Przetargi.pl
Zakup i dostawa ciągnika rolniczego wraz z osprzętem dla Zakładu Usług Komunalnych w Orzyszu Sp. z o.o.

Zakład Usług Komunalnych Spółka Gminy sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 12-250 Orzysz, ul. Wyzwolenia 5
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 87 4237016 , fax. 87 4237016
  • Data zamieszczenia: 2015-08-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Usług Komunalnych Spółka Gminy sp. z o.o.
    ul. Wyzwolenia 5 5
    12-250 Orzysz, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 87 4237016, fax. 87 4237016
    REGON: 79015507300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zuk.orzysz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa ciągnika rolniczego wraz z osprzętem dla Zakładu Usług Komunalnych w Orzyszu Sp. z o.o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa ciągnika rolniczego wraz z osprzętem do obsługi zadań wykonywanych przez Zakład Usług Komunalnych w Orzyszu Sp. z o.o., w skład zestawu wchodzi.: 1) Ciągnik rolniczy fabrycznie nowy o danych i parametrach nie mniejszych niż niżej wymienione: 1) rok produkcji nie starszy niż 2014 r.; 2) silnik 4 cylindrowy; 3) moc silnika min. 125 KM zgodnie z 97/68EC; 4) kabina dwu drzwiowa , ogrzewana, wentylowana, klimatyzowana; 5) oświetlenie drogowe tylne i przednie, lampa sygnalizacyjno-ostrzegawcza (tzw. kogut); 6) napęd na dwie osie (przód i tył); 7) skrzynia biegów mechaniczna synchronizowana (przód/tył) min 16/8 8) przedni TUZ; 9) tylni TUZ; 10) układ hydrauliczny suma min. 50 litrów/min; 11) reflektory robocze na kabinie minimum dwa przednie i dwa tylne; 12) ciągnik musi być przygotowany do podnośnika czołowego (typu TUR), pługu odśnieżnego lemieszowego mocowanego - przedni TUZ, równiarki drogowej Wyposażenie dodatkowe ciągnika: a) apteczka; b) gaśnica z atestem; c) trójkąt ostrzegawczy; d) podnośnik hydrauliczny; e) klucz do kół; f) lampa zespolona z napisem zleconym przez Zamawiającego; 2) Ładowacz czołowy fabrycznie nowy kompatybilny z dostarczonym ciągnikiem o następujących danych i parametrach nie mniejszych niż niżej wymienione: a) rok produkcji nie straszy niż 2014 r.; b) sterowanie hydrauliczne; c) udźwig min. 1800 kg; Wyposażenie dodatkowe ładowacza czołowego to łyżka uniwersalna 4 w 1szer. 2m. 3) Pług odśnieżny (lemieszowy) fabrycznie nowy kompatybilny z dostarczonym ciągnikiem o następujących danych i parametrach nie mniejszych niż niżej wymienione: a) rok produkcji nie starszy niż 2014 r.; b) pług wielofunkcyjny mocowany - przedni TUZ; c) listwy zgarniające wykonane z elastycznej gumy; d) koła podporowe; e) zamontowane oświetlenie obrysowe pługa; f) minimum 4 pozycje robocze; g) szerokość robocza min. 2600 mm; h) waga pługa min. 660 kg; 4) Równiarka drogowa fabrycznie nowa kompatybilna z dostarczonym ciągnikiem następujących danych i parametrach nie mnie4jszych niż niżej wymienione: a) rok produkcji nie starszy niż 2014 r. b) szerokość lemiesza min. 2,3 m; c) regulacja kata pracy odkładnicy sterowana w 3 płaszczyznach; d) sterowanie kątami pracy hydrauliczne. Wymagane dokumenty: a) komplet dokumentów umożliwiających rejestrację pojazdu; b) książka lub karta gwarancyjna; c) świadectwo homologacji; d) instrukcja obsługi pojazdu i osprzętu w języku polskim; e) katalog części zamiennych pojazdu i osprzętu w języku polskim. Wykonawca zobowiązany będzie do: podania nazwy producenta, nazwy marki, modelu praz parametrów technicznych pojazdu i osprzętu, nazwy i adresu serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego, pokrycia kosztów dostawy i rozładunku przedmiotu zamówienia w siedzibie Zamawiającego, bezpłatnego przeszkolenia pracownika Zamawiającego w zakresie obsługi pojazdu i osprzętu w siedzibie Zamawiającego w dniu przekazania przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia powinien spełniać wymagania odpowiednich norm (m.in. EURO III B) i posiadać odpowiednie certyfikaty przewidziane prawem polskim oraz powinien być oznakowany i oświetlony zgodnie z Prawem o ruchu drogowym
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 167100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do przetargu Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 6.000,00 zł (słownie złotych: sześć tysięcy). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym); 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804). 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin jego wniesienia przyjmuje się dzień uznania rachunku bankowego Zamawiającego. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wnosi przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 78 9364 0000 2003 0017 7517 0001. Do oferty należy wówczas dołączyć oryginał lub kopię dokumentu potwierdzającego przelew środków pieniężnych na rachunek Zamawiającego. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż w pieniądzu, do oferty należy dołączyć oryginał dokumentu potwierdzającego jego wniesienie. 6. Z treści gwarancji lub poręczenia musi jednoznacznie wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. zm.), zwanej dalej ustawą. 7. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub zabezpieczy swoją ofertę nieakceptowaną formą wadium, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 8. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 14. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał swoją ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 8, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. W takim przypadku Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 13. Wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy: 1) Wykonawca odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 14. Wadium Wykonawcy zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres udzielonej gwarancji na ciągnik rolniczy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zuk.orzysz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach