Mazowiecki Ośrodek Doradztwa Rolniczego ogłasza przetarg
- Adres: 02-456 Warszawa, ul. Czereśniowa 98
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 5716100 , fax. 22 5716101
- Data zamieszczenia: 2014-07-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Mazowiecki Ośrodek Doradztwa Rolniczego
ul. Czereśniowa 98 98
02-456 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 5716100, fax. 22 5716101
REGON: 00674282000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.modr.mazowsze.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa wojewódzka osoba prawna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa artykułów biurowych i papierniczych do przeprowadzenia szkoleń pn. Stosowanie środków ochrony roślin z uwzględnieniem zasad integrowanej ochrony w województwie mazowieckim - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą artykułów biurowych i papierniczych do przeprowadzenia szkoleń nt. Stosowanie środków ochrony roślin z uwzględnieniem zasad integrowanej produkcji w województwie mazowieckim, organizowanych przez Mazowiecki Ośrodek Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Warszawie. Każdy z uczestników szkolenia zostanie zaopatrzony w komplet materiałów, w skład którego wchodzi: segregator ringowy, wraz z długopisem, oraz notes. Dostawa materiałów szkoleniowych obejmuje: 1. segregator ringowy, w nakładzie 12 000 szt. - format: A4, tektura: 2 mm, grzbiet: ok. 50 mm, mechanizm: 2 ringowy D, okleina indywidualna (wg wzoru Zamawiającego): 4+0, folia błysk, plastikowy uchwyt na długopis, długopis metalowy, różne kolory, nadruk o treści PROW 2007-2013; 2. notes A4, w nakładzie 12 000 szt. - papier: offset 50 g/m2, druk (wg wzoru Zamawiającego): 1+0, objętość: 50 kartek, dziurkowanie: 2x. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od jakichkolwiek usterek i wad oraz nie obciążony prawami osób trzecich. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu przedmiot zamówienia własnym transportem, na jego koszt i ryzyko - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301995005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2500,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące pięćset 00/100). Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca, który zamierza wnieść wadium w pieniądzu powinien wpłacić ww. kwotę przed upływem terminu składania ofert na konto Zamawiającego: MODR Warszawa nr 47 2030 0045 1110 0000 0186 1950 w BGŻ SA. Na dowodzie przelewu należy wpisać: wadium-postępowanie MODR 8/2014. Do oferty należy dołączyć potwierdzenie wniesienia wadium. W przypadku wpłaty pieniężnej należy dołączyć kopię dowodu wpłaty potwierdzonej za zgodność z oryginałem. W przypadku wniesienia wadium w innej formie Wykonawca załącza do oferty kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem dokumentu stwierdzającego wniesienie wadium i załącza oryginał tego dokumentu w sposób umożliwiający dokonanie odłączenia i zwrotu oryginału dokumentu bez uszkodzenia oferty. W przypadku wniesienia wadium w innych formach, określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych należy do oferty załączyć stosowny dokument, który w swej treści musi zawierać przesłanki do zatrzymania wadium, zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Oferta niezabezpieczona jedną z form wadium zostanie odrzucona. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z postanowieniami art. 46 ust. 1, ust. 1a i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia tego rachunku oraz koszty prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że nie wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeżeli jest wymagane przez Zamawiającego), c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.modr.mazowsze.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa segregatorów do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Łosicach
Dodano: 2016-07-01 - Dostawa segregatorów do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Łosicach
Dodano: 2015-08-11 - Zakup i dostawa artykułów biurowych i papierniczych do przeprowadzenia szkoleń pn. Stosowanie środków ochrony roślin z uwzględnieniem zasad integrowanej ochrony w województwie mazowieckim
Dodano: 2014-07-22 - Usługa druku segregatorów z kartami-profilami spółek z Planu Prywatyzacji 2012-2013
Dodano: 2012-07-24 - Dostawa materiałów biurowych dla potrzeb Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Radomiu, ul. Czachowskiego 21A oraz podległych jednostek terenowych.
Dodano: 2012-04-23 - Druk oraz dostawa segregatorów, podkładek i teczek z logo UDT.
Dodano: 2012-04-12 - Sprzedaż i dostarczenie materiałów dla uczestników szkoleń nt. Wymogi wzajemnej zgodności dla gospodarstw ubiegających się o płatności bezpośrednie oraz niektóre płatności nieinwestycyjne w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013.
Dodano: 2012-01-25 - Dostawa materiałów biurowych oraz taśm do numeratorów dla Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii z siedzibą w Siedlcach
Dodano: 2011-08-11 - Sukcesywne dostawy pozostałych artykułów papierniczych oraz artykułów biurowych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Gostyninie
Dodano: 2011-06-13