – 0 pln, i) możliwość reklamacji w razie stwierdzenia nieprawidłowej kwoty karty albo innych nieprawidłowości w poszczególnych kopertach, rozpatrzenie i załatwienie reklamacji przez Wykonawcę w terminie 5 dni roboczych, od momentu zgłoszenia pocztą elektroniczną, j) możliwość wydania nowej karty w przypadku kradzieży lub zagubienia (opłata za wydanie karty określona przez Wykonawcę – maksymalna dopuszczalna opłata za wydanie duplikatu 20,00 pln), k) możliwość zmiany kodu PIN – bez opłat; możliwość odzyskania dostępu do środków poprzez wydanie nowej karty – bez opłat. l) ilość i wartość zasilenia kart w złotych: 221 szt. po 3000,00 zł; 3 szt. po 2250,00 zł; 2 szt. po 1800,00 zł; 12 szt. po 1500,00 zł.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30163000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wypełniony Załącznik nr 1 do SIWZ – „FORMULARZ OFERTY”. b) Wypełniony Załącznik nr 2 do SIWZ – „Oświadczenie Wykonawcy” c) Oświadczenie Wykonawcy z informacją, gdzie można znaleźć i zapoznać się z: „Wykazem placówek handlowo-usługowych na terenie województwa mazowieckiego, w których można realizować karty podarunkowe”, d) Oświadczenie Wykonawcy z informacją, gdzie można znaleźć i zapoznać się z: „Wykazem placówek handlowo-usługowych – udzielających rabatów i promocji na terenie województwa mazowieckiego – z którymi Wykonawca ma podpisane umowy współpracy”, e) Informacja o rabatach i promocjach.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach