Przetargi.pl
Zakup i dostawa jednorazowego sprzętu medycznego na potrzeby pracowni endoskopowej dla Szpitala Barlinek Sp. z o.o. w Barlinku

Szpital Barlinek Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 74320 Barlinek, ul. Szpitalna
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 957 462 502 , fax. 957 462 502
  • Data zamieszczenia: 2018-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Barlinek Sp. z o.o.
    ul. Szpitalna 10
    74320 Barlinek, woj. zachodniopomorskie
    tel. 957 462 502, fax. 957 462 502
    REGON: 30455600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szpitalbarlinek.pomorzezachodnie.-pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka Prawa Handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa jednorazowego sprzętu medycznego na potrzeby pracowni endoskopowej dla Szpitala Barlinek Sp. z o.o. w Barlinku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa sprzętu medycznego dla potrzeb pracowni endoskopowej dla Szpitala Barlinek Sp. z o.o. w Barlinku 3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zamawiający nie ogranicza liczby części, na które wykonawca może złożyć ofertę. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 5. Zaoferowany i dostarczony towar ma być fabrycznie nowy, zgodny z opisem przedmiotu zamówienia o jakości i w stanie umożliwiającym używanie go zgodnie z przeznaczeniem. Stwierdzenie braku odpowiedniej jakości dostarczonych towarów nieobjętych gwarancją producenta (np. uszkodzenia, wady materiałowe itp.) będzie podstawą do żądania wymiany dostarczonego towaru. 6. Zaoferowany sprzęt medyczny ma spełniać podane opisy i umożliwiać realizację celów, do których zostały przeznaczone 7. Zaoferowane towary mają spełniać wszelkie wymogi bezpieczeństwa. Wyposażenie tego wymagające musi posiadać odpowiednie certyfikaty, atesty bezpieczeństwa lub certyfikaty zgodności z normami, które należy przekazać wraz z dostawą zamawiającemu. 8. Dostawy mają być odpowiednio oznaczone i zabezpieczone przed uszkodzeniami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33140000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) wykaz podwykonawców (Załącznik nr 4 do SIWZ) – jeżeli ma zastosowanie; 3) pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie – przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy. 4) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy pzp (wzór - załącznik nr 3 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach