Przetargi.pl
Zakup i dostawa aparatu ultrasonograficznego

Szpital Miejski w Rabce - Zdroju Sp. z o. o. ogłasza przetarg

  • Adres: 34-700 Rabka-Zdrój, Słoneczna 3
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 26 85 701
  • Data zamieszczenia: 2024-02-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Miejski w Rabce - Zdroju Sp. z o. o.
    Słoneczna 3
    34-700 Rabka-Zdrój, woj. małopolskie
    tel. 18 26 85 701
    REGON: 120480323
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpitalrabka.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Szpital - Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa aparatu ultrasonograficznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż oraz uruchomienie aparatu ultrasonograficznego na potrzeby Oddziału Wewnętrznego oraz Oddziału Chirurgii Ogólnej. W ramach realizacji zamówienia należy przeprowadzić instruktaż szkoleniowy personelu Zamawiającego z zakresu uruchomienia, eksploatacji, obsługi i konserwacji dostarczonego sprzętu medycznego w miejscu instalacji urządzenia, w terminie przewidzianym dla realizacji zamówienia.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, minimalne wymagania, funkcjonalności oraz parametry, jakie spełniać musi urządzenie zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia, stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.3. Warunki realizacji zamówienia zostały określone w projektowanych postanowieniach umownych, będących załącznikiem nr 5 do SWZ4. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, powystawowy lub podemonstracyjny pozbawiony wszelkich wad fabrycznych i prawnych, nierekondycjonowany, sprawny oraz kompletny, tj. gotowy do użycia po zainstalowaniu zgodnie z jego przeznaczeniem bez dokonywania dodatkowych inwestycji, zakupów elementów i akcesoriów po stronie Zamawiającego. 5. Dostarczony sprzęt medyczny musi posiadać wszelkie wymagane prawem aktualne deklaracje zgodności, certyfikaty, oznakowanie i dokumenty stwierdzające dopuszczenie do użytku na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. 2022 poz. 974, z późn. zm.), a także spełniać inne wymagania (normy, parametry), określone przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do SWZ.6. Przedmiot zamówienia musi być zgodny obowiązującymi przepisami oraz odpowiadać wymaganiom polskich norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane lub też – w przypadku ich braku – europejskich aprobat technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych, polskich norm przenoszących normy europejskie, polskich norm wprowadzających normy międzynarodowe, polskich norm, polskich aprobat technicznych.7. Do przedmiotu zamówienia musi być dołączona instrukcja obsługi w języku polskim do wszystkich oferowanych składowych przedmiotu zamówienia. Instrukcja obsługi musi zostać przekazana Zamawiającemu w dniu odbioru sprzętu w wersji papierowej i elektronicznej na nośniku w formacie pdf. 8. Wykonawca wyposaży sprzęt w paszport techniczny, który będzie zawierał dane i parametry urządzenia: rodzaj urządzenia, typ, nr fabryczny, nazwa producenta i data produkcji itp. Dokument ten powinien posiadać miejsce przeznaczone dla dokonywania aktualnych wpisów przez uprawniony personel techniczny w celu potwierdzenia naprawy, przeglądu i konserwacji.9. Dostawa przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego, tj. Szpitala Miejskiego w Rabce – Zdroju Sp. z o.o., ul. Dietla 5, 34 – 700 Rabka – Zdrój będzie się odbywać na koszt i ryzyko Wykonawcy w godzinach uzgodnionych z Zamawiającym. Dostawca zobowiązany jest zabezpieczyć rozładunek do wskazanych przez odbiorcę pomieszczeń.10. Gwarancja: Okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę wynosi minimum 36 miesięcy, licząc od dnia podpisania przez Strony protokołu odbioru bez zastrzeżeń. 11. Powody niedokonania podziału zamówienia na części: Nie podzielenie przedmiotowego postępowania na części nie ogranicza zasady zachowania uczciwej konkurencji oraz nie utrudnia dostępności do zamówienia. Niniejsze zamówienie umożliwia ubieganie się o zamówienie mniejszym podmiotom, w tym należącym do sektora małych i średnich przedsiębiorstw, w szczególności ze względu na zakres przedmiotu zamówienia i jego wartość. Ponadto, części składowe przedmiotu zamówienia (zestawu) muszą być kompatybilne ze sobą. Podzielenie zamówienia na części spowodowałoby ryzyko związane z trudnościami technicznych, pojawiającymi się w wyniku niedopasowania poszczególnych elementów i akcesoriów, co mogłoby wpłynąć na funkcjonowanie i gwarancję urządzenia. 12. Rozwiązania równoważne:1) Przedmiot zamówienia został opisany zgodnie z art. 99 ustawy Pzp, jednakże Zamawiający informuje, że ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia, w dokumentach zamówienia, SWZ lub załącznikach do SWZ, przedmiot zamówienia został opisany ze wskazaniem nazw własnych, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnych procesów, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Dotyczą one wszystkich elementów/składników opisu przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu, które są wymagane od Wykonawcy. Równoważność polega na możliwości zaoferowania przedmiotu zamówienia o nie gorszych parametrach technicznych, konfiguracjach, wymaganiach normatywnych itp. Ewentualne nazwy własne producentów materiałów i urządzeń podane w szczegółowym opisie należy rozumieć jako preferowanego typu w zakresie określenia minimalnych wymagań jakościowych. Nie są one wiążące i można dostarczyć elementy równoważne, które posiadają, co najmniej takie same lub lepsze normy, parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne, będą tożsame tematycznie i o takim samym przeznaczeniu oraz nie obniżą określonych w opisie przedmiotu zamówienia standardów.2) Podobna zasada obowiązuje w przypadkach, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zostały wprowadzone odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp.3) Oferowanie rozwiązań równoważnych do wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia wymaga dodatkowo wykazania, że oferowane rozwiązanie równoważne jest o parametrach techniczno - eksploatacyjno - użytkowych nie gorszych, niż wymagane przez Zamawiającego. Ciężar wykazania spełnienia tych wymagań leży po stronie Wykonawcy w składanej ofercie lub jeżeli ten przypadek ma miejsce w trakcie realizacji umowy – w chwili zaistnienia konieczności dokonania takiej zmiany.4) W przypadku zastosowania zasad wskazanych powyżej w trakcie realizacji umowy, mogą one wystąpić pod warunkiem, że zmiany te nie będą wpływać na oferowany w ofercie przedmiot zamówienia i efekt zakreślony niniejszą SWZ. Mogą to być także przypadki korzystne dla Zamawiającego. Obowiązkiem strony wnoszącej o takie rozwiązanie równoważne (w trakcie realizacji zamówienia Zamawiający lub Wykonawca) wymagane jest uzasadnienie tego przypadku w formie pisemnej. Nie mogą one jednak zmienić istotnych elementów oferty czy umowy, przykładowo: wydłużenia terminu realizacji, podwyższenia wynagrodzenia, zmianę harmonogramu realizacji w stosunku do tego wymaganego zapisami SWZ. 5) Wykazanie, że oferowane przez Wykonawcę rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego musi nastąpić w złożonej ofercie z podaniem szczegółowych parametrów zaproponowanych materiałów i urządzeń oraz udowodnienia okoliczności wynikających z wcześniejszych zapisów. Stosowanie powyższych rozwiązań równoważnych dotyczy także przypadków, gdy w opisie przedmiotu zamówienia wskutek jakiegoś niedopatrzenia pojawiły się wskazania, o których mowa powyżej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-02-09

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach