Centrum Obsługi Administracji Rządowej ogłasza przetarg
- Adres: 02-903 Warszawa, ul. Powsińska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 694 61 18 , fax. 22 694 61 21
- Data zamieszczenia: 2018-12-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Obsługi Administracji Rządowej
ul. Powsińska 69/71
02-903 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 694 61 18, fax. 22 694 61 21
REGON: 1226172500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://zamowienia.gov.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
zakup foteli obrotowych i krzeseł dla Centrum Obsługi Administracji Państwowej” (nr postępowania 82/2018/WASK) - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż foteli obrotowych i krzeseł we wskazanych pomieszczeniach przez Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39110000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć za pośrednictwem Platformy, podpisane przez osoby uprawnione kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w przypadku składania oferty w formie pisemnej, podpisana przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez pełnomocnika Wykonawcy, następujące dokumenty: 1) Formularz Oferty wraz z Formularzem asortymentowo - cenowym (wykaz foteli obrotowych i krzeseł), stanowiącym integralną część Formularza Oferty, którego wzór stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ: 2) Oświadczenia, o których mowa w rozdziale IX w oryginale; 3) Pełnomocnictwo lub inny dokument, opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym, z którego wynika prawo do podpisania oferty oraz innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 570), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, 4) Pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp - jeżeli zachodzi taka okoliczność, 5) Zobowiązanie, o którym mowa w rozdz. VIII ust. I, pkt 4 SIWZ, 6) Specyfikacja zaoferowanych siedzisk zawierająca zdjęcie i nazwę i / lub nr modelu, producenta oferowanego produktu, którego wzór stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ . Brak ww. dokumentów lub jednego z nich spowoduje odrzucenie oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Meble biurowe do Centrum Egzaminowania i Monitorowania Maszynistów
Dodano: 2023-01-15 - Meble biurowe do Centrum Egzaminowania i Monitorowania Maszynistów
Dodano: 2022-10-26 - Zakup trybun składanych
Dodano: 2022-10-19 - Zakup trybun składanych
Dodano: 2022-09-09 - Zakup, dostawa i montaż wraz z rozładunkiem i wniesieniem fabrycznie nowych mebli pracowniczych, krzeseł konferencyjnych i foteli biurowych do oddziałów Głównego Inspektoratu Ochrony Środowiska
Dodano: 2022-08-08 - Zakup z dostawą i montażem foteli oraz mebli biurowych dla jednostek Politechniki Warszawskiej
Dodano: 2021-02-08 - „Sukcesywna dostawa krzeseł”.
Dodano: 2021-02-01 - Zakup z dostawą i montażem foteli oraz mebli biurowych dla jednostek Politechniki Warszawskiej
Dodano: 2020-11-05 - Sukcesywna dostawa krzeseł
Dodano: 2020-10-23 - Zakup foteli biurowych na wyposażenie biura siedziby Centralnego Portu Komunikacyjnego sp. z o.o.
Dodano: 2020-09-18