Przetargi.pl
Zakup i dostawa drobnego wyposażenia laboratoryjnego

Państwowy Instytut Geologiczny - Państwowy Instytut Badawczy ogłasza przetarg

  • Adres: 00-975 Warszawa, ul. Rakowiecka
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 4592313 , fax. 22 4592023
  • Data zamieszczenia: 2019-02-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowy Instytut Geologiczny - Państwowy Instytut Badawczy
    ul. Rakowiecka 4
    00-975 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 4592313, fax. 22 4592023
    REGON: 00033213300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgi.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytut badawczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa drobnego wyposażenia laboratoryjnego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa drobnego wyposażenia laboratoryjnego dla Laboratorium Chemicznego Zespołu Laboratoriów PIG - PIB. Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 części: Część nr 1 – wkłady, filtry i lampy UV do systemów oczyszczania wody, Część nr 2 – dozowniki butelkowe oraz teleskopowe rurki zasysające do dozowników butelkowych, Część nr 3 – zużywalne części zamienne do młynów, Część nr 4 – butelki, lejki analityczne, tryskawki, kroplomierz, zlewki z tworzywa, Część nr 5 – kubeczki (pojemniczki) na próbki, Część nr 6 – statywy na probówki z tworzywa, Część nr 7 – końcówki do pipet automatycznych, Część nr 8 – butelki szklane. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w: załączniku nr 1 do SIWZ – „Opis przedmiotu zamówienia – z podziałem na 8 części”; załączniku nr 2 do SIWZ – „Istotne postanowienia umowy”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31515000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo podpisane przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony (zakres umocowania). Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 2.2. W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (wystawione zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp). Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony (zakres umocowania). Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o Wykonawcach, którzy złożyli oferty w postępowaniu, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej co inni Wykonawcy, którzy złożyli oferty w postępowaniu. W stosownej sytuacji, wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą, który złożył ofertę w tym samym postępowaniu, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4. W celu potwierdzenia spełniania wymagań określonych przez Zamawiającego, Wykonawca musi przedstawić opisy lub ulotki lub foldery lub specyfikacje lub inne zawierające informacje nt. oferowanych wszystkich produktów określonych w opisie przedmiotu zamówienia (formularzu cenowym) z podaniem nazwy producenta, numeru katalogowego, parametrów wymaganych w opisie przedmiotu zamówienia - w języku polskim lub angielskim oraz oświadczenie, że wymiana lamp Photooxidation UV Lamp zostanie wykonana przez osoby posiadające wiedzę i kompetencje w tym zakresie, stanowiące Załącznik nr 5 do SIWZ – dotyczy części 1.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach