Przetargi.pl
ZAKUP I DOSTAWA CZĘŚCI ZAMIENNYCH DO POJAZDÓW SŁUŻBOWYCH DLA 26 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO W ZEGRZU ORAZ JEDNOSTEK WOJSKOWYCH BĘDĄCYCH NA JEGO ZAOPATRZENIU

26 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 05-131 Zegrze, Juzistek
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 261883896 , fax. 261883868
  • Data zamieszczenia: 2018-11-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 26 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    Juzistek 2
    05-131 Zegrze, woj. mazowieckie
    tel. 261883896, fax. 261883868
    REGON: 142917040
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.26wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAKUP I DOSTAWA CZĘŚCI ZAMIENNYCH DO POJAZDÓW SŁUŻBOWYCH DLA 26 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO W ZEGRZU ORAZ JEDNOSTEK WOJSKOWYCH BĘDĄCYCH NA JEGO ZAOPATRZENIU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa części zamiennych do pojazdów służbowych dla 26 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zegrzu oraz jednostek wojskowych będących na jego zaopatrzeniu. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 2do SIWZ – Formularz cenowy. 3.Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia spełniający nw. wymagania: a.Przedmiot zamówienia powinien być: -zapakowany w oryginalne opakowania producenta, posiadające na opakowaniu zewnętrznym informacje pozwalające na identyfikację produktu min. nr katalogowy części, nazwa części w języku polskim, ilość, rodzaj, parametry itp. bez konieczności naruszania opakowania; -dostarczony przedmiot zamówienia, musi być fabrycznie nowy, zgodnie z obowiązującymi normami przedmiotowo - jakościowymi oraz w I klasie. b.Wykonawca jest obowiązany do dostarczania przedmiotu zamówienia zgodnie ze złożoną ofertą. c.Wykonawca zobowiązuje się jednorazowo dostarczyć, rozładować i przekazać przez przedstawiciela Wykonawcy we wskazane miejsce przez Zamawiającego części zamienne do pojazdów służbowych własnym transportem i na własny koszt wraz z fakturą VAT. d.Dowodem zrealizowania dostawy będzie pisemne potwierdzenie odbioru (protokół odbioru towaru podpisany bez zastrzeżeń, zgodnie z załącznikiem do umowy), dokonane przez uprawnionego pracownik Zamawiającego (magazyniera) oraz przedstawiciela Wykonawcy po sprawdzeniu ilości, rodzaju i kompletności. e.Dostawa winna być dokonana po przekazaniu do Zamawiającego telefonicznie lub e-mailem, na numer lub adres wskazany w umowie, informacji o dacie i godzinie planowanej dostawy. f.Jako termin dostawy (realizacji umowy) zostanie uznana data podpisania protokołu przyjęcia towaru bez zastrzeżeń. g.Dostawa winna być zrealizowana w dniach pracy Zamawiającego tj. od poniedziałku do czwartku w godzinach od 7:00 do 14:00 w piątki w godzinach od 7:00 do 12:00. 4.Zamawiający wymaga, aby okres gwarancji na cały przedmiot zamówienia wynosił minimum 12 miesięcy od daty odbioru towaru, tj. od daty podpisania protokołu odbioru towaru bez zastrzeżeń. Uwaga: okres gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert. 5.Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych. 6.Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 7.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na warunkach i zasadach określonych w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr załącznik nr 5 do SIWZ. 8.Oferty składane muszą obejmować całość zawartego w nich przedmiotu zamówienia. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone. 9.Zamawiający nie przewiduje udzielenia Wykonawcy zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp w związku z art.36 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34300000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest do upływu terminu składania ofert, o którym mowa w Rozdziale XI pkt 1 niniejszej SIWZ, do złożenia oferty w formie pisemnej. Wzór formularza oferty stanowią: 1)Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ. 2)Formularz cenowy - wypełniony i podpisany wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ. 2.Pełnomocnictwo: 1)w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) m.in. KRS, CEiDG, i innych odpowiednich dla Wykonawcy lub danego podmiotu, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w zamówieniu w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie; 2) pełnomocnictwo w przypadku podmiotów występujących wspólnie (np. spółka cywilna, konsorcjum) - należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 3.Zobowiązanie podmiotu udostępniającego w formie pisemnej do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (o ile dotyczy). Wzór zobowiązania do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia określa załącznik nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach