Przetargi.pl
Zakup i dostawa 6 komputerów przenośnych wraz z oprogramowaniem na potrzeby Transgranicznego Centrum Zarządzania Kryzysowego i Szkolenia Specjalistycznego

Powiat Jeleniogórski - Starostwo Powiatowe w Jeleniej Górze ogłasza przetarg

  • Adres: 58500 Jelenia Góra, ul. Jana Kochanowskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 756 473 103 , fax. 757 526 419
  • Data zamieszczenia: 2018-10-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Jeleniogórski - Starostwo Powiatowe w Jeleniej Górze
    ul. Jana Kochanowskiego 10
    58500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 756 473 103, fax. 757 526 419
    REGON: 23082149200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat.jeleniogorski.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa 6 komputerów przenośnych wraz z oprogramowaniem na potrzeby Transgranicznego Centrum Zarządzania Kryzysowego i Szkolenia Specjalistycznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 6 (sześciu) fabrycznie nowych, nieużywanych wcześniej komputerów przenośnych (typu laptop) wraz z fabrycznie nowymi, nieużywanymi wcześniej (z wyłączeniem użycia niezbędnego dla przeprowadzenia testu ich poprawnej pracy) oraz nieaktywowanymi wcześniej systemami operacyjnymi, oprogramowaniem biurowym oraz oprogramowaniem antywirusowym – o parametrach technicznych nie gorszych niż wskazane w Specyfikacji technicznej sprzętu (szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia), stanowiącej Załącznik Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia – w celu wyposażenia Transgranicznego Centrum Zarządzania Kryzysowego i Szkolenia Specjalistycznego na potrzeby organizacji, kierowania, współdziałania i zabezpieczenia działań ratowniczych w relacji Powiat Jeleniogórski (Powiatowy Zespół Zarządzania Kryzysowego) – Gminy o poszerzonych kompetencjach (Tanvald i Jilemnice) w pasie przygranicznym oraz zabezpieczenia wspólnych szkoleń. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Dokument ten jest dostępny na stronie internetowej Zamawiającego: http://www.powiat.jeleniogorski.pl/index.php/pliki/zp/zp-2018. W przypadku, gdyby Wykonawca nie posiadał dostępu do Internetu, zgłasza powyższe Zamawiającemu i w takiej sytuacji dokumentacja postępowania zostanie udostępniona w innej formie (na wniosek) w celu sporządzenia oferty. 3. Jeżeli dokumentacja niniejszego postępowania, w szczególności Załącznik Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, wskazywałaby w odniesieniu do jakichkolwiek urządzeń/systemów/oprogramowania znaki towarowe, patenty lub pochodzenie albo normy, oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne lub inne dokumenty odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie urządzeń/systemów/oprogramowania równoważnych opisanym w tej dokumentacji, przy czym za rozwiązanie równoważne uważa się takie rozwiązanie, które pod względem technologii, wydajności i funkcjonalności przez to rozwiązanie oferowanych, nie odbiega znacząco od technologii funkcjonalności i wydajności wyszczególnionych w rozwiązaniu wyspecyfikowanym, przy czym nie podlegają porównaniu cechy rozwiązania właściwe wyłącznie dla rozwiązania wyspecyfikowanego, takie jak: zastrzeżone patenty, własnościowe rozwiązania technologiczne, własnościowe protokoły itp., a jedynie te, które stanowią o istocie całości zakładanych rozwiązań technologicznych i posiadają odniesienie w rozwiązaniu równoważnym. Urządzenia/systemy/oprogramowanie pochodzące od konkretnych producentów (o ile występują w opisie przedmiotu zamówienia) określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać urządzenia/ systemy/oprogramowanie oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Urządzenia/systemy/oprogramowanie pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe Zamawiający rozumie wymagania dotyczące urządzeń/systemów/oprogramowania zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów (o ile występuje) ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia (o ile występuje), dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Opisane parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum jakościowe wymagane przez Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W sytuacji, gdy Wykonawca w złożonej ofercie nie wykaże, iż proponowane materiały i urządzenia zamienne, inne niż określone przez Zamawiającego w dokumentacji postępowania, są równoważne pod względem konstrukcji, parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych oraz ich przeznaczenia, spowoduje to uznanie przez Zamawiającego, że złożona oferta nie odpowiada treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w zakresie opisu przedmiotu zamówienia i podlegać będzie odrzuceniu. 5. Wykonawca, w celu potwierdzenia, że oferowane urządzenia oraz oprogramowanie odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, przedłoży wraz z ofertą Opis oferowanego produktu – sporządzony zgodnie z Załącznikiem Nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 6. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do Wydziału Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obronnych Starostwa Powiatowego w Jeleniej Górze przy ul. Kochanowskiego 10, 58-500 Jelenia Góra (pokój nr 2.06, II piętro – bez windy). Wykonawca wlicza w oferowaną cenę koszt dostawy i wniesienia komputerów do w/w siedziby Zamawiającego. 7. Wykonawca wraz z komputerami przenośnymi przekaże Zamawiającemu certyfikaty licencyjne systemów operacyjnych zamontowanych w dostarczonych komputerach. 8. Wykonawca najpóźniej w dniu dostawy komputerów przenośnych z zainstalowanymi systemami operacyjnymi udostępni Zamawiającemu kody licencyjne oprogramowania biurowego oraz antywirusowego. 9. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji na dostarczone komputery przenośne przez okres co najmniej 24 miesięcy od dnia podpisania przez przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy bez zastrzeżeń protokołu zdawczo-odbiorczego przedmiotu zamówienia. 10. Okres gwarancji stanowi jedno z punktowanych kryteriów oceny ofert, stąd Wykonawca może wydłużyć oferowany termin gwarancji – na zasadach określonych w Dziale XVIII Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Maksymalny zaoferowany okres gwarancji, jaki będzie oceniany przez Zamawiającego w ramach jednego z kryteriów oceny ofert, wynosi 36 miesięcy. Jeśli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 36-miesięczny, Zamawiający przyzna ofercie taką ilość punktów, jak dla określonego w tym kryterium oceny ofert maksymalnego 36-miesięcznego okresu gwarancji. 11. Zasady realizacji zamówienia zostały określone w Projekcie umowy, stanowiącym Załącznik Nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 12. Zamawiający informuje, że realizacja przedmiotowego zamówienia jest dofinansowana ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (EFRR) w ramach programu Interreg V-A Republika Czeska-Polska na lata 2014-2020 – na podstawie projektu nr CZ.11.1.23/0.0/0.0/16_023/0000905.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony Formularz ofertowy – Załącznik Nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; 2) Opis oferowanego produktu – Załącznik Nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; 3) Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (Załącznik Nr 9 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia); 4) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – o ile ofertę składa pełnomocnik (pełnomocnictwo musi być oryginalne lub poświadczone notarialnie); 5) pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeżeli Wykonawca, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp. Z przedmiotowego zobowiązania, lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie Wykonawcy przez inne podmioty zasobów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, musi jednoznacznie wynikać w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 6) pełnomocnictwo udzielone reprezentantowi wykonawców do reprezentowania Wykonawców w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp – w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii notarialnie potwierdzonej za zgodność z oryginałem. 7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, każdy z tych Wykonawców odrębnie składa oświadczenia na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp (Załączniki Nr 5 i 6 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia), a także oświadczenie, o którym mowa w pkt 8 niniejszej Sekcji, tj. Załącznik Nr 8 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; 8) oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2018 r. poz. 798 z późn. zm.) – Załącznik Nr 8 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Przedmiotowe oświadczenie Wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca wraz z oświadczeniem może złożyć dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 9) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w Sekcji III.3 niniejszego ogłoszenia (Załączniki Nr 5 i 6 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia). 10) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w Sekcji III.3 niniejszego ogłoszenia (Załącznik Nr 5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach