Przetargi.pl
Zakup energii elektrycznej na potrzeby obiektów Gminy Dąbrowa Zielona i jej jednostek organizacyjnych

Gmina Dąbrowa Zielona ogłasza przetarg

  • Adres: 42265 Dąbrowa Zielona, Plac Kościuszki
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 343 555 018 , fax. 343 555 052
  • Data zamieszczenia: 2018-06-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dąbrowa Zielona
    Plac Kościuszki 31
    42265 Dąbrowa Zielona, woj. śląskie
    tel. 343 555 018, fax. 343 555 052
    REGON: 53266500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.dabrowazielona.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup energii elektrycznej na potrzeby obiektów Gminy Dąbrowa Zielona i jej jednostek organizacyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: „Zakup energii elektrycznej na potrzeby obiektów Gminy Dąbrowa Zielona i jej jednostek organizacyjnych” Szczegółowy wykaz punktów poboru energii elektrycznej stanowi II część SIWZ. Zakup będzie się odbywać na postawie umowy sprzedaży z Wykonawcą. Usługi dystrybucji będą świadczone na podstawie odrębnej umowy zawartej z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego. Do obowiązków Wykonawcy należy m.in.: Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia oraz przyjmuje na siebie pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie zamówienia. Spełnienie innych wymagań określonych w istotnych postanowieniach umowy oraz wynikających z obowiązujących przepisów prawa. Podstawowe informacje: Ilość układów pomiarowych rozliczających zużytą energię elektryczną 23 Całkowita moc umowna [kW] 452 Grupa taryfowa wg OSD Wg wykazu stanowiącego SIWZ cz. II Szacunkowe zużycie w okresie obowiązywania umowy [MWh] 545,419 Informacja o umowach obecnie obowiązujących Zamawiającego (Kolejna informacja o dotychczasowych zmianach sprzedawcy) Informacja o umowach obecnie obowiązujących Zamawiającego Rezerwowa umowa na zakup energii ważna do 31.07.2018 r. Sposób wypowiedzenia umów zakupu energii -umowa nie wymaga wypowiedzenia. Pozostałe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte zostały w SIWZ oraz jego załącznikach
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09310000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Złożona oferta musi być zabezpieczona wadium obejmującym okres związania ofertą o wartości: 3.000,00 zł (słownie trzy tysiące złotych 00/100). 2. Wadium winno zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert. Nie wniesienie wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub wniesienie wadium po tym terminie skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu, b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy winno być poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2014, poz. 1804 ze zm). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Urzędu w banku: Bank Spółdzielczy w Koniecpolu O/Dąbrowa Zielona nr konta 63827610132002020000130103 z podaniem tytułu: „Wadium w postępowaniu na zakup energii elektrycznej dla potrzeb obiektów Gminy Dąbrowa Zielona i jej jednostek organizacyjnych". Pozostałe informacje dotyczące wadium zgodnie z SIWZ
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: posiada aktualnie obowiązującą koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne ważną w okresie wykonywania zamówienia lub dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży kserokopię koncesji lub równoważnego dokumentu obowiązującego na terenie Unii Europejskiej potwierdzonego za zgodność z oryginałem. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokumenty składa ten z Wykonawców składający ofertę wspólną, który w ramach konsorcjum będzie odpowiadał za realizację prac objętych uprawnieniem.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy (część IV do SIWZ) 2. Oświadczenie zgodne z art. 25a ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 1 do oferty) 3. Oświadczenie w związku z poleganiem na zasobach innych podmiotów (załącznik nr 2 do oferty) 4. Oświadczenie zgodne z art. art. 24 ustawy Pzp (załącznik nr 3 do oferty) 5. Oświadczenie dotyczące podmiotu, na którego zasoby powołuje się Wykonawca (załącznik nr 4 do oferty) 6. Oświadczenie dotyczące podwykonawcy niebędącym podmiotem, na którego zasoby powołuje się Wykonawca (załącznik nr 5 do oferty) 7. Oświadczenia wymaganego od Wykonawcy w zakresie wypełniania obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (załącznik nr 7 do oferty) 8. Oświadczenia, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126 z późn. zm.), składane przez Wykonawcę i inne podmioty na zdolnościach lub sytuacji których polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp oraz przez Podwykonawców, należy złożyć w oryginale, 9. Dokumenty, o których mowa w rozporządzeniu, inne niż oświadczenia, o których mowa powyżej w punkcie 1, należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę (-y) uprawnioną (-e) do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, 10. Jeżeli upoważnienie do podpisania i złożenia oferty nie wynika z dokumentów złożonych w ofercie takich jak: odpis z właściwego rejestru, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie. 11. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach