Przetargi.pl
Zakup i dostawa betonowej kostki brukowej, betonowych krawężników i obrzeży do budowy dróg

Gmina Grodzisk Mazowiecki ogłasza przetarg

  • Adres: 05825 Grodzisk Mazowiecki, ul. Kościuszki 32A
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 227 555 146 , fax. 227 555 327
  • Data zamieszczenia: 2018-08-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Grodzisk Mazowiecki
    ul. Kościuszki 32A
    05825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 227 555 146, fax. 227 555 327
    REGON: 52478900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.grodzisk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa betonowej kostki brukowej, betonowych krawężników i obrzeży do budowy dróg
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje załadunek, transport i rozładunek przez Wykonawcę n/w materiałów /palety po materiałach odbiera Wykonawca własnym transportem na własny koszt/: 1) Kostka brukowa betonowa grubości 8 cm szara Behaton - z fazą (m2) - 7802 2) Kostka brukowa betonowa grubości 8 cm czerwona Holland - z fazą (m2) - 1100 3) Krawężnik betonowy 15x30x100 cm (m) - 1768 4) Obrzeża betonowe 8x30x100 cm (m) - 500 2. Wszystkie materiały powinny posiadać odpowiednie dokumenty i znaki, być wykonane w I gatunku a ich parametry użytkowe nie mogą być gorsze niż zawarte w dokumentach dopuszczających do obrotu, zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. z 2016 r. poz. 1570 ze zm.). Elementy betonowe stanowiące przedmiot zamówienia muszą spełniać warunki i wymagania odpowiednich Polskich Norm oraz być dopuszczone do obrotu i powszechnego stosowania zgodnie z ww. ustawą. 3. Zamawiający, opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym. W opisie przedmiotu zamówienia, w punktach, gdzie wskazano odwołanie się do norm, odniesieniu takiemu towarzyszy wyraz „lub równoważne”. 4. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 5. Przed podpisaniem umowy Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć zamawiającemu w/w dokumenty. 6. Wymagany okres gwarancji na dostarczane materiały: 36 miesięcy od dnia dostawy przedmiotu zamówienia. 7. Miejsca wykonania dostawy: • ul. B. Wolniewicz w Grodzisku Mazowieckim, • ul. Przyjaciół i ul. Jarzębinowa, Książenice, gm. Grodzisk Mazowiecki.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44113800-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp Wykonawca zobowiązany jest przekazać pisemnie Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – załącznik nr 4 do SIWZ 2. Oferta powinna składać się z: 1) Formularza ofertowego zgodnego z treścią Załącznika nr 1 do SIWZ, 2) Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania (zwane dalej Oświadczeniem) stanowiącego wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu; – zgodnego z treścią Załącznika nr 2 i 3 do SIWZ, 3) Wypełnionej Tabeli Kosztowej, zgodnej z treścią Załącznika nr 7 do SIWZ, 4) zobowiązania innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust. 2 ustawy Pyp) (jeżeli dotyczy), 5) pełnomocnictwa - w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza (jeżeli dotyczy), 6) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz 2016 poz. 352), o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach