Przetargi.pl
Zakup i dostawa artykułów papierniczych i biurowych, druków i książek do ewidencji procedur medycznych, papieru ksero, kopert, akcesoriów komputerowych, baterii, artykułów gospodarczych oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukującychartykułów papierniczych i biurowych (grupa 1), kopert (grupa 2), papier ksero (grupa 3), części eksploatacyjne i akcesoria do komputerów (grupa 4), druki medyczne: (grupa 5), książki szpitalne (grupa 6), artykuły gospodarcze (grupa 7), baterie (grupa 8), tonery i cartridge (grupa 9).

Szpital Specjalistyczny im. Stefana Żeromskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-913 Kraków, os. Na Skarpie
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. (012) 6441956, , fax. (012) 6444756
  • Data zamieszczenia: 2019-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny im. Stefana Żeromskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Krakowie
    os. Na Skarpie 66
    31-913 Kraków, woj. małopolskie
    tel. (012) 6441956, , fax. (012) 6444756
    REGON: 63016100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zeromski-szpital.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa artykułów papierniczych i biurowych, druków i książek do ewidencji procedur medycznych, papieru ksero, kopert, akcesoriów komputerowych, baterii, artykułów gospodarczych oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukującychartykułów papierniczych i biurowych (grupa 1), kopert (grupa 2), papier ksero (grupa 3), części eksploatacyjne i akcesoria do komputerów (grupa 4), druki medyczne: (grupa 5), książki szpitalne (grupa 6), artykuły gospodarcze (grupa 7), baterie (grupa 8), tonery i cartridge (grupa 9).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakup i dostawa artykułów papierniczych i biurowych, druków i książek do ewidencji procedur medycznych, papieru ksero, kopert, akcesoriów komputerowych, baterii, artykułów gospodarczych oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących w podziale na grupy: Grupa 1. Materiały papiernicze i biurowe Grupa 2. Koperty Grupa 3. Papier ksero Grupa 4. Części zamienne do komputerów Grupa 5. Druki Grupa 6. Książki szpitalne Grupa 7. Artykuły gospodarcze Grupa 8. Baterie Grupa 9. Tonery i cartridge zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ – formularz asortymentowo-cenowy Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie grupy 4 zawiera załącznik nr 2a do SIWZ. 2.Wszystkie dostarczane druki medyczne i książki szpitalne, w całym okresie obowiązywania umowy, muszą spełniać wymogi, obowiązujące w chwili dostawy - przepisy dotyczące formy dokumentacji medycznej, tj. ustawy z 6 listopada 2008 r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta (Dz. U. 2012, poz. 159 ze zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Zdrowia z 21 grudnia 2010 r. w sprawie rodzajów i zakresu dokumentacji medycznej oraz sposobu jej przetwarzania (Dz. U. 2014, poz. 177 ze zm.). Zamawiający przy pierwszym zamówieniu przekaże wzory druków i książek oraz przy każdorazowej zmianie treści druków lub książek przekaże ich zaktualizowany wzór Wykonawcy. 3. Części eksploatacyjne i akcesoria komputerowe muszą być oryginalnie zabezpieczone przez producenta w sposób gwarantujący, iż produkt nie był użyty od momentu wyprodukowania. 4. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczone części eksploatacyjne i akcesoria komputerowe na okres min. 24 miesięcy od daty dostawy. 5.Termin dostawy będzie wynosił nie dłużej niż: dla grup 1-4, 7-9 - 2 dni robocze; dla grup 5-6 - 7 dni roboczych od daty złożenia zamówienia faksem lub e-mailem. W wyjątkowych sytuacjach dopuszcza się możliwość telefonicznego zgłaszania zamówień. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamówienia mniejszej ilości produktów, niż określone w załączniku nr 2 do SIWZ, w przypadku zmniejszenia się jego zapotrzebowania. 7. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na grupy określone w załączniku nr 2 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22458000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Zobowiązanie - zał. nr 6

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną