Przetargi.pl
zakup i dostawa ciężkiego samochodu ratowniczo – gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Przesiadłowie ZE ŚRODKÓW WFOŚIGW W ŁODZI i NFOŚIGW Z SIEDZIBĄ W WARSZAWIE, W RAMACH PROGRAMU PRIORYTETOWEGO "OGÓLNOPOLSKI PROGRAM FINANSOWANIA SŁUŻB RATOWNICZYCH”.

Ochotnicza Straż Pożarna ogłasza przetarg

  • Adres: 97-225 Ujazd, Przesiadłów
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. (44) 719-23-20
  • Data zamieszczenia: 2018-08-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ochotnicza Straż Pożarna
    Przesiadłów 31
    97-225 Ujazd, woj. łódzkie
    tel. (44) 719-23-20
    REGON: 590-761-271
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ujazd.bip.cc
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Stowarzyszenie- Ochotnicza Straż Pożarna w Przesiadłowie

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    zakup i dostawa ciężkiego samochodu ratowniczo – gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Przesiadłowie ZE ŚRODKÓW WFOŚIGW W ŁODZI i NFOŚIGW Z SIEDZIBĄ W WARSZAWIE, W RAMACH PROGRAMU PRIORYTETOWEGO "OGÓLNOPOLSKI PROGRAM FINANSOWANIA SŁUŻB RATOWNICZYCH”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) zakup, dostawę ciężkiego samochodu ratowniczo – gaśniczego fabrycznie nowego i wolnego od wad; 2) Zamawiający wymaga, aby wszystkie elementy przedmiotu zamówienia, które tego wymagają zaopatrzone były w instrukcję, karty gwarancyjne, atesty, certyfikaty w języku polskim; 3) Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia oraz montażu (jeśli wymagany specyfiką towaru) przedmiotu zamówienia, na własny koszt i ryzyko do siedziby Jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Przesiadłowie na adres Przesiadłów 31, 97-225 Ujazd; 4) Wykonawca zapewnia, że przedmiot zamówienia będzie fabrycznie nowy, zgodny z opisem zawartym w SIWZ, złożoną ofertą oraz zgodny z obowiązującymi normami, sprawny technicznie oraz przystosowany do użytkowania przez Zamawiającego; 5) Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu niezbędnych dokumentów (Atesty, certyfikaty, świadectwa, niezbędne dokumenty do pierwszej rejestracji pojazdu); 6) Wykonawca okaże Zamawiającemu oznaczenia i dane w sprzęcie świadczące o zgodności z zapisami w dokumencie gwarancyjnym (np. nienaruszone plomby lub inne zabezpieczenia); 7) Odbiór odbędzie się przy udziale upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego (zespół odbioru) i potwierdzony zostanie podpisaniem protokołu odbiorczego; 8) uruchomienie pojazdu wraz zamontowanym wyposażeniem, jego przetestowanie, oraz przeszkolenie użytkowników wskazanych przez Inwestora; 9) serwis dostarczonego pojazdu i wyposażenia w okresie rękojmi a także gwarancji w zakresie odpowiednim do postanowień gwarancyjnych oraz przepisów dotyczących rękojmi; 10) Wykonawca zapewni wykonanie przedmiotu umowy z materiałów własnych, fabrycznie nowych, certyfikowanych, w gatunku wynikającym ze specyfikacji wyposażenia, zgodnie załączonym wykazem wyposażenia. 2. Zakres rzeczowy Przedmiotu zamówienia określa Wykaz minimalnych wymagań dla ciężkiego samochodu ratowniczo - gaśniczego stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ, który stanowi załącznik nr 1 do projektu umowy. Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa a także zgodnie z najlepszą wiedzą i doświadczeniem Wykonawcy oraz z zachowaniem najwyższej staranności 3. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia zgodny z wymaganiami określonymi w Wykazie minimalnych wymagań samochodu ratowniczo - gaśniczego, o którym mowa w ust. 3 powyżej. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Wykaz minimalnych wymagań dla ciężkiego samochodu ratowniczo - gaśniczego stanowiący załącznik nr 1 do projektu umowy oraz załącznik nr 6 do SIWZ. 5. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa projekt umowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34144210-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje warunku udziału w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do SIWZ. 2. Dokumenty potwierdzające udostępnienie Wykonawcy zasobów przez inny podmiot na zasadach określonych w art. 22a Pzp – jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postepowaniu polega na zdolnościach innych podmiotów. 3. Na potwierdzenie, że Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w SIWZ, w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia i oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą dokumentów (zobowiązań) z których będzie wynikać: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) oraz czy inne podmioty, na zdolności, których wykonawca powołuje się w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizują roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. 4. Wzór zobowiązania, o którym mowa w ust. 3, stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 5. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 6. Wszystkie oświadczenia dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22 Pzp oraz dotyczące Podwykonawców składane są w oryginale. dokumenty inne niż oświadczenia wskazane w zdaniu poprzedzającym, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej z zgodność z oryginałem. 7. W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane wyrażone w innych walutach niż PLN, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty, w której oszacowano daną wartość, przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP) obowiązujący w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie zamówień publicznych, a jeżeli w tym dniu kurs nie był publikowany, Zamawiający zastosuje kurs opublikowany w pierwszym dniu następującym po dniu publikacji ogłoszenia, w którym NBP taki kurs opublikował. 8. Ponadto w terminie 3 dni od zamieszczenia przez zamawiającego informacji z otwarcia ofert na stronie internetowej, na której udostępniana jest SIWZ, wykonawcy składają bez wezwania oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach