Przetargi.pl
ZAKUP I DOSTAWA FORTEPIANU KONCERTOWEGO KLASY MISTRZOWSKIEJ

Państwowa Szkoła Muzyczna I i II Stopnia im. Ignacego Paderewskiego w Cieszynie ogłasza przetarg

  • Adres: 43400 Cieszyn, ul. Zamkowa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 338 512 877 , fax. 338 520 138
  • Data zamieszczenia: 2017-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Szkoła Muzyczna I i II Stopnia im. Ignacego Paderewskiego w Cieszynie
    ul. Zamkowa 3
    43400 Cieszyn, woj. śląskie
    tel. 338 512 877, fax. 338 520 138
    REGON: 28056000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.psmcieszyn.ox.pl (https://bip.e-cea.pl/0902)

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAKUP I DOSTAWA FORTEPIANU KONCERTOWEGO KLASY MISTRZOWSKIEJ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa przez Wykonawcę do siedziby Zamawiającego (43-400 Cieszyn, ul. Zamkowa 3), transportem własnym, fortepianu koncertowego klasy mistrzowskiej, wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2015 roku, nie będącego nigdy przedmiotem umowy kupna-sprzedaży, posiadającego pełną gwarancję producenta. Parametry techniczne fortepianu: • fortepian klasy mistrzowskiej, wykonany w technologii tradycyjnej zgodnie z właściwymi procedurami, przy użyciu wyselekcjonowanych materiałów najwyższej możliwej jakości, • wykończenie – kolor – czarny z połyskiem, lakier poliestrowy, polerowany ręczne, efekt „lustra”, • wymiary: 1) długość w zakresie – od 211 cm do 214 cm, 2) szerokość w zakresie – od 148 cm do 159 cm, • waga w zakresie od 345 kg do 409 kg, • korpus: 1) wykonany z sezonowanego litego drewna o równoległym poziomym usłojeniu, 2) szkielet – belkowanie z wysokiej jakości litego drewna świerku wysokogórskiego , • strojnica – z doskonałego twardego drewna zapewniająca doskonałą i pewną pracę kołków stroikowych, • płyta rezonansowa – minimum 2 lata sezonowane drewno, świerkowa, o gęstości co najmniej10 słojów na cm, • ożebrowanie płyty rezonansowej – z wysokiej jakości litego drewna świerku wysokogórskiego, • naciąg strun – krzyżowy, • struny – wiolinowe z najwyższej jakości drutu stalowego, • struny– basowe posiadające rdzeń stalowy owijany drutem z czystej miedzi, • rama żeliwna - szlifowana i pokryta warstwami lakieru, • kołki stroikowe – hartowana, nierdzewna stal, niklowane główki, • mechanizm – konstrukcja własna – bez elementów z tworzyw sztucznych, • młotki wykonane z drewnianego rdzenia najwyższej jakości oraz twardego, najwyższej jakości, naturalnego filcu, • tłumik – główki z litego drewna, – filc tłumikowy naturalny, najwyższej jakości – impregnowany, • klawiatura – 88 do 92 klawiszy, klawisze z pełnego drewna najwyższej jakości indywidualnie wyważane ciężarkami ołowianymi, białe klawisze pokryte imitacją kości słoniowej, • nakładki na czarnych klawiszach wykonane z litego drewna hebanowego, • pokrywa musi posiadać profilowane wykończenie krawędzi, co najmniej trzy pozycje otwarcia, • zamek klapy i pokrywy klawiatury, • pulpit – co najmniej trzy pozycje ustawienia, • 3 pedały odlane z mosiądzu, polerowane – centralny pedał: sostenuto, • nogi wyposażone w podwójne mosiężne rolki transportowe z hamulcami, • instrument musi być objęty co najmniej 5 letnią gwarancją producenta, • w komplecie pokrowiec dopasowany do instrumentu, przykrywający klawiaturę oraz boki instrumentu, zewnętrznie wodoodporny, miękki od strony wewnętrznej, w kolorze czarnym, • w komplecie ława koncertowa - wykonana z litego drewna bukowego, pokrytego lakierem poliestrowym, powierzchnia polerowana, kolor czarny; siedzisko o szerokości min. 61 cm, pokryte skórą naturalną, pikowane, wysokość regulowana w zakresie 46-55 cm, płynnie i lekko działający mechanizm połączony z podstawą w czterech miejscach; regulowane podstawki nóżek, • Gwarancja na całość dostawy - minimum 60 miesięcy. Przedmiot zamówienia obejmuje również strojenie instrumentu po wniesieniu i ustawieniu we wskazanym przez Zamawiającego miejscu w siedzibie Zamawiającego. Spełnienie powyższych wymogów wymaga potwierdzenia przez członków komisji powołanych przez Zamawiającego. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Kod i nazwa CPV: - 37311000-1 instrumenty klawiszowe - 37320000-7 części i akcesoria do instrumentów muzycznych 2. Pozostałe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia (dostawy): a) Wykonawca uwzględni w cenie wszelkie koszty transportu przedmiotu zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, w szczególności transport na własny koszt i na własne ryzyko, rozładunek własnymi zasobami ludzkimi i sprzętowymi, dostarczenie oraz montaż w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. b) Okres gwarancji liczy się od daty sporządzenia bezusterkowego protokołu odbioru końcowego. c) Wykonawca zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, zobowiązany będzie, w przypadku wystąpienia usterki do naprawy instrumentu w terminie nie dłuższym niż 21 dni od zgłoszenia usterki. d) W przypadkach, o których mowa w punkcie e) okres gwarancji ulegnie przedłużeniu odpowiednio: - w przypadku naprawy instrumentu – o okres wykonywania naprawy, - w przypadku dokonania wymiany – o okres gwarancji. 3. Organizacja procesu testowania instrumentów a) Celem testowania jest ocena zgodności oferowanego instrumentu z opisem przedmiotu zamówienia i przeprowadzenie procedury oceny ofert w kryterium „Jakość”. b) W celu dokonania oceny w kryterium „jakość”, Wykonawcy składający oferty są zobowiązani do dostarczenia do siedziby Zamawiającego na własny koszt i własnym transportem, oferowany i przygotowany do oceny instrument, najpóźniej do dnia terminu składania ofert tj. do dnia 19 grudnia 2017roku do godziny 9:00 c) Oceny jakości instrumentu dokonają osoby wyznaczone przez Zamawiającego spośród wykwalifikowanych Pedagogów PSM w Cieszynie. d) Z przeprowadzonej procedury testowania instrumentu zostanie spisany protokół zawierający w szczególności nazwę Wykonawcy, miejsce i datę, nazwę i model instrumentu, numery fabryczne ocenianego instrumentu, oceny punktowe instrumentu, dzień, w którym dokonana została ocena, podpisy osób dokonujących oceny jakościowej instrumentów ze strony Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37311000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie formułuje specjalnych wymagań dla potwierdzenia spełnienia tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca przedstawia dokumentację ofertową zawierającą: - wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru zawartego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - oświadczenia wymienione w Rozdziale VI punkt 1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia (w zakresie którym dotyczą danego wykonawcy), - zobowiązanie podmiotu trzeciego, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega (jeśli dotyczy), - formularz cenowy. - wykaz (według wzoru zawartego w SIWZ) wykonanych w okresie 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia głównych dostaw, według wymagań Zamawiającego określonych w Rozdziale V, pkt 1.2. ppkt. c SIWZ, z podaniem przedmiotu, miejsca i daty wykonania, wartości i odbiorców wraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten składa przynajmniej jeden z nich. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VI punkt 1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wskazane oświadczenia mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. Zamawiający żąda aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieścił informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w Rozdziale VI punkcie 1, podpunkt b) specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w Rozdziale VI punkcie 1, podpunkt b) specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia według wzoru wskazanego w SIWZ, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku podpisywania dokumentów ofertowych przez pełnomocnika, wymagane jest złożenie stosownego pełnomocnictwa. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ponadto ustanawiają oni Pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców winno być załączone do oferty. W przypadku konsorcjum : Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, są zobowiązani dostarczy Zamawiającemu stosowne porozumienie (umowę) zawierające w swojej treści minimum następujące postanowienia: - określenie celu gospodarczego i zasad reprezentacji oraz odpowiedzialności w sposób czytelny, nie budzący żadnej wątpliwości - określenie, który z podmiotów jest upoważniony do występowania w imieniu pozostałych przy realizacji zamówienia; - oznaczenie czasu trwania konsorcjum obejmującego minimum okres realizacji przedmiotu zamówienia oraz rękojmi i gwarancji; - zakaz zmian w umowie bez zgody Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach