Przetargi.pl
Zakup i dostawa aparatu ultrasonograficznego. ZP-PN/06/18.

Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 84-300 Lębork, ul. Węgrzynowicza
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 598635249 , fax. 598635249
  • Data zamieszczenia: 2018-01-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Węgrzynowicza 13
    84-300 Lębork, woj. pomorskie
    tel. 598635249, fax. 598635249
    REGON: 770901505
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.lebork.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa aparatu ultrasonograficznego. ZP-PN/06/18.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa aparatu ultrasonograficznego dla Samodzielnego Publicznego Specjalistycznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Lęborku, transportem na koszt i ryzyko Wykonawcy. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Arkusz asortymentowo-cenowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ oraz Zestawienie parametrów granicznych aparatu stanowiące załącznik nr 5 do SIWZ będące integralną częścią niniejszej specyfikacji (niespełnienie któregokolwiek z wymaganych parametrów granicznych analizatora spowoduje odrzucenie oferty). Wypełnione załączniki należy dołączyć do oferty. 3. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. Przedstawienie oferty nie obejmującej całego asortymentu znajdującego się w zadaniu spowoduje jej odrzucenie bez dalszego rozpatrywania. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 5. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających. 6. Wszystkie dostarczane wyroby, usługi, materiały eksploatacyjne i inne środki konieczne do realizacji zadań Zamawiającego muszą być zgodne z obowiązującymi przepisami prawa, w tym także Ochrony Środowiska, BHP, OC, Ppoż., Bezpieczeństwa Informacji i Danych Osobowych. 7. Podstawą przyjęcia przez Zamawiającego wystawionej faktury VAT będzie podpisany przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy bezusterkowy „Protokół zdawczo – odbiorczy z dostawy i odbioru sprzętu”. 8. Minimalny termin płatności wymagany przez Zamawiającego to 60 dni od daty dostarczenia faktury. 9. Zamawiający wymaga sprzętu kompletnego, który po zainstalowaniu będzie gotowy do użytkowania bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji (poza materiałami eksploatacyjnymi), urządzenia nowego, nieużywanego - rok produkcji min. 2017, oznakowanego, posiadającego niezbędne instrukcje, gwarancje i dokumentację w języku polskim oraz właściwe opakowanie. 10. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia zapewni: 1) bezpłatny montaż oraz uruchomienie sprzętu w miejscu użytkowania tj.: Pracownie Diagnostyki Obrazowej SPS ZOZ w Lęborku, 2) szkolenie personelu Zamawiającego, na koszt własny, dla lekarzy oraz dla personelu medycznego, udokumentowane stosownym zaświadczeniem potwierdzonym podpisem uczestników, 3) szkolenie pracowników Działu Technicznego w zakresie bieżącej konserwacji i obsługi urządzenia, z wyjątkiem czynności zastrzeżonych dla autoryzowanego serwisu producenta, udokumentowane stosownym zaświadczeniem (certyfikatem) potwierdzonym podpisem uczestników, 4) w okresie obowiązywania gwarancji - bezpłatny przegląd i konserwację oraz walidację aparatu USG oraz ewentualną wymianę elementów zużytych lub uszkodzonych. Serwis świadczony przez stałą placówkę dostępną w kraju, 5) W przypadku awarii, czas reakcji na zgłoszoną awarię z przystąpieniem do usunięcia usterki: max 48h z wyłączeniem sobót, niedziel i innych dni ustawowo wolnych od pracy, od momentu zgłoszenia przez użytkownika - pracownika Zamawiającego. 6) Czas naprawy gwarancyjnej - nie dłużej niż 3 dni robocze od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, od momentu zgłoszenia uszkodzenia przez użytkownika – pracownika Zamawiającego. W przypadku konieczności zastosowania części zamiennych czas naprawy gwarancyjnej nie dłużej niż 5 dni roboczych od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, od momentu zgłoszenia uszkodzenia przez użytkownika – pracownika Zamawiającego. W przypadku potrzeby sprowadzenia części zamiennych z zagranicy czas naprawy gwarancyjnej nie dłużej niż 10 dni roboczych od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, od momentu zgłoszenia uszkodzenia przez użytkownika – pracownika Zamawiającego. 7) nieograniczoną możliwość zgłaszania awarii przez użytkownika - pracownika Zamawiającego, drogą telefoniczną, faksową lub elektroniczną przez 24 h/dobę, 8) w przypadku 3-krotnej naprawy gwarancyjnej tego samego elementu lub podzespołu, wymianę tego elementu lub podzespołu na oryginalnie nowy, 9) min. 12 miesięczną gwarancję producenta, 10) min. 12 miesięczną gwarancję dla nowo zainstalowanych w trakcie naprawy części w okresie gwarancyjnym, 11) co najmniej 1 przegląd sprzętu (o ile producent nie wymaga więcej) w każdym roku obowiązywania gwarancji z wpisem do paszportu technicznego (w okresie gwarancji bezpłatne). Harmonogram przeglądów winien być ustalany na koniec każdego roku pracy sprzętu zgodnie z zaleceniami producenta oraz z wymagani NFZ, 12) minimum 8 letni okres zagwarantowania dostępności części zamiennych oraz materiałów zużywalnych od daty wyprodukowania ostatniego egzemplarza danego sprzętu, 13) rękojmię za wady fizyczne i prawne, 14) instrukcję obsługi w języku polskim, kartę eksploatacji sprzętu (Paszport techniczny) dołączoną do dostawy, 15) opiekę aplikacyjną w czasie użytkowania urządzenia na żądanie Zamawiającego, 16) wszystkie naprawy, przeglądy, konserwacje wraz z częściami zamiennymi i materiałami potrzebnymi do ich wykonania, 17) uzupełnianie, wymianę materiałów zużywalnych w zakresie niezbędnym do prawidłowej eksploatacji urządzenia, 18) uaktualnianie oprogramowania w czasie trwania okresu gwarancji do najnowszej wersji, 19) każdorazowe przedłużenie okresu gwarancji sprzętu zgłoszonego do naprawy o czas jego wyłączenia z eksploatacji, a gdy gwarant dokona istotnych napraw rzeczy objętej gwarancją, termin gwarancji będzie biegł na nowo od chwili dostarczenia rzeczy wolnej od wad lub zwrócenia rzeczy naprawionej. Jeżeli gwarant wymienił część rzeczy, przepis powyższy stosuje się do części wymienionej. 11. Koszty dojazdu do i z miejsca użytkowania w okresie gwarancyjnym obciążają Wykonawcę. 12. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji harmonogram przeglądów gwarancyjnych w terminie 14 dni od daty zawarcia umowy. 13. Gwarancją nie są objęte uszkodzenia i wady wynikłe na skutek: 1) mechanicznego uszkodzenia powstałego z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego i wywołane nimi wady, 2) samowolnych napraw, przeróbek lub zmian konstrukcyjnych (dokonywanych przez Zamawiającego lub inne nieuprawnione osoby), 3) zdarzeń losowych tzw. siła wyższa (pożar, powódź, zalanie itp.)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach