Przetargi.pl
Zakup i dostawa 3 zestawów wag nieautomatycznych dla Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Lublinie

Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20447 Lublin, ul. Diamentowa
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 7406971 do 73 , fax. 817 406 437
  • Data zamieszczenia: 2018-05-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Lublinie
    ul. Diamentowa 2
    20447 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 7406971 do 73, fax. 817 406 437
    REGON: 43232318300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.witd.lublin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa 3 zestawów wag nieautomatycznych dla Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Lublinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Oferowane wagi w zestawach muszą posiadać świadectwo (certyfikat) zgodności, wystawione przez jednostkę notyfikowaną, spełniające wymogi polskiego prawa w tym zakresie. Zestaw wag musi spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 2 czerwca 2016 r. w sprawie wymagań dla wag nieautomatycznych (Dz. U. 2016, poz. 802) 2. Wszystkie dokumenty potwierdzające dopuszczenie wag do obrotu, w tym instrukcje i certyfikaty, muszą być sporządzone lub przetłumaczone na język polski. 3. Zakres pomiarowy urządzeń wagowych musi wynikać z certyfikatu (decyzji) zatwierdzenia typu WE wag lub dokumentów równoważnych. 4. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części. 5. W obu częściach zamówienia realizowana będzie dostawa jednakowych zestawów wag nieautomatycznych.: a) w części I – dwa niezależne zestawy wag z oprogramowaniem b) w części II- jeden zestaw wag z oprogramowaniem 6. Każdy zestaw wag nieautomatycznych, elektronicznych do kontroli nacisku kół, osi i masy całkowitej pojazdów ciężarowych (2 szt. wag) wraz z oprogramowaniem musi umożliwiać dokonywanie następujących pomiarów a) nacisku koła lub kół bliźniaczych na każdej z poszczególnych osi pojedynczych do wartości co najmniej 10 ton na koło lub grupę kół (tzw. koła bliźniacze), z dokładnością do ≤ 50 kg – w przypadku każdej wagi wchodzącej w skład zestawu b) nacisku każdej osi pojedynczej pojazdów, do wartości co najmniej 20 ton, z dokładnością d ≤ 100 kg – w przypadku zestawu dwóch wag połączonych w tzw. pomost wagowy; c) nacisku osi wielokrotnej (grupy osi) metodą „oś po osi”, przynajmniej do 20 osi składowych oraz wzajemnej odległości osi składowych, do wartości co najmniej 20 ton na każdą oś składową; d) rzeczywistej masy całkowitej pojazdu, rozumianego dalej jako pojazd pojedynczy, zespół pojazdów i pojazd członowy, metodą „oś po osi”. Rzeczywista masa całkowita- masa pojazdu łącznie z masą znajdujących się na nim rzeczy i osób, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym oraz jej aktów wykonawczych. 7. Ustalanie rzeczywistej masy całkowitej, nacisku osi pojedynczych oraz nacisku osi wielokrotnych jako sumy nacisków poszczególnych osi pojazdów musi wynikać z dokumentacji dopuszczającej wagi do użytkowania (certyfikatu zatwierdzenia typu WE lub dokumentów równoważnych) oraz dodatkowo z instrukcji urządzeń wagowych dostarczonych przez producenta – dokumenty potwierdzające spełnienie tych wymagań konieczne są do przedstawienia przed podpisaniem umowy. 8. Wagi powinny umożliwiać ich stosowanie w zagłębieniu (ławie fundamentowej) – o wymiarach: szerokość wnęki: 530 mm, głębokość wnęki 39 mm. 9. Wagi w zakresie pełnego działania pomiarowego muszą umożliwiać ich użycie w punktach kontrolnych, które charakteryzują się maksymalnym pochyleniem powierzchni jezdni w strefie ważenia względem poziomu z zachowaniem następujących tolerancji: a) 1% w kierunku ruchu pojazdów (pochylenie wzdłużne); b) 2% w kierunku prostopadłym do kierunku ruchu pojazdów (pochylenie poprzeczne). 10. Zasady określania nacisków osi pojedynczych i osi wielokrotnych oraz rzeczywistej masy całkowitej muszą być zgodne z przepisami obowiązującymi na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, a w przypadku ich braku z dostępną wiedzą techniczną. 11. Oprogramowanie na każdy zestaw musi uwzględniać wskazane przez producenta tolerancje urządzeń, oraz dodatkowo umożliwiać wprowadzenie tolerancji parametrów wagowych określonych przepisami lub wewnętrznymi wytycznymi użytkownika. 12. Oprogramowanie musi również umożliwiać rejestrację, archiwizację i wydruk w formie formularza, co najmniej następujących danych: a) data i godzina pomiaru b) wyniki nacisków osi pojedynczych oraz osi składowych wchodzących w skład osi pojedynczych, przy czym aplikacja nie może mieć ograniczeń co do liczby osi pojazdu; c) wyniki nacisków osi wielokrotnych będących suma nacisków osi składowych; d) wyniki nacisków osi pojedynczych oraz osi składowych wchodzących w skład osi pojedynczych – po odjęciu błędu pomiarowego; e) wyniki rzeczywistej masy całkowitej pojazdów; f) wyniki nacisków osi wielokrotnych będących suma nacisków osi składowych – po odjęciu błędu pomiarowego; g) wyniki rzeczywistej masy całkowitej pojazdów – po odjęciu błędu pomiarowego; 13. Oprogramowanie musi przetwarzać wyniki pomiarów oraz przedstawiać je w odniesieniu do parametrów technicznych pojazdów określonych w polskich przepisach. Program musi wskazywać o jaką wartość zostały przekroczone zmierzone parametry nacisków osi, rzeczywistej masy całkowitej. Przekroczenia wartości dopuszczalnych tych parametrów muszą być wyrażone w kilogramach [kg] lub tonach [t] oraz w procentach [%]. Oprogramowanie musi dawać administratorowi możliwość zmiany dopuszczalnych wartości parametrów pojazdów określonych w polskich przepisach. 14. Oferowane oprogramowanie użytkowe do rejestracji, archiwizacji, przetwarzania oraz wydruku wyników pomiarów musi być sporządzone w języku polskim i ma być dostarczone wraz z dokumentacją techniczną i użytkową (instrukcja obsługi), nośnikami oraz licencjami. 15. Do każdego zestawu wag zostanie dołączony klucz umożliwiający korzystanie z oprogramowania. 16. Wykonawca obowiązany jest udzielić minimum 24 miesięcznej gwarancji na każdy element oferowanych urządzeń wagowych. 17. Wszystkie poszczególne elementy składowe zestawu wag, w tym ich zasilacze, muszą posiadać znak CE zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami obowiązującymi na terytorium RP. 18. Urządzenia wagowe muszą być odporne na wilgoć, kurz i pył oraz zanieczyszczenie paliwem lub olejem, tak aby umożliwiać dokonywanie pomiarów pojazdów w złym stanie technicznym oraz pomiarów zewnętrznych w niekorzystnych warunkach pogodowych, takich jak opady deszczu a także umożliwiać dokonywanie pomiarów w temperaturach od -10 stopni C do + 40 stopni C.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38311000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych warunków

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach