Gminne Przedszkole z Oddziałami Integracyjnymi ogłasza przetarg
- Adres: 33340 Stary S ącz, Osiedle Słoneczne
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 18 446 04 86 , fax. 18 446 04 86
- Data zamieszczenia: 2018-06-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gminne Przedszkole z Oddziałami Integracyjnymi
Osiedle Słoneczne
33340 Stary S ącz, woj. małopolskie
tel. 18 446 04 86, fax. 18 446 04 86
REGON: 12142243400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gp.starysacz.szkonastrona.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówki przedszkolnej dla Gminnego Przedszkola z Oddziałmi Integracyjnymi w Starym Sączu w roku szkolnym 2018/2019: - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1 .Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki przedszkolnej dla Gminnego Przedszkola z Oddziałami Integracyjnymi w Starym Sączu w roku szkolnym 2018/2019. 2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 7 do SIWZ. 3.Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Nazwy własne podane w Grupach I-IX(np. "Przyprawa typu Kucharek", "Ser żółty typu Gouda" i inne) zostały podane przez Zamawiającego tylko przykładowo. Wykonawca może zaproponować produkt o innej nazwie pod warunkiem, że posiadać on będzie nie gorsze parametry oraz właściwości, co produkty podane przykładowo, tzn. spełniają ten sam poziom technologiczny, wydajnościowy, smakowy i jakościowy. W takim przypadku należy zaznaczyć jakiego produktu dotyczy oferta równoważna oraz dołączyć oświadczenia o równoważności wraz z opisem. 4. Zakres zamówienia: I. Artykuły suche, przyprawy i przetwory - Załącznik 7a II. Warzywa, owoce, kiszonki - Załącznik 7b III. Nabiał i jego przetwory. - Załącznik 7c IV. Jaja – Załącznik 7 d V. Mięso, wędliny, drób i jego przetwory. - Załącznik 7 e VI. Ryby i mrożonki. - Załącznik 7 f VII. Pieczywo - Załącznik 7 g VIII. Wyroby cukiernicze – Załącznik 7h IX. Woda mineralna – załącznik 7 i 5. Wymogi dodatkowe: - dowóz na koszt i ryzyko transportem Wykonawcy do magazynu Zamawiającego, - forma płatności - przelew od 14 do 30 dni, - Zamawiający nie przewiduje waloryzacji cen w trakcie realizacji umowy. 6.Zamówienia odbywać się będą sukcesywnie, uruchamiane w formie telefonicznego zapotrzebowania najpóźniej dwa dni przed realizacją zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się realizować zamówienie od godz. 6.00 do godz. 7.00 rano lub w godzinach uzgodnionych z kierownikiem kuchni lub intendentem ds. żywienia. Warzywa świeże, pieczywo oraz mięso i jego przetwory codziennie, artykuły suche, przyprawy, przetwory, ryby i mrożonki, jaja, wyroby cukiernicze dostarczane będą dwa razy w tygodniu, natomiast woda mineralna jeden raz w tygodniu. W przypadku zamówień doraźnych - w ciągu 24 godzin. 7. Ilości podane w załącznikach 7 a do 7 są szacunkowe i mogą ulec zmianie. Dotyczy to zmniejszenia lub zwiększenia ilości zamawianego towaru do 20 %. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec Ziamawiającego. 8.Warzywa, owoce podane w załączniku 7b Wykonawca zobowiązuje się dostarczać po cenach podanych przez Wykonawcę. 9.Zamawiający dopuszcza udzielenie zamówienia uzupełniającego na dostawę towaru do wysokości 20% wartości zamówienia podstawowego zgodnie z art. 67 ust.1 pkt 6 i 7 ustawy Pzp. 10.Zamawiający będzie zamawiał u Wykonawcy wybrane artykuły żywnościowe w dni powszednie od poniedziałku do piątku. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15800000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzilenie zamówienia moga ubiegac się Wkonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełaniają określane przez Zmawiajacego warunkiudziału w postepowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać sie Wykonawcy, którzy spełniają warunkiwarunki dotyczące zdolnosci technicznej lub zwoadowej
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Przedszkola Publicznego w Tuchowie w okresie od marca do sierpnia 2024 roku.
Dodano: 2024-04-30 - Dostawa produktów żywnościowych do Zespołu Szkół Samorządowych w Sułkowicach-Bolęcinie
Dodano: 2024-04-16 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Makowie Podhalańskim z podziałem na 8 zadań w okresie od 02 stycznia 2024r. do 31grudnia 2024r.
Dodano: 2024-04-12 - Zakup artykułów żywnościowych do Śląskiego Centrum Rehabilitacyjno - Uzdrowiskowego
Dodano: 2024-04-09 - Dostawa produktów ogólnospożywczych do budynku Centrum Rehabilitacji Społecznej i Zawodowej – Zakład Aktywności Zawodowej „Słoneczne Wzgórze”
Dodano: 2024-03-23 - BZP.271.11.2024 Zakup artykułów spożywczych dla Urzędu Miasta Nowego Sącza
Dodano: 2024-03-18 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkola Nr 2 w Dąbrowie Tarnowskiej w 2024 roku (3)
Dodano: 2024-03-13 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 1 w Dąbrowie Tarnowskiej w 2024 roku (2)
Dodano: 2024-03-11 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 2 w Dąbrowie Tarnowskiej w 2024 roku (2).
Dodano: 2024-03-07 - Zakup artykułów żywnościowych do Śląskiego Centrum Rehabilitacyjno - Uzdrowiskowego
Dodano: 2024-02-26