Przetargi.pl
ZAKUP I DOSTAWA- AUTOMATYCZNA ENDOSKOPOWA MYJNIA – DEZYNFEKTOR

Szpital Powiatowy w Chmielniku ogłasza przetarg

  • Adres: 26-020 Chmielnik, Kielecka, 1-3
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41/354-20-17 wew. 140
  • Data zamieszczenia: 2023-10-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Powiatowy w Chmielniku
    Kielecka, 1-3
    26-020 Chmielnik, woj. świętokrzyskie
    tel. 41/354-20-17 wew. 140
    REGON: 003680113
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-chmielnik.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAKUP I DOSTAWA- AUTOMATYCZNA ENDOSKOPOWA MYJNIA – DEZYNFEKTOR
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia stanowi: zakup i dostawa – automatyczna endoskopowa myjnia – dezynfektor.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego określają: - w asortymencie i szacunkowej ilości określonych w formularzu asortymentowo - cenowym – załącznik nr 2 do SWZ,- opis przedmiotu zamówienia – zestawienie wymaganych parametrów techniczno-użytkowych – załącznik nr 3 wraz z dodatkiem nr 1 do SWZ,- projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 5 do SWZ.Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33191000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-11-03

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach