Ozorkowskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 95035 Ozorków, ul. Żwirki
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 422 771 400 , fax. 422 771 401
- Data zamieszczenia: 2018-10-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ozorkowskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp z o.o.
ul. Żwirki 30
95035 Ozorków, woj. łódzkie
tel. 422 771 400, fax. 422 771 401
REGON: 47170857600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.opkspzoo.eu
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka prawa handlowego PKD 3530Z - Zamawiajacy udzielajacy zamówień sektorowych.
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup energii elektrycznej na potrzeby obiektów Ozorkowskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego w Ozorkowie w roku 2019 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: „Zakup energii elektrycznej na potrzeby obiektów Ozorkowskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego w Ozorkowie w roku 2019”, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10.04.1997 r. Prawo energetyczne (tekst jedn. Dz. U. z 2018 r., poz. 755 z późn. zm.), dla punktów poboru wymienionych w „Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia – punktów poboru energii elektrycznej objętych umową” stanowiącym załącznik Nr 7 do SIWZ. 2 Prognozowane szacunkowe zużycie energii elektrycznej w okresie od dnia 01.01.2019 r. do dnia 31.12.2019 r. wynosi: 1 916 218 kWh w tym: - taryfa C11 - całodobowa - 15 440 kWh - taryfa C12A - szczytowa - 325 kWh - taryfa C12A - pozaszczytowa - 1 662 kWh - taryfa C22A - szczytowa - 21 343 kWh - taryfa C22A - pozaszczytowa - 64 254 kWh - taryfa B22 - szczytowa - 422 334 kWh - taryfa B22 - pozaszczytowa - 1 390 860 kWh 3 Szczegółowy wykaz punktów poboru energii elektrycznej z prognozowanym zużyciem i mocami zamówionymi zawiera załącznik nr 7 do SIWZ. Prognozowane zużycie energii elektrycznej ma charakter orientacyjny, służący do porównania ofert i w żadnym wypadku nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii w podanej ilości. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tytułu nie pobrania przez Zamawiającego przewidywanej ilości energii. 4 Energia elektryczna powinna spełniać parametry techniczne zgodnie z postanowieniami ustawy Prawo energetyczne oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy i Polskimi Normami, które zapewniał będzie OSD. 5 Rozliczenie sprzedaży odbywać się będzie na podstawie faktycznego zużycia energii elektrycznej przy stałych cenach jednostkowych za 1 kWh w całym okresie realizacji zamówienia. 6 Wybrany wykonawca będzie zobowiązany do wykonania wszelkich formalności i czynności niezbędnych do przejęcia obowiązków sprzedawcy energii w terminie umożliwiającym rozpoczęcie zakupu energii elektrycznej od dnia 01.01.2019 r. Zamawiający nie poniesie żadnych dodatkowych kosztów związanych z wykonaniem tych czynności jak również kosztów wynikających z uchybień Wykonawcy wynikłych w trakcie ich realizacji. Zamawiający może dochodzić odszkodowania wynikającego z niedotrzymania terminu oraz innych poniesionych szkód z winy Wykonawcy. 7 Zamawiający informuje, że proces zmiany sprzedawcy energii elektrycznej odbywa się po raz kolejny dla wszystkich punktów poboru. Ważność obowiązującej umowy na zakup energii elektrycznej dla wszystkich punktów poboru upływa z dniem 31.12.2018 r. 8 Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) Zamawiającego jest PGE Dystrybucja S.A. Oddział Łódź, 90-021 Łódź ul. Tuwima 58. Zamawiający ma podpisane umowy o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby obiektów Ozorkowskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego na czas nieoznaczony. 9 Wykonawca zgłosi na podstawie otrzymanego pełnomocnictwa do ww. OSD o wyborze Wykonawcy - dostawcy energii elektrycznej. 10. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 11. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09300000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: wykonawca posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na podstawie ustawy Prawo energetyczne.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty (formularz oferty stanowi załącznik nr 1 do SIWZ) wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert: 1. formularz cenowy, stanowi załącznik nr 2 do SIWZ 2. oświadczenie w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ; 3. informację o tym czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego. Wzór informacji stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 4. pełnomocnictwo dla osoby / osób podpisującej /cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność przez notariusz); 5. pełnomocnictwo ustanawiające Pełnomocnika – gdy ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego – w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna wskazywać rodzaj uprawnień, do których upoważniony jest Pełnomocnik.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa energii elektrycznej do obiektów PGKiM w Łęczycy Sp. z o.o. wraz z odkupem nadwyżki energii elektrycznej wytworzonej w OZE w okresie od 01.07.2024r. do 30.06.2025r.
Dodano: 2024-03-26 - KOMPLEKSOWA DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ od 01 stycznia 2024 roku do 31 grudnia 2024 roku
Dodano: 2023-12-04 - Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji energii elektrycznej do obiektów Domu Pomocy Społecznej w Wojszycach
Dodano: 2023-08-14 - Przyłączenie do miejskiej sieci ciepłowniczej nowobudowanego budynku biurowego na terenie nieruchomości WFOŚiGW w Łodzi przy ul. Dubois 118 oraz dostawa ciepła do tego budynku.
Dodano: 2023-07-28 - Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej w ramach umowy kompleksowej w DPS w Woli Chruścińskiej
Dodano: 2023-07-26 - Gmina Wielgomłyny. Dostawa energii elektrycznej w okresie od 01.08.2023 r. do 31.12.2024 r.
Dodano: 2023-07-26 - Usługa przyłączenia do sieci ciepłowniczej budynku przy ul. Wojska Polskiego 180.
Dodano: 2023-06-02 - Dostawa energii elektrycznej do budynków Akademii Nauk Stosowanych Stefana Batorego
Dodano: 2023-05-15 - Zakup energii elektrycznej
Dodano: 2023-03-16 - Dostawa energii elektrycznej do budynków Akademii Nauk Stosowanych Stefana Batorego
Dodano: 2023-03-02