Przetargi.pl
„Zakup i dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki”

Gmina Wiśniowa, w imieniu, której działa Wójt Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 32-412 Wiśniowa, Wiśniowa
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 2714552 w. 38 , fax. 12 271 45 50
  • Data zamieszczenia: 2019-02-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wiśniowa, w imieniu, której działa Wójt Gminy
    Wiśniowa 441
    32-412 Wiśniowa, woj. małopolskie
    tel. 12 2714552 w. 38, fax. 12 271 45 50
    REGON: 35155628600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/gwisniowa,m,313391,2019.html

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zakup i dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 3.1Przedmiot zamówienia określony został za pomocą poniższych kodów Wspólnego Słownika Zamówień CPV. 43260000-3 koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze. 3.2 Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn.: „Zakup i dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki” Wymagania dotyczące koparko-ładowarki • Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, kompletny, wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych, • Rok produkcji 2019 lub 2018 (fabrycznie nowa), • Maszyna musi być gotowa do użytku, • Maszyna musi spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym z zgodnie z Ustawą „Prawo o ruchu drogowym” (Dz.U. z 2017 r., poz. 128 z późn.zm.). • Maszyna musi posiadać aktualne zaświadczenie o przeprowadzonym badaniu technicznym. Zaświadczenie należy dostarczyć najpóźniej w dniu dostawy koparki. • Okres gwarancji minimum 18 miesięcy lub 1500 godzin pracy. Wymagania dotyczące parametrów technicznych koparko-ładowarki • Masa eksploatacyjna: 8000 do 11000kg • Moc silnika: 55 kW/75KM do 70 kW/95KM • Pompa hydrauliczna: 140 do 160 l/min • Ciśnienie oleju sekcji głównej: 220 do 250 bar • Koła przednie: 18 do 20” • Koła tylne: 26 do 28” • Bieżnik opon terenowy • Napęd koparko-ładowarki 4x4 (na dwie osie, możliwość napędu na jedną oś) • Przekładnia automatyczna, • Most tylny sztywny, • Most przedni wahliwy, przednie koła skrętne • Biegi przednie: min. 6 • Biegi tylne: min. 3 • Ramię koparkowe teleskopowe z łyżką koparkową o szer. min. 600 mm. • Łyżka ładowarkowa: wielofunkcyjna, dzielona (otwierana) z widłami • Wysokość podnoszenia łyżki ładowarkowej: 3200 do 3800 mm. • Udźwig łyżki ładowarki: 3100 do 3300 kg • Pojemność łyżki ładowarki: 1,0 do 1,3m3 • Głębokość kopania: 4200 do 5700 mm. • Zasięg ramienia koparkowego z łyżką: 6700 do 6900 mm. • Wysięg i zamykanie łyżki realizowane za pomocą dwóch siłowników hydraulicznych, • Dzielony pedał hamulca, Dodatkowe funkcje i wyposażenie: • sterowanie ramieniem ładowarkowym za pomocą dwóch joysticków elektrohydraulicznych umieszczonych w podłokietnikach fotela operatora, • musi posiadać system zapewniający samo poziomowanie łyżki ładowarkowej oraz układ stabilizacji łyżki ładowarkowej, • musi posiadać układ powrotu łyżki ładowarkowej do pozycji ładowania, • automatyczna blokada mechanizmu różnicowego typu – zapobiegającego poślizgom kół. • kabina wyposażona w tunele powietrzne pozwalające na cyrkulację zarówno powietrza z zewnątrz, jak i z nagrzewnicy, • kabina spełniająca wymagania normy ROPS/FOPS • kabina z wyciszeniem wyposażona w radio, zapalniczkę, zestaw podstawowych narzędzi (klucze i smarownica), • regulowana wysokość kierownicy, • obrotowy fotel operatora, • kabina wyposażona w ogrzewanie, • fabryczne rozwiązanie zmniejszające zużycie paliwa • oświetlenie robocze z przodu i z tyłu, • możliwość wsiadania i wysiadania z obu stron kabiny, • kluczyk uruchamiający maszynę wyposażony w immobiliser, • halogenowe oświetlenie miejsca pracy, • sygnał cofania, • szybkozłącze do wymiany łyżki kopiącej, • 3 Łyżki tył szerokości: 300-310 mm, 600-610 mm, skarpowa 1600-1610 mm Wymagania dodatkowe: • gwarancja na oferowaną koparko-ładowarkę musi wynosić co najmniej 18 miesięcy lub 1500 godzin pracy, • dostawa koparko-ładowarki w ciągu 30 dni od podpisania umowy, • dostawca powinien być producentem lub autoryzowanym przedstawicielem producenta oferowanej koparko-ładowarki co poświadczy stosownym oświadczeniem producenta, • dostawca musi przedstawić „Deklarację zgodności z CE” na oferowaną koparko-ładowarkę, • zapewniony serwis gwarancyjny i pogwarancyjny koparko-ładowarki, • zapewniony czas reakcji w przypadku awarii koparko-ładowarki musi wynosić maksymalnie 48 godziny od zgłoszenia liczone w dni robocze, a zakończenie naprawy maksymalnie 14 dni od daty jej rozpoczęcia, • Zamawiający wymaga aby autoryzowany punkt obsługi serwisowej dla dostarczonej koparko-ładowarki znajdował się w odległości nie większej niż 250 km licząc od siedziby Zamawiającego. • oferowana maszyna musi być wyposażona w radio z CD, immobiliser oraz w pakiet podstawowy składający się z gaśnicy, trójkąta ostrzegawczego oraz instrukcji obsługi operatora w języku polskim i katalogu części zamiennych, • dostawca przeszkoli w cenie dostawy dwóch operatorów Zamawiającego w zakresie budowy i obsługi koparko-ładowarki w siedzibie Zamawiającego. 3.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w: Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, Formularzu cenowym oferty - (zał. Nr 1 do SIWZ), 3.4 Zakupiony i dostarczony przedmiotowym zamówieniem sprzęt powinien być fabrycznie nowy i opatrzony wymaganymi obowiązującym prawem dokumentami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43260000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 3000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych 00/100). 8.2 Wadium należy wnieść w terminie do dnia 22.02.2019 roku do godz. 10:00. 8.3 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: w Banku Spółdzielczym Dobczyce, Nr konta: 56 8602 0000 0000 0000 2453 0008 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz 2015 r. poz. 978 i 1240). 8.4 Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a. 8.5 Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8.6 Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8.7 Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 8.8 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8.9 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1b pkt 1) ustawy Pzp, jeżeli złożą oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. Nie spełnienie powyższego warunku i nie złożenie potrzebnego oświadczenia skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy i odrzuceniem oferty z przedmiotowego postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. Zamawiający dokona oceny spełniania wymaganych warunków przy zastosowaniu formuły spełnia/nie spełnia. W przypadku wykonawców składających ofertę wspólną, warunek powinien być spełniony odrębnie przez każdego z wykonawców.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie: a.) W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy, b.) W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp). c). Przynależność do grupy kapitałowej,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach