Beskidzki Zespół Leczniczo-Rehabilitacyjny Szpital Opieki Długoterminowej w Jaworzu ogłasza przetarg
- Adres: 43384 Jaworze, ul. Słoneczna
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 33 817 26 21 , fax. 33 817 26 21
- Data zamieszczenia: 2019-01-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Beskidzki Zespół Leczniczo-Rehabilitacyjny Szpital Opieki Długoterminowej w Jaworzu
ul. Słoneczna 83
43384 Jaworze, woj. śląskie
tel. 33 817 26 21, fax. 33 817 26 21
REGON: 29760300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip-slaskie.pl/bzlr/; rehabilitacja-jaworze.com.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb Beskidzkiego Zespołu Leczniczo – Rehabilitacyjnego Szpital Opieki Długoterminowej w Jaworzu z podziałem na 2 części: Część I Zamówienia – zakup i dostawa warzyw i owoców, Część II Zamówienia – zakup i dostawa pieczywa i produktów cukierniczych. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiot zamówienia stanowi zakup i dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb Beskidzkiego Zespołu Leczniczo – Rehabilitacyjnego Szpital Opieki Długoterminowej w Jaworzu z podziałem na 2 części: I część zamówienia – warzywa i owoce; II część zamówienia –pieczywo i produkty cukiernicze. 2.Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych w asortymencie i ilościach podanych w formularzach asortymentowo – cenowych stanowiących załączniki nr 2 i nr 3 do SIWZ, z podziałem na poszczególne części, z których każda stanowi odrębny przedmiot zamówienia. 3.Wskazanie przez Zamawiającego marki lub nazwy handlowej określa klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Oryginalne nazewnictwo lub symbolika podana została w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia. 4. Dostawa następować będzie, na podstawie odrębnych zleceń, w ciągu trwania umowy: a) dla części I dwa razy w tygodniu tj. wtorek i piątek z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy, w godz. od 700 do 900 w ilościach podanych przez upoważnionego pracownika Zamawiającego drogą telefoniczną, z jednodniowym wyprzedzeniem. W przypadku, gdy termin dostawy wypadnie w dzień ustawowo wolny Zamawiający w porozumieniu z Wykonawcą wyznaczy inny termin dostawy; b) dla części II zamówienia w każdy dzień od poniedziałku do soboty z wyjątkiem świąt od 600 do godz. 630 w ilościach podanych przez upoważnionego pracownika Zamawiającego drogą telefoniczną, z jednodniowym wyprzedzeniem. 5.Za zgodą Zamawiającego przedmiot postępowania dostarczany w opakowaniach może posiadać inną gramaturę z zastrzeżeniem, że zachowana zostaje jakość i wartość przeliczeniowa. 6.Zamówienia są realizowane zgodnie z zapotrzebowaniem oraz w ilościach zgłaszanych przez Zamawiającego, średnio dwa razy w tygodniu. Zamawiający nie ma obowiązku składać zapotrzebowań - ilość i terminy zapotrzebowań zależą wyłącznie od woli Zamawiającego. 7.Dostawa realizowana będzie środkiem transportu na koszt Wykonawcy. Warunki transportowe muszą być zgodne z zasadami GMP/GHP. 8.Wszystkie dostarczane produkty muszą być pełnowartościowe z terminem przydatności nie krótszym niż 5 dni. 9.Do każdej partii towaru należy dołączyć datę produkcji, datę spożycia lub minimalnej trwałości, informację o warunkach przechowywania oraz producencie. 10.Wraz z przedmiotem zamówienia Wykonawca winien dostarczyć w niezbędnym zakresie, instrukcje w języku polskim dotyczące magazynowania i przechowywania, jeżeli dostarczone produkty wymagają szczególnych warunków magazynowania i przechowywania, a także dokumenty identyfikacji. 11. Produkty muszą odpowiadać standardom i być zgodne z wymaganiami Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane oraz system HACCP, w skład którego wchodzi: GHP i GMP (Dobra Praktyka Produkcyjna i Dobra Praktyka Higieniczna). 12.Wykonawca oświadcza, że ma świadomość, że dostawa stanowiąca przedmiot umowy będzie wykonywana w szpitalu czynnym przez całą dobę i zobowiązuje się ją prowadzić w sposób nieutrudniający utrzymania ciągłej pracy szpitala oraz dokonać wszelkich czynności, które okażą się niezbędne do nieprzerwanego i prawidłowego funkcjonowania szpitala Zamawiającego. 13.Zamawiający gwarantuje, iż w okresie obowiązywania umowy dokona zamówień na kwotę minimum 100% maksymalnego zobowiązania. 14.Stosownie do art. 34 ust. 5 ustawy PZP, Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji w postaci możliwości zamówienia dodatkowo do 20% artykułów spożywczych, stanowiących przedmiot zamówienia w cenach jednostkowych określonych w ofercie Wykonawcy, na warunkach i w terminach określonych we wzorze umowy (załącznik nr 4 do SIWZ), a Wykonawca zobowiązuje się uprawnienie to zrealizować w razie skorzystania z niego przez Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03200000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w ww. zakresie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Dostawa artykułów spożywczych w 2024r. dla Domu Pomocy Społecznej „ Pod Dębem" w Dąbrowie Górniczej, ul. Norwida 1.”
Dodano: 2024-01-28 - Sprzedaż wraz z sukcesywną dostawą warzyw i owoców świeżych, przetworzonych i kiszonych dla Domu Pomocy Społecznej "Zameczek" w Lublińcu w roku 2024
Dodano: 2023-11-10 - Dostawa warzyw i owoców do Aresztu Śledczego w Gliwicach
Dodano: 2023-08-18 - "Sukcesywne dostawy wraz z transportem artykułów żywnościowych w okresie od marca do czerwca 2023".
Dodano: 2023-02-08 - Sukcesywne dostawy wraz z transportem artykułów żywnościowych w okresie od lutego do czerwiec 2023
Dodano: 2023-02-08 - Sprzedaż wraz z sukcesywna dostawą warzyw i owoców świeżych, przetworzonych i kiszonych dla Domu Pomocy Społecznej Zameczek w Lublińcu w 2023 roku
Dodano: 2022-12-28 - Zakup wraz z sukcesywną dostawą warzyw i owoców w 2023
Dodano: 2022-11-17 - „Dostawa artykułów spożywczych w 2023r. dla Domu Pomocy Społecznej „ Pod Dębem" w Dąbrowie Górniczej, ul. Norwida 1.”
Dodano: 2022-11-17 - Sprzedaż wraz z sukcesywną dostawą warzyw i owoców świeżych, przetworzonych i kiszonych dla DPS Zameczek w 2023 roku
Dodano: 2022-11-16 - Sukcesywne dostawy warzyw, ziemniaków i jabłek do Zakładu Karnego w Jastrzębiu-Zdroju
Dodano: 2021-02-24