Przetargi.pl
Zakup i dostawa fabrycznie nowego jednego samochodu typu autobus 17 osobowego, przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych (w tym dwóch osób poruszających się na wózkach inwalidzkich) w ramach realizacji projektu pn: „Bezpiecznie jeździmy bez barier” współfinansowanego ze środków PFRON w ramach „Programu wyrównywania różnic między regionami III” w obszarze D.

Stowarzyszenie Osób Niepełnosprawnych "Sprawni Inaczej" ogłasza przetarg

  • Adres: 96-100 Skierniewice, Nowobielańska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 46 833 39 08, 46 833 39 08 , fax. 46 833 39 08
  • Data zamieszczenia: 2018-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Stowarzyszenie Osób Niepełnosprawnych "Sprawni Inaczej"
    Nowobielańska 92 B
    96-100 Skierniewice, woj. łódzkie
    tel. 46 833 39 08, 46 833 39 08, fax. 46 833 39 08
    REGON: 750424860
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sonsiskc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: stowarzyszenie

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa fabrycznie nowego jednego samochodu typu autobus 17 osobowego, przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych (w tym dwóch osób poruszających się na wózkach inwalidzkich) w ramach realizacji projektu pn: „Bezpiecznie jeździmy bez barier” współfinansowanego ze środków PFRON w ramach „Programu wyrównywania różnic między regionami III” w obszarze D.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakup i dostawa fabrycznie nowego jednego samochodu typu autobus 17 osobowego, przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych (w tym dwóch osób poruszających się na wózkach inwalidzkich) w ramach realizacji projektu pn: „Bezpiecznie jeździmy bez barier” współfinansowanego ze środków PFRON w ramach „Programu wyrównywania różnic między regionami III” w obszarze D. 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa jednego fabrycznie nowego, wyprodukowanego w 2018 lub 2019 roku, samochodu typu autobus, 17- osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym dwóch osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. 2. Szczegółowy opis Przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. Określone w załączniku wymagania (parametry techniczno-użytkowe) dotyczące przedmiotu zamówienia są wymaganiami minimalnymi. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przedmiotu zamówienia o lepszych parametrach, które winny zostać opisane w Załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ – Opis Oferowanego Przedmiotu Zamówienia. 3. Podane parametry techniczno – użytkowe podane w załączniku Nr 2 do niniejszej SIWZ są wymagane. Nieposiadanie jakiegokolwiek parametru daje podstawy Zamawiającemu do odrzucenia oferty. 4. Samochód musi być fabrycznie nowy, wolny od wad. 5. Pojazd musi posiadać dokumentacje umożliwiającą pierwszą rejestrację pojazdu: - potwierdzenie przystosowania autobusu do przewozu osób niepełnosprawnych lub - homologację fabryczną na autobus - oraz komplet dokumentów umożliwiających rejestrację jako autobus do przewozu osób niepełnosprawnych. 6. Samochód powinien posiadać wszystkie niezbędne dokumenty dopuszczające pojazd do ruchu drogowego na terenie kraju. 7. Wraz z dostawa przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest przekazać: - kartę pojazdu - potwierdzenie przystosowania autobusu do przewozu osób niepełnosprawnych lub aktualne świadectwo homologacji pojazdu, - komplet dokumentów umożliwiających rejestrację jako autobus do przewozu osób niepełnosprawnych, - instrukcję obsługi, wyposażenia i konserwacji pojazdu w języku polskim, - kartę gwarancyjna pojazdu - wykaz autoryzowanych stacji serwisowych, które są uprawnione do wykonywania napraw oraz przeglądów w okresie gwarancyjnym, - dwa komplety kluczyków, 8. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania sprzętu i urządzeń o równoważnych lub lepszych parametrach technicznych od wymienionych w SIWZ. W takim przypadku zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisanych przez Zamawiającego jest zobowiązany wykazać, że oferowany przez niego sprzęt i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Podstawową forma wykazania, że urządzenia są równoważne lub charakteryzują się lepszymi parametrami jest przedstawienie szczegółowej specyfikacji technicznej. Klauzula informacyjna przekazana w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: · Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Stowarzyszenie Osób Niepełnosprawnych „Sprawni Inaczej” w Skierniewicach, ul. Nowobielańska 92 B , 96-100 Skierniewice, e-mail: sonsi.skierniewice@gmail.com · Pani/Pan Osoba do kontaktu o ochronie danych osobowych: e-mail: sonsi.skierniewice@gmail.com · Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego p.n.: Zakup i dostawa fabrycznie nowego jednego samochodu typu autobus 17 osobowego, przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych (w tym dwóch osób poruszających się na wózkach inwalidzkich) w ramach realizacji projektu pn: „Bezpiecznie jeździmy bez barier” współfinansowanego ze środków PFRON w ramach „Programu wyrównywania różnic między regionami III” w obszarze D. · odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986), dalej „ustawa Pzp”; · Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; · obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; · w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; · posiada Pani/Pan: o na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; o na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *; o na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; o prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; · nie przysługuje Pani/Panu: o w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; o prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; o na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. ** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34110000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) nie podlegają wykluczeniu z postępowania. Ocena potwierdzenia spełniania warunku zostanie wstępnie dokonana przez Zamawiającego na podstawie złożonego oświadczenia wg wzoru załącznika Nr 3 do SIWZ, na zasadzie spełnia/nie spełnia b) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: - posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, - sytuacji ekonomicznej lub finansowej, - zdolności technicznej lub zawodowej Ocena potwierdzenia spełniania warunków zostanie wstępnie dokonana przez Zamawiającego na podstawie złożonego oświadczenia wg wzoru załącznika Nr 4 do SIWZ, na zasadzie spełnia/nie spełnia. 2. Warunki udziału w postępowaniu dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. 2.1. Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do potwierdzenia spełnienia tego warunku. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenie wzór załącznik nr 4 do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty - treść formularza oferty stanowi załącznik nr 1 do SIWZ, Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ , oraz zaakceptowany załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą; przyjmuje się, że pełnomocnictwo do złożenia oferty upoważnia również do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii wszystkich dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że z treści pełnomocnictwa wynika co innego. 3.Wskazać części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę o ile podwykonawcy Ci są znani Wykonawcy na etapie składania ofert firm podwykonawców wg wzoru – załącznik nr 5 do SIWZ. UWAGA: W przypadku korzystania z podwykonawców, przed podpisaniem umowy z podwykonawcą Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wzór umowy z podwykonawcą do akceptacji. 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w części IV pkt 1.5 SIWZ wg załącznika nr 7 SIWZ. . 5. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie na podstawie art. 23 Ustawy Pzp do oferty należy dołączyć dokumenty: - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, o którym mowa w art. 23 ustawy, - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia wg wzoru – załącznik nr 3 do SIWZ. - oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ - Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. muszą być złożone przez każdy podmiot, - pozostałe dokumenty wymienione w cz. V podmioty składają wspólnie jako konsorcjum, 6.Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona na podstawie kryteriów oceny ofert, na wezwanie Zamawiającego, w terminie nie krótszym niż 5 dni zobowiązany będzie do przedłożenia dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia z postępowania oraz potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 6.1. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Oświadczenie dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej, jeżeli wykonawcy złożą oświadczenie wg wzoru załącznika nr 4 do SIWZ. 6.2. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej: Oświadczenie dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykonawcy złożą oświadczenie wg wzoru załącznik nr 4 do SIWZ. 6.3. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu: a) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności dokumentów, o których mowa w punkcie 6.3.a) SIWZ, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę dokumenty. b) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach