Dom Pomocy Społecznej nr 3 ogłasza przetarg
- Adres: 41-800 Zabrze, ul. Brysza
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 322 713 861 , fax. 322 713 861
- Data zamieszczenia: 2019-11-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej nr 3
ul. Brysza 3
41-800 Zabrze, woj. śląskie
tel. 322 713 861, fax. 322 713 861
REGON: 68666400000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps3.zabrze.magistrat.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NA POTRZEBY DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ NR 3 W ZABRZU - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa żywności do kuchni w Domu Pomocy Społecznej Nr 3 w Zabrzu z podziałem na siedem części tj.: CZĘŚĆ I Produkty mleczarskie (Kod CPV: 1550000-3) Tłuszcze jadalne (Kod CPV: 15430000-1) Jaja (Kod CPV 03142500-3) Drożdże (Kod CPV 15898000-9) CZĘŚĆ II Drób (Kod CPV: 15111000-9) Mięso wołowe (Kod CPV: 15111000-9) Wieprzowina (Kod CPV: 15113000-3) Produkty mięsne (Kod CPV: 15130000-8) Tłuszcze jadalne (Kod CPV: 15430000-1) CZĘŚĆ III Ryby przetworzone i konserwowane (Kod CPV 15200000-0) CZĘŚĆ IV Przetworzone owoce i warzywa (Kod CPV 15330000-0) Lody i produkty podobne (KOD CPV 15555000-3) CZĘŚĆ V Różne produkty spożywcze (Kod CPV 1580000-6) Przetworzone warzywa i owoce (Kod CPV 15330000-0) Soki owocowe i warzywne (Kod CPV 15320000-7) Miód naturalny (Kod CPV 03142100-9) Konserwy i przetwory z mięsa (Kod CPV 15131000-5) Wody mineralne (Kod CPV 15981000-8) Rafinowane oleje i tłuszcze (Kod CPV 15420000-8) Drożdże (Kod CPV 15898000-9) Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych (Kod CPV 1560000-4) CZĘŚĆ VI: Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie (Kod CPV 15810000-9) CZĘŚĆ VII: Warzywa, owoce, orzechy (Kod CPV: 03220000-9) Zboża i ziemniaki (Kod CPV 03210000-6) Grzyby (Kod CPV: 03221260-6) 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, rodzaj asortymentu oraz ilość zostały określone w Formularzach cenowych stanowiących załączniki do SIWZ o numerach od 1.1 do 1.7. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP (informacja z otwarcia ofert), przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 3 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku, gdy zostanie złożona tylko jedna oferta na daną część postępowania Zamawiający nie będzie wymagał powyższej informacji.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa soków, napojów i wody dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie – Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
Dodano: 2024-05-14 - Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej „Senior” w Rudzie Śląskiej w drugim półroczu 2024r.
Dodano: 2024-05-09 - Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych w roku 2024 do Przedszkola z oddziałem integracyjnym im. Małego Księcia we Wręczycy Wielkiej
Dodano: 2024-04-29 - Dostawa żywności dla JW 4101 w Lublińcu
Dodano: 2024-03-13 - Dostawa żywności dla JW 4101 w Lublińcu
Dodano: 2024-03-13 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkół Leśnych i Ekologicznych im. St. Morawskiego w Brynku (2).
Dodano: 2024-02-26 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Gminnego Przedszkola Publicznego Nr 3 im. Kubusia Puchatka w Woli
Dodano: 2024-02-25 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkół Leśnych i Ekologicznych im. St. Morawskiego w Brynku.
Dodano: 2024-02-25 - Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Boniowicach, ul. Gliwicka 6, w roku 2024
Dodano: 2024-01-27 - Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Miejskiej Szkoły Podstawowej nr 2 w Piekarach Śląskich
Dodano: 2024-01-25