Przetargi.pl
Zakup i dostawa ekogroszku do Domu Pomocy Społecznej w Skrzynnie na sezon grzewczy 2020/2021

Dom Pomocy Społecznej w Skrzynnie ogłasza przetarg

  • Adres: 98-311 Skrzynno, Skrzynno
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. (43) 841 50 60, , fax. (43) 841 50 60 wew. 14
  • Data zamieszczenia: 2020-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Skrzynnie
    Skrzynno 13
    98-311 Skrzynno, woj. łódzkie
    tel. (43) 841 50 60, , fax. (43) 841 50 60 wew. 14
    REGON: 30888000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip-dps.powiat.wielun.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa ekogroszku do Domu Pomocy Społecznej w Skrzynnie na sezon grzewczy 2020/2021
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamawiający dla prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zastosuje procedurę, o której mowa w art. 24 aa ust. 1 ustawy Pzp. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa węgla workowanego typu ekogroszek do Domu Pomocy Społecznej w Skrzynnie na sezon grzewczy 2020/2021 r. w ilości 160 ton. Planowany harmonogram dostaw: Grudzień 2020 r. - 48 t. Styczeń 2021 r. - 24 t. Luty 2021 r. - 24 t. Marzec 2021 r. - 24 t. Kwiecień 2021 r. - 24 t. Maj-czerwiec 2021 r. 16 t. Terminy i ilości poszczególnych dostaw, o których mowa wyżej są wielkościami szacunkowymi w okresie wykonania zamówienia i nie są wiążące dla Zamawiającego. Rzeczywisty harmonogram dostaw dostosowany będzie do potrzeb Zamawiającego uzależnionych od warunków atmosferycznych. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany planowanego harmonogramu dostawy lub/oraz zmniejszenia szacowanych ilości dostaw również w sytuacjach, których nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy (np. przekształcenia jednostki, likwidacji, warunków atmosferycznych itp.). Wartością umowy w powyższych przypadkach będzie suma faktycznie zrealizowanych dostaw. Ponadto Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków spowodowanych zmniejszeniem ilości i wartości dostaw przewidzianych w SIWZ, a Wykonawca nie będzie dochodził roszczeń finansowych z tego tytułu od Zamawiającego. Dostarczany ekogroszek powinien być wysokiej jakości, zapewniającej prawidłową eksploatację urządzeń grzewczych, odpowiadać wymaganiom jakościowym Polskich Norm oraz spełniać poniższe parametry: 1) uziarnienie 5-25 mm; 2) typ: 31.2; 3) klasa 26/05/06; 4) spiekalność RJ max. 10; 5) temp. mięknienia popiołu min. 1150 ˚C; 6) wilgotność max. 15 %; 7) zawartość popiołu max. 10 %; 8) wartość opałowa min. 26 MJ/kg; 9) zawartość siarki max. 0,6 %. Zamawiający zastrzega, iż, parametry dostarczonego ekogroszku muszą być potwierdzone aktualnym certyfikatem/świadectwem jakości. Zaoferowany ekogroszek powinien pochodzić bezpośrednio z kopalń zlokalizowanych na terenie Polski. . Zamawiający wymaga dostaw ekogroszku w perforowanych workach foliowych po 25 kg każdy, ułożonych jednakowo co do ilości na wszystkich paletach o łącznej masie ekogroszku do 1200 kg na palecie, szczelnie zafoliowanej od góry i z boków. Palety pozostają do rozliczenia ilościowego przez Zamawiającego i zwrotu przy następnej dostawie, a w przypadku ostatniej dostawy do odbioru przez Wykonawcę w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, nie później niż do końca sierpnia 2021 r. Wykonawca zobowiązany będzie na koszt własny do: 1) dostarczania suchego ekogroszku samochodem samowyładowczym (tj. samochód z HDS +przyczepa bądź samochód z windą rozładowczą + przyczepa), posiadającym również zabezpieczenie przewożonego węgla przed wpływem warunków atmosferycznych w sposób zapobiegający utracie jego walorów użytkowych; 2) rozładunku ekogroszku we własnym zakresie w siedzibie Zamawiającego na płytę rozładunkową o wymiarach 6 m x 6 m; 3) zapewnienia przy każdej dostawie trzech kopert foliowych bezpiecznych w rozmiarze B4 do pobrania próbek ekogroszku. Dostawy będą realizowane wyłącznie od poniedziałku do piątku w dni robocze tygodnia, w godzinach od 7:00 do 14:00 do siedziby Zamawiającego. Wykonawca będzie realizować poszczególne dostawy ekogroszku, na podstawie pisemnego zamówienia przesłanego przez Zamawiającego drogą elektroniczną (fax, e-mail). Zamówienie określać będzie dokładną ilość ekogroszku. Osobą upoważnioną ze strony Zamawiającego do składania zamówień jest pracownik sekretariatu DPS w Skrzynnie. Ekogroszek winien być dostarczony w ciągu 5 dni kalendarzowych od momentu złożenia zamówienia, przy czym dostawa ilości określonej w zamówieniu Zamawiającego winna nastąpić jednorazowo lub ewentualnie wielokrotnie jednakże w ciągu tego samego dnia roboczego, w godzinach od 7:00 do 14:00. Dostawy ekogroszku protokolarnie odbierać będzie Komisja składająca się z pracowników Zamawiającego, której Wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć następujące dokumenty: a) kartę przewozową dostarczonego ekogroszku, zawierającą wagę, oznaczenie ekogroszku, zakładu wytwórcy oraz datę i miejsce załadunku. b) aktualny certyfikat /świadectwo jakości wystawione przez producenta. Certyfikat/świadectwo jakości jest niezbędnym warunkiem przyjęcia dostawy. . Zamawiający zastrzega możliwość wyrywkowego sprawdzenia wagi dostarczonych dostaw. Koszt ważenia i koszt dojazdu do niezależnego punktu wagowego ponosi: 1) w przypadku zgodności wagi z dokumentem dostawy – Zamawiający, 2) w przypadku niezgodności wagi z dokumentem dostawy – Wykonawca. Pomiar wagowy ekogroszku odbywał się będzie na wadze zlokalizowanej w miejscowości Nietuszyna. Odległość od siedziby Zamawiającego do miejsca ważenia wynosi ok. 9 km. Z każdej dostawy Komisja Zamawiającego w obecności przedstawiciela Wykonawcy (kierowcy) będzie pobierała próby dostarczonego ekogroszku. Każdorazowo pobierane będą 3 próby (1 próba dla Wykonawcy, 1 próba dla Zamawiającego i 1 próba rozjemcza). Koszty przeprowadzonej analizy próby rozjemczej ekogroszku będą pokrywane przez: 1) Zamawiającego – w przypadku zgodności parametrów, 2) Wykonawcę – w przypadku niezgodności parametrów określonych wyżej. i certyfikacie/świadectwie jakościowym przedłożonym podczas dostawy. Wyniki badania próby rozjemczej są ostateczne. W przypadku ujawnienia podczas odbioru nieprawidłowości np. brak certyfikatu /świadectwa jakości, brak karty przewozowej, nieodpowiedniej jakości ekogroszku (ocenionego na podstawie przedłożonego przez Wykonawcę certyfikatu), mokrego bądź oblodzonego ekogroszku, Zamawiający jest uprawniony do odmowy odbioru i wyznaczenia terminu usunięcia nieprawidłowości. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca odpowiedzialny będzie za wykonanie wszystkich zobowiązań umownych, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia do czasu wygaśnięcia Umowy. 2) wymagana należyta staranność przy realizacji przyjętych obowiązków umownych. 3) ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy; 4) Wykonawca określi telefony kontaktowe, numery faksów i adresy e- mailowe oraz dokona innych ustaleń niezbędnych do sprawnego i terminowego wykonania zamówienia Od Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, Zamawiający będzie wymagał przed podpisaniem umowy lub najpóźniej w dniu jej podpisywania wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania w wysokości 7 % ceny brutto oferty w jednej z form wskazanych w SIWZ. Wybrany Wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi Zamawiającemu kopię aktualnego dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Istotne dla stron postanowienia, zgodnie, z którymi realizowane będzie niniejsze zamówienie publiczne, zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ, stanowiący integralną cześć SIWZ. W przypadku wyboru Wykonawcy nie będącego płatnikiem podatku VAT, zapisy w umowie ostatecznej dotyczące wynagrodzenia (wynagrodzenie netto, VAT, wynagrodzenie brutto/wynagrodzenie) i jego płatności (faktura/rachunek) oraz kar (wynagrodzenie brutto/wynagrodzenie) zostaną odpowiednio dostosowane.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09111210-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium do dnia 17.12.2020 r. do godz. 13:00 w wysokości: 3 500,00 PLN (słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilka następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy RBS Lututów Odział Wieluń nr 35 9256 0004 0070 2441 2000 0080 z dopiskiem ”Wadium – zakup i dostawa ekogroszku do DPS Skrzynno” Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Za datę i godzinę wniesienia wadium w formie pieniądza przyjmuje się datę i godzinę uznania rachunku Zamawiającego. Do oferty należy dołączyć kopię przelewu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Wadium wniesione w pieniądzu zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Wadium wniesione w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału w sekretariacie (pok. nr D-2) Domu Pomocy Społecznej w Skrzynnie, Skrzynno 13, 98-311 Ostrówek (budynek D, tzw. Dworek), a jego kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę załączyć do oferty lub oryginał dołączyć do oferty. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winny zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami SIWZ następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela. Oferta niezabezpieczona wadium w jednej lub kilku z podanych wyżej form zostanie odrzucona bez rozpatrywania. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim Wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, za wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Na mocy art. 46 ust. 4a ustawy Pzp Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. Jeżeli wadium zostanie wniesione w walucie obcej, kwota wadium zostanie przeliczona na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli wadium zostanie wniesione w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy Pzp i kwota wadium zostanie w tych formach określona w walucie obcej, kwota wadium zostanie przeliczona na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. W zakresie wadium obowiązują uregulowania ustawy Pzp zawarte w art. 45 i 46.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego www.bip-dps.powiat.wielun.pl informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. W przypadku składania oferty wspólnej (konsorcja/spółki cywilne) ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców we własnym imieniu. Forma dokumentu: oryginał inne dokumenty: 1) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej (konsorcja/spółki cywilne) należy złożyć jeden dokument. Forma dokumentu: oryginał; 2) pełnomocnictwo (oryginał) osoby lub osób podpisujących ofertę – jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów; pełnomocnictwo udzielone liderowi/wspólnikowi w przypadku złożenia oferty wspólnej (konsorcjum) lub przez spółki cywilne. Pełnomocnictwo powinno być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem; 3) dowód wniesienia wadium; 4) Wykonawca polegający na zdolnościach technicznych innych podmiotów na zasadach określonych w rozdziale 12.3. SIWZ, w celu wykazania czy będzie on dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, obowiązany jest złożyć „Zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia” – załącznik nr 6 do SIWZ. Forma dokumentu: oryginał.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach