Przetargi.pl
Zakup i dostawa ciągnika rolniczego oraz siewnika rzędowego i rozsiewacza do nawozów w ramach projektu „Moje kompetencje - moja przyszłość

Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 - Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego i Praktycznego ogłasza przetarg

  • Adres: 99400 Łowicz, ul. Blich
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 468 373 705 , fax. 46 8373377, 8373705
  • Data zamieszczenia: 2018-12-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 - Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego i Praktycznego
    ul. Blich 10
    99400 Łowicz, woj. łódzkie
    tel. 468 373 705, fax. 46 8373377, 8373705
    REGON: 9446100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsp2lowicz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna JST, szkoła

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa ciągnika rolniczego oraz siewnika rzędowego i rozsiewacza do nawozów w ramach projektu „Moje kompetencje - moja przyszłość
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 „Moje kompetencje - moja przyszłość”: Zadanie 4 - Rolnictwo precyzyjne/agrotronika oraz mechanika precyzyjna - zajęcia specjalistyczne realizowane we współpracy z podmiotami z otoczenia społeczno - gospodarczego umożliwiające uczniom ZSP/2 kierunków: T. agrobiznesu, T. mechanizacji rolnictwa, T. mechanizacji rolnictwa i agrotroniki, Mechanik operator pojazdów i maszyn rolniczych, uzyskiwanie i uzupełnianie wiedzy i umiejętności zawodowych (typ projektu 1a) oraz doposażenie pracowni podstaw konstrukcji maszyn i warsztatów szkolnych dla zawodu T. mechanizacji rolnictwa i agrotroniki (typ projektu 1 c) - poprzez dostawę maszyn rolniczych. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą nowych, niepowystawowych maszyn rolniczych: ciągnika rolniczego – 1 sztuka, siewnika rzędowego – 1 sztuka, rozsiewacza do nawozów – 1 sztuka o następujących parametrach i wyposażeniu: I. Ciągnik rolniczy - 1 sztuka: 1.1. Ciągnik fabrycznie nowy, niepowystawowy, rok produkcji minimum 2018; 1.2. Silnik 4-cylindrowy o pojemności co najmniej 3,4 l spełniający normę TIER 4A wyposażony w elektryczny wysokociśnieniowy układ wtrysku paliwa „common rail” o znamionowej mocy od 85 KM. wg normy ISO TR 14396- ECE R 120; 1.3. Przekładnia biegów min. 24 x 24, osiągający prędkość 40 kilometrów na godzinę; 1.4. Napęd na 4 koła, w tym elektrohydrauliczne załączanie przedniego napędu i blokady dyferencjału 4 koła; 1.5. Elektrohydrauliczna zmiana kierunku jazdy; 1.6. Ciągnik wyposażony w minimum 2 pary tylnych wyjść hydraulicznych; 1.7. Sprzęgło wielotarczowe „mokre” oraz przekładnia umożliwiająca płynną zmianę kierunku jazdy bez użycia sprzęgła za pomocą rewersu elektrohydraulicznego; 1.8. Obwód roboczy hydrauliki wewnętrznej ciągnik wyposażony w pompę o wydatku minimum 36 l/min, obwód zasilania hydrauliki zewnętrznej wyposażony w pompę o wydatku minimum 64 l/min; 1.9. Udźwig tylnego podnośnika – minimum 4 000 kg; 1.10. Ofertowany ciągnik powinien być doposażony w układ pneumatyki jedno i dwuobwodowej; 1.11. Minimum 2 prędkości tylnego WOM (540, 540E); 1.12. Sterowanie TUZ i WOM na błotniku; 1.13. Elektrohydrauliczne sterowanie tylnym podnośnikiem; 1.14. Ciągnik wyposażony w wycieraczkę przednią i tylną, fotel operatora amortyzowany pneumatycznie z regulacją i pasem bezpieczeństwa, fotel pasażera również wyposażony w pas bezpieczeństwa; 1.15. Koła przednie w rozmiarze 24 cale koła, tylne w rozmiarze 34 cale; 1.16. Kabina klimatyzowana i ogrzewana; 1.17. Transportowy zaczep tylny na suwnicy i dolny zaczep szynowy ze sworzniami; 1.18. Przynajmniej jedna obrotowa lampa błyskowa; 1.19. Komplet sworzni, kul i łączników do agregatowania z maszynami zawieszanymi; 1.20. Radioodbiornik. 2. Ciągnik wyposażony w przyłącze do systemu nawigacji w rolnictwie precyzyjnym: 2.1. Złącze ISOBUS - wymagane jest złącze ISOBUS wraz ze złączami hydrauliki zewnętrznej sterowanymi elektrycznie dołączone do systemu PLM, 2.2. System wspomagania prowadzenia ciągnika rolniczego z monitorem obsługującym system „Andriod” wraz z systemem kompatybilnym z narzędziami ISOBUS z możliwością dokładności prowadzenia do 2,5 cm, abonamentem min. na 3 lata, odblokowaniem kodów RTK i licencją na sterownik zadań, 2.3. Przedmiot zamówienia obejmuje instalację wszystkich zespołów i podzespołów, ich kalibrację i przeprowadzenie ustawień do stanu umożliwiającego prawidłową pracę całego agregatu, 2.4. Przedmiot zamówienia obejmuje również szkolenia nauczycieli, uczniów i operatorów dotyczące prawidłowej obsługi zakupionego sprzętu. 3. Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 3.1. Okres gwarancji udzielony przez Wykonawcę - minimum 12 miesięcy, bez limitu motogodzin, 3.2. Naprawy gwarancyjne bezpłatne w miejscu pracy ciągnika, naprawa do 5 dni roboczych licząc od dnia zgłoszenia, 3.3. Czas reakcji Wykonawcy na zgłoszenie serwisowe/naprawy nie dłużej jak 48 godzin - Wykonawca zobowiązany jest zapewnić serwis gwarancyjny z reakcją na telefoniczne zgłoszenie serwisowe / naprawy nie dłuższą niż ilość godzin określona przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym, od momentu otrzymania pisemnego zgłoszenia usterki, awarii itp. Strony dopuszczają zgłoszenie usterki w formie faxu lub na adres e-mail. Czas reakcji na serwis stanowi jedno z kryterium oceny oferty. 3.4. Minimum dwa przeglądy okresowe w okresie gwarancji w miejscu garażowania ciągnika, serwis gwarancyjny sprawowany bezpośrednio przez Wykonawcę, 3.5. W cenie należy uwzględnić dwa przeglądy gwarancyjne – okresowe, 3.6. Koszt dostawy ciągnika pokrywa Wykonawca, 3.7. Miejsce dostawy ciągnika - Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego i Praktycznego, ul Blich 10, 99-400 Łowicz. 4. W cenie oferty należy uwzględnić przeszkolenie uczniów, innych osób wskazanych przez Zamawiającego oraz operatorów pojazdu pod względem eksploatacyjnym oraz technicznym. Zamawiający wskazuje iż przeszkolenie będzie przeprowadzane w siedzibie Zamawiającego w terminach uzgodnionych przez strony, od poniedziałku do soboty oraz maksymalny czas szkolenia w ciągu dnia nie może przekroczyć 5 godzin szkoleniowych, przy czym czas szkolenia to 30 godzin lekcyjnych, gdzie 1 godzina lekcyjna wynosi 45 minut. 5. Dostarczony ciągnik musi być wyposażony w następujące dokumenty: 5.1. Świadectwo homologacji na terenie RP, 5.2. Gwarancję zgodną z postanowieniami SIWZ, 5.3. Fabryczną instrukcję obsługi ciągnika w języku polskim wraz ze wszystkim dokumentami niezbędnymi do prawidłowej eksploatacji ciągnika przez Zamawiającego wraz katalogiem części zamiennych, 5.4. Minimum dwa komplety kluczyków do kabiny lub w liczbie dostarczonej przez producenta, 5.5. Instrukcję obsługi w języku polskim i katalog części zamiennych, 5.6. Książkę serwisową w języku polskim, 5.7. Opis menu w języku polskim. II. Maszyny rolnicze: 1. Rozsiewacz do nawozów zawieszany – 1 sztuka: 1.1. Pojemność zbiornika nawozowego minimum 800 litrów rozsiewacz 2-tarczowy; 1.2. Tarcze wykonane ze stali nierdzewnej; 1.3. Szerokość robocza zakres: od 10 metrów do 24 metrów, 1.4. Niezależne hydrauliczne sterowanie lewej i prawej strony rozsiewacza; 1.5. Plandeka ze stelażem do zabezpieczania nawozów mineralnych przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi fabrycznie dostosowana do modelu rozsiewacza; 1.6. Wałek przekaźnika mocy o podanych parametrach: 1.6.1. nominalny moment obrotowy - minimum 250 Nm; 1.6.2. nominalna przekazywana moc - minimum 22 kW; 1.6.3. nominalna długość wału - minimum 765 mm; 1.6.4. maksymalna długość wału - minimum 890 mm; 1.6.5. minimalna długość wału - minimum 560 mm; 1.6.6. wałek musi być wyposażony w osłonę ochronną, osłaniającą ruchome, obrotowe elementy oraz spełniać wszystkie wymagania dotyczące współpracy ciągnika z rozsiewaczem. 1.7. Wszystkie elementy ramy skrzyni ładunkowej muszą być zabezpieczone powłoką antykorozyjną i dodatkowo pokryte emalią ochronną zabezpieczającą przed korozją i żrącym działaniem nawozów. 1.8. Obroty WOM - 540 obr /min; 1.9. Wysokość załadunku rozsiewacza – 1,06 m; 1.10. Liczba tarcz – 2; 1.11. Średnica tarczy wysiewającej – minimum 480 mm; 1.12. Liczba łopatek na tarczy – 2; 1.13. Zakres wysiewu 50 – 1 000 kg/ha; 1.14. Urządzenie do wysiewu granicznego nawozów. 2. Siewnik rzędowy do nadbudowy na bronę talerzową – 1 sztuka, w skład którego wchodzi: 2.1. Siewnik rzędowy do nadbudowy: 2.1.1. Szerokość robocza 3,0 m, 2.1.2. Redlice wysiewające talerzowe, 2.1.3. Koła kopiujące, 2.1.4. Pojemność skrzyni 700 litrów, 2.1.5. Ścieżki technologiczne z komputerem. 2.2. Agregat talerzowy do nadbudowy: 2.2.1. szerokość robocza 3,0 m, 2.2.2. 2 rzędy talerzy uprawowych o średnicy minimum 510 mm, 2.2.3. znaczniki hydrauliczne, 2.2.4. tylny wał Packer 500 mm. 2 Przedmioty zamówienia opisane w pkt. II podpkt. 1 i 2 obejmują komplet złączy, przyłączy i łączników do agregatowania wszystkich elementów do współpracy ciągnikiem, dodatkowo pozycje z punktu 2.1 i 2.2 powinny być wyposażone we wszystkie niezbędne elementy umożliwiające współpracę w jednym agregacie. 3 Niezależnie każdy z przedmiotów zamówienia powinien mieć również możliwość samodzielnej pracy z ciągnikiem rolniczym. 4 W cenie oferty należy uwzględnić przeszkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego oraz operatorów pod względem eksploatacyjnym oraz technicznym. 5 Dostarczony sprzęt powinien posiadać gwarancję zgodną z postanowieniami SIWZ, fabryczną instrukcję obsługi w języku polskim wraz ze wszystkim dokumentami niezbędnymi do prawidłowej eksploatacji przez Zamawiającego wraz katalogiem części zamiennych, książkę serwisową w języku polskim i opis menu w języku polskim. Okres gwarancji udzielony przez Wykonawcę - minimum 12 miesięcy. Minimalne wymagania Zamawiającego w zakresie warunków naprawy oraz czasu reakcji na zgłoszenie są identyczne jak dla ciągnika rolniczego. UWAGA: Ilekroć w dokumentacji przetargowej, w tym specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wskazano markę lub pochodzenie produktu lub urządzenia, należy przyjąć, że za każdą nazwą jest umieszczone słowo „lub równoważne”, tzn. że wbudowane materiały, urządzenia itp. będą posiadały (charakteryzowały się) wszystkimi parametrami nie gorszymi niż opisane w niniejszej dokumentacji. Zgodnie z treścią art. 29 ust. 3 Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z późn. zm.) jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazane są konkretne rozwiązania techniczne, dopuszcza się stosowanie rozwiązań równoważnych, co do ich cech i parametrów, a wszystkie ewentualne nazwy firmowe urządzeń i wyrobów użyte w opisie przedmiotu zamówienia powinny być traktowane jako definicje standardowe, a nie konkretne nazwy firmowe urządzeń wyrobów zastosowanych w niniejszej dokumentacji. Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy. Oznaczenie wg CPV: 16.70.00.00-2 Ciągniki, 16.00.00.00-5 Maszyny rolnicze Wykonawca może powierzyć część zamówienia podwykonawcy/om z tym, że Zamawiający żąda wskazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy/om i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, z wyjątkiem części zastrzeżonej do bezpośredniego wykonania przez Wykonawcę, o ile zastrzeżenie zostało dokonane przez Zamawiającego w SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16700000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium w wysokości 1 000,00 PLN, (słownie: jeden tysiąc złotych zero groszy), 2. Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykonawca wnosi wadium w pieniądzu, na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Ziemi Łowickiej, w Łowiczu nr rachunku: 06 9288 0001 0004 4916 2000 0030 lub w jednej z poniżej podanych form: a) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielni kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, b) w gwarancjach bankowych, c) w gwarancjach ubezpieczeniowych, d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 110, 650, 1000 i 1669). 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy przekazać przelewem na konto Zamawiającego, przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Potwierdzoną za zgodność kserokopię dowodu zapłaty wadium należy dołączyć do oferty, 5. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach, kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Oryginał wniesienia wadium należy złożyć w Sekretariacie Szkoły Budynek A – w siedzibie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi być zabezpieczone na okres 30 dni, licząc od upływu terminu składania ofert. Oferta zabezpieczona na krótszy okres niż wymagany zostanie odrzucona. 6. Dokument w formie poręczenia lub gwarancji powinien zawierać stwierdzenie, że jest ono nieodwołalne, bezwarunkowe i że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium zgodnie z art. 46 Ustawy. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 Ustawy. 9. Złożenie oferty niezabezpieczonej akceptowaną formą wadium wskazaną w ust. 3 będzie skutkować wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 10. W przypadku gdy wadium wnoszone będzie w formie gwarancji przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z treści gwarancji musi wynikać, że odnosi się ona zarówno do zleceniodawcy gwarancji, jak i do wszystkich pozostałych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z ofertą Wykonawca składa: 1.1. wypełniony i podpisany formularz ofertowy – załącznik nr 1, 1.2. oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2, 1.3. oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – załącznik nr 3, 1.4. pisemne zobowiązanie innych podmiotów, zgodnie z art. 22a ust. 1 i 2 ustawy Pzp do oddania Wykonawcy, do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeśli dotyczy, wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ, 1.5. dowód wniesienia wadium, 1.6. pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego – jeśli dotyczy, pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale bądź kopii potwierdzonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach