Przetargi.pl
ZAKUP I DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO

Wojewódzki Specjalistyczny Zespół Neuropsychiatryc ogłasza przetarg

  • Adres: 45-221 Opole, Wodociągowa
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 54 14 200 , fax. 77 54 14 237
  • Data zamieszczenia: 2018-02-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Specjalistyczny Zespół Neuropsychiatryc
    Wodociągowa 4
    45-221 Opole, woj. opolskie
    tel. 77 54 14 200, fax. 77 54 14 237
    REGON: 000294303
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wszn.opole.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAKUP I DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Postępowanie dotyczy udzielenia zamówienia publicznego na dostawę drobnego sprzętu medycznego do Wojewódzkiego Specjalistycznego Zespołu neuropsychiatrycznego im. św. Jadwigi ul. Wodociągowa 4 ,45-221 Opole, zgodnie z wykazem asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 1A do specyfikacji zwanej w dalszej części SIWZ z podziałem na 27 pakietów.2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na 27 części/pakietów. Zamawiający nie ogranicza liczby pakietów, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu Wykonawcy. PAKIET 1 - STRZYKAWKI, IGŁY, KANIULE, PRZRZĄDY I INNE,PAKIET 2 - STRZYKAWKI DO APARATU DO GAZOMETRII ABL80 BASIC, PAKIET 3 - ZESTAWY DO WKŁUCIA CENTRALNEGO,PAKIET 4 - CEWNIKI DO ODSYSANIA I MASKI TLENOWE,PAKIET 5 - POJEMNIKI NA ZUŻYTY SPRZĘT,PAKIET 6 - NICI CHIRURGICZNE, PAKIET 7- RÓŻNE PRODUKTY MEDYCZNE,PAKIET 8 - CEWNIKI UROLOGICZNE I WORKI NA MOCZ,PAKIET 9 - PRZEDŁUŻENIE GIĘTKIE,PAKIET 10 - KUBKI, POJNIKI,PAKIET 11 - PRZEWÓD,FILTR I WĄŻ SILIKONOWY DO SSAKA MEVACS,PAKIET 12 - FILTRY DO RESPIRATORÓW,PAKIET 13 - RURKI INTUBACYJNE,PAKIET 14 - MASKI ANESTETYCZNE,PAKIET 15 - ŻEL DO CEWNIKOWANIA,PAKIET 16 - STABILIZATORY,PAKIET 17 - PROWADNICE I ŁYŻKI JEDNORAZOWE DO INTUBACJI,PAKIET 18 - MASKI,PAKIET 19 - ZESTAW DOSTĘPU NACZYNIOWEGO,PAKIET 20 - MATERIAŁY ZUŻYWALNE DO AUTO,MATYCZNEO WSTRZYKIWACZA,PAKIET 21 - STRZYKAWKI LUER + IGŁA,PAKIET 22 - BIELIZNA,PAKIET 23 - STRZYKAWKI INSULINOWE,PAKIET 24 - OSŁONA NA GŁOWICĘ,PAKIET 25 - OBŁOŻENIE,PAKIET 26 - PAPIER DO APARATURY,PAKIET 27 - MATERIAŁY ZUŻYWALNE DO GAZOMETRU ABL80 BASIC. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1A do SIWZ, zawierający wymagania jakościowe, techniczne i ilościowe. 4.4. Przez dostawę drobnego sprzętu medycznego Zamawiający rozumie sukcesywną dostawę w okresie trwania umowy zgodnie z zamówieniami cząstkowymi składanymi przez Zamawiającego, dostosowanymi do jego bieżących potrzeb. Dostawy winny być realizowane przez Wykonawcę dla wszystkich pakietów: max do 3 dni roboczych 5.Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia wraz z informacją zawierającą dane producenta, opis obejmujący wskazania producenta co do właściwości przedmiotu zamówienia, zasad bezpiecznego użytkowania i terminów ważności. Wymagania te muszą znajdować się na, lub w opakowaniu w formie ulotki, w zależności jakiej pozycji oferta dotyczy, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 6.Oferowany asortyment musi spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017, poz. 211 i 1918) tj. muszą posiadać dokumenty dopuszczające do stosowania i do obrotu na terenie Polski zgodnie z postanowieniami ustawy o wyrobach medycznych, a w przypadku produktów, które nie podlegają przepisom ustawy o wyrobach medycznych Wykonawca zobowiązany jest posiadać dokumenty , na podstawie których produkty zostały dopuszczone do obrotu i stosowania. 7.Zamawiający zastrzega, że podane ilości są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmniejszeniu o 30% w zależności od przyszłych potrzeb Zamawiającego (prawo opcji). Z uwagi na to faktycznie zamówione ilości stanowić będą rzeczywiste zapotrzebowanie na w/w sprzęt medyczny. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu zrealizowania umowy poniżej wartości, na którą zostanie zawarta z zachowaniem w/w reguły.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33190000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku. Zastosowanie ma oświadczenie na podstawie art. 25a ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Dokumenty potwierdzające kompatybilność zaoferowanych w pakiecie 1 strzykawek w pozycji 6,7 do pomp wskazanych w tych pozycjach (pompy firmy MEDIMA i ASCOR). Dokumenty mają potwierdzać, że zaoferowane w pakiecie 1 strzykawki są w pełni kompatybilne ze wskazanymi w tym pakiecie pompami;b) Ulotka informacyjna w j.polskim: dla poz. 20,21 z pakietu 1 (z załączonych ulotek winno wynikać jaka jest maksymalna długość utrzymania kaniuli w naczyniu krwionośnym); c) Ulotka informacyjna w j. polskim: dla poz. 1,2,3 z pakietu 3 (z załączonych ulotek winno wynikać jaka jest maksymalna długość utrzymania cewnika do wkłucia centralnego w naczyniu krwionośnym);d) Ulotka informacyjna w j. polskim: dla poz. 1,2 z pakietu 8 z załączonych ulotek winno wynikać jaka jest maksymalna długość utrzymania cewnika w pęcherzu moczowym).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach