Beskidzki Zespół Leczniczo-Rehabilitacyjny Szpital Opieki Długoterminowej w Jaworzu ogłasza przetarg
- Adres: 43384 Jaworze, ul. Słoneczna
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 33 817 26 21 , fax. 33 817 26 21
- Data zamieszczenia: 2018-04-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Beskidzki Zespół Leczniczo-Rehabilitacyjny Szpital Opieki Długoterminowej w Jaworzu
ul. Słoneczna 83
43384 Jaworze, woj. śląskie
tel. 33 817 26 21, fax. 33 817 26 21
REGON: 29760300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip-slaskie.pl/bzlrja/; www.rehabilitacja-jaworze.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa jajek dla potrzeb Beskidzkiego Zespołu Leczniczo – Rehabilitacyjnego Szpital Opieki Długoterminowej w Jaworzu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą jajek w ilościach podanych w formularzu asortymentowo – cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, 2.Dostawa następować będzie, na podstawie odrębnych zleceń w ilościach przedmiotu zamówienia, podanych przez upoważnionego pracownika Zamawiającego drogą telefoniczną z jednodniowym wyprzedzeniem, w ciągu trwania umowy. Zamówienia będą realizowane dwa razy w tygodniu tj. wtorek i piątek z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy, w godz. od 7ºº do 9ºº do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na terenie jego obiektów: magazyn żywności – Oddział Leczniczo-Rehabilitacyjny dla Dzieci i Młodzieży ul. Wapienicka 142. W przypadku, gdy termin dostawy wypadnie w dzień ustawowo wolny Zamawiający w porozumieniu z Wykonawcą wyznaczy inny termin dostawy. 3.Zamówienia są realizowane zgodnie z zapotrzebowaniem oraz w ilościach zgłaszanych przez Zamawiającego, średnio dwa razy w tygodniu. Zamawiający nie ma obowiązku składać zapotrzebowań - ilość i terminy zapotrzebowań zależą wyłącznie od woli Zamawiającego. 4.Dostawa realizowana będzie środkiem transportu na koszt Wykonawcy. Warunki transportowe muszą być zgodne z zasadami GMP/GHP. 5.Wszystkie dostarczane produkty muszą być pełnowartościowe z terminem przydatności nie krótszym niż 5 dni. 6.Do każdej partii towaru należy dołączyć datę produkcji, datę spożycia lub minimalnej trwałości, informację o warunkach przechowywania oraz producencie. 7.Wraz z przedmiotem zamówienia Wykonawca winien dostarczyć w niezbędnym zakresie, instrukcje w języku polskim dotyczące magazynowania i przechowywania, jeżeli dostarczone produkty wymagają szczególnych warunków magazynowania i przechowywania, a także dokumenty identyfikacji. 8.Produkty muszą odpowiadać standardom i być zgodne z wymaganiami Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane oraz system HACCP, w skład którego wchodzi: GHP i GMP (Dobra Praktyka Produkcyjna i Dobra Praktyka Higieniczna). 9.Wykonawca będzie realizował dostawy stanowiące przedmiot umowy w szpitalu czynnym przez całą dobę i zobowiązuje się je prowadzić w sposób zapewniający utrzymanie ciągłej pracy szpitala oraz dokonać wszelkich czynności, które okażą się niezbędne do nieprzerwanego i prawidłowego funkcjonowania szpitala. 10.Stosownie do art. 34 ust. 5 ustawy PZP, Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji w postaci możliwości zamówienia dodatkowo do 20% artykułów spożywczych, stanowiących przedmiot zamówienia w cenach jednostkowych określonych w ofercie Wykonawcy, na warunkach i w terminach określonych we wzorze umowy (załącznik nr 3 do SIWZ), a Wykonawca zobowiązuje się uprawnienie to zrealizować w razie skorzystania z niego przez Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03142500-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa jaj kurzych świeżych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Częstochowie ul. Kontkiewicza 2 na rok 2024.
Dodano: 2024-01-11 - Sprzedaż wraz z sukcesywną dostawą jaj kurzych dla Domu Pomocy Społecznej Zameczek w Lublińcu w 2023 roku
Dodano: 2022-12-28 - Sukcesywny zakup wraz z dostawą jaj dla Miejskiego Domu Pomocy Społecznej w Rybniku
Dodano: 2022-12-07 - Zakup i sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki w Szkole Podstawowej im. K. K. Baczyńskiego w Zebrzydowicach, ul. J. Kochanowskiego 55
Dodano: 2022-08-25 - jaja kurze
Dodano: 2021-02-18 - JAJA ŚWIEŻE
Dodano: 2020-11-23 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do kuchni Szkoły Podstawowej im. Powstańców Śląskich w Strumieniu
Dodano: 2020-11-17 - „Cykliczna dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej nr 2 w Zabrzu na 2021 r. z podziałem na 8 części”
Dodano: 2020-10-29 - Sukcesywne dostawy jaj kurzych klasy AM do Zakładu Karnego w Jastrzębiu-Zdroju
Dodano: 2020-09-16 - JAJA ŚWIEŻE
Dodano: 2020-08-06