Jednostka Wojskowa Nr 2063 ogłasza przetarg
- Adres: 00-909 Warszawa, Stefana Banacha
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 261 824 121 , fax. 261 824 108
- Data zamieszczenia: 2018-11-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa Nr 2063
Stefana Banacha 2
00-909 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 261 824 121, fax. 261 824 108
REGON: 010210333 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamowienia.ozdgw.wp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa artykułów ogólnospożywczych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów ogólnospożywczych (CPV: 15800000-6,). Przedmiot zamówienia został wyszczególniony w „Formularzu cenowym – Oferta wykonawcy” stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ oraz w załączniku nr 10 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15800000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający w niniejszym postępowaniu wymaga wniesienia wadium w wysokości 14 000,00 zł, słownie: czternaście tysięcy złotych 00/100; 2. Wadium wnieść należy przed terminem składania ofert nie później niż do godziny 08:45 dnia 29.11.2018 roku. 3. Wadium może być wnoszone w następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym oraz gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2018 r. poz. 110 z późn. zm.) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać na rachunek bankowy NBP Oddział Okręgowy Warszawa 10 1010 1010 0059 8813 9120 1000 z dopiskiem „Wadium na zakup i dostawę artykułów ogólnospożywczych - Nr sprawy 63/18”. 4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w kasie Zamawiającego przy ul. Nowowiejska 26B w Warszawie, w pokoju nr 4 w godz. 1100-1400 do dnia 29.11.2018 r. (w dniu 29.11.2018 r. do godz. 08:45). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na potwierdzenie posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile to wynika z odrębnych przepisów: 1. Ważną decyzję administracyjną właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej w sprawie zatwierdzenia, warunkowego zatwierdzenia, przedłużenia warunkowego zatwierdzenia zakładów, które produkują lub wprowadzają do obrotu żywność pochodzenia niezwierzęcego lub wprowadzają do obrotu produkty pochodzenia zwierzęcego, nie objęte urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej, zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia lub zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 maja 2007 r. w sprawie wzorów dokumentów dotyczących rejestracji i zatwierdzania zakładów produkujących lub wprowadzających do obrotu żywność podlegających urzędowej kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej; 2. Aktualny protokół kontroli (lub inny dokument) właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej w zakresie stosowania zasad systemu HACCP lub inny dokument potwierdzającego posiadania wdrożonego systemu HACCP, na podst. art. 73 ust. 1 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA: PIECZYWA I WYROBÓW CUKIERNICZYCH, MLEKA I PROD. MLECZNYCH, RYB ŚWIEŻYCH I MROŻONYCH, PRODUKTÓW ZBOŻOWYCH, JAJ, TŁUSZCZY, WODY, NAPOJÓW I SOKÓW, WYROBÓW GARMAŻERYJNYCH I ART. SPOŻYWCZYCH
Dodano: 2024-04-16 - Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr141 im. majora Henryka Sucharskiego w Warszawie w 2024 r.
Dodano: 2024-03-21 - Dostawa artykułów spożywczych (ZP-31/2024)
Dodano: 2024-03-19 - Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej im. Szarych Szeregów w Płochocinie, Gmina Ożarów Mazowiecki
Dodano: 2024-03-11 - Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola Publicznego Nr 2 „Magiczny Ogród” w Ożarowie Mazowieckim
Dodano: 2024-03-06 - PIECZYWO I WYR. CUKIERNICZE, MLEKO I PROD. MLECZNE, RYBY ŚWIEŻE I MROŻONE, PROD. ZBOŻOWE, JAJA, TŁUSZCZE, WODA, NAPOJE, SOKI, WYROB. GARMAŻERYJNE, ART. ŻYWNOŚCIOWYCH, WARZYWA I OWOCE ŚWIEŻE I MROŻONE
Dodano: 2024-02-29 - SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO STOŁÓWKI SZKOLNEJ ZESPOŁU PLACÓWEK OŚWIATOWYCH W SZREŃSKU
Dodano: 2024-02-27 - Dostawa produktów żywnościowych do stołówki przedszkolnej w 2024 roku
Dodano: 2024-02-27 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych
Dodano: 2024-02-16 - Sukcesywne dostawy żywności do Zespołu Szkół CKR w Gołotczyźnie w roku 2024
Dodano: 2024-02-15