Gmina Rawicz - Zakład Usług Komunalnych ogłasza przetarg
- Adres: 63-900 Rawicz, ul. Winiary 4B
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 65 5461881 , fax. 65 5462717
- Data zamieszczenia: 2016-07-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Rawicz - Zakład Usług Komunalnych
ul. Winiary 4B 4B
63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie
tel. 65 5461881, fax. 65 5462717
REGON: 41003570000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.rawicz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup energii elektrycznej na potrzeby Gminy Rawicz-Zakładu Usług Komunalnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej do obiektów administrowanych przez Zamawiającego wskazanych w załączniku nr 6 do SIWZ, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne i przepisami wykonawczymi do tej ustawy. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: a) zakup energii elektrycznej; szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej na potrzeby zamówienia w okresie od 01.01.2017 r. do 31.12.2017 r. - wynosi 142 800 kWh. b) reprezentowanie Zamawiającego przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego w sprawach związanych z zawarciem umowy sprzedaży energii elektrycznej oraz umowy o świadczenie usług dystrybucji oraz o zmianach w tych umowach, składania oświadczeń woli oraz ustalania w imieniu Zamawiającego wszelkich niezbędnych informacji na podstawie udzielonego Wykonawcy przez Zamawiającego pełnomocnictwa. 2. Wyżej opisany przedmiot zamówienia oraz szczegółowe informacje dot. poszczególnych punktów poboru przedstawione zostały w zestawieniu zbiorczym stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ. 3. Zamawiający informuje, że wybór sprzedawcy dla wymienionych punktów poboru odbywa się po raz kolejny. Zamawiający ma obecnie zawarte umowy o świadczenie usługi kompleksowej na czas nieokreślony z ENEA S.A. ul. Górecka 1, 60-967 Poznań na obiekty wskazane w Załączniku nr 6 do SIWZ pozycja od 96 do 100. 4. Zamawiający ma podpisane umowy o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej na czas określony tj . do dnia 31.12.2016r. z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego tj. z ENEĄ Operator spółka z o.o. z siedzibą w Poznaniu. 5. Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia dostaw energii elektrycznej z zastosowaniem prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust 5 ustawy PZP. Prawem opcji jest możliwość zwiększenia dostaw energii elektrycznej na warunkach zawartej umowy o kolejne 15 % zamówienia podstawowego. Zamawiający uzależnia możliwość skorzystania z prawa opcji od dodania nowych punktów poboru energii elektrycznej oraz zwiększenia zapotrzebowania na dostawę energii elektrycznej do punktów poboru energii wskazanych w załączniku nr 6 do SIWZ. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszej umowy. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego pisemnego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie. 6. Sprzedaż energii elektrycznej będzie się odbywać na zasadach określonych w ustawie Prawo energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997r. ( t.j. Dz. U. z 2012 roku poz. 1059 z późniejszymi zmianami ) oraz w wydanych na jej podstawie aktach wykonawczych i Polskich Normach. 7. Wykonawca - sprzedawca energii elektrycznej na obszarze działania Operatora Systemu Dystrybucji (ENEA Operator) musi posiadać zawartą umowę z tym operatorem lub posiadać zapewnienie (promesę) o świadczenie usług dystrybucji, która reguluje kompleksowo stosunki pomiędzy sprzedawcą a OSD. Zawarcie takiej umowy jest warunkiem koniecznym umożliwiającym sprzedaż energii elektrycznej przez Wykonawcę w okresie realizacji zamówienia. 8. Dostarczana energia musi spełniać parametry jakościowe - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 04.05. 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. z 2007 r. Nr 93 poz. 623 z późniejszymi zmianami ). 9. Podstawą rozliczenia za przedmiot zamówienia będzie faktyczne zużycie energii elektrycznej w kWh. - w przypadku braku wskazań liczników od Operatora Systemu Dystrybucyjnego w terminie, Zamawiający dopuszcza możliwość wystawienia faktur szacunkowych ( korygowanych po otrzymaniu faktur rzeczywistych), Dane podane w załącznikach 6 do SIWZ dot. planowanego zużycie energii są wartościami przewidywanymi i w przypadku zapotrzebowania mniejszej ilości Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu żadne roszczenie. 10. Wykonawca przy ustalaniu ceny ofertowej w oparciu o opis przedmiotu zamówienia musi uwzględnić wszystkie składniki wpływające na ustalenie ceny. 11. Formularz oferty wraz ze stanowiącymi jego integralną część załącznikami powinny być przygotowane przez Wykonawcę w/g postanowień niniejszej specyfikacji, bez dokonywania w nich zmian przez Wykonawcę. 12. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wszelkich czynności niezbędnych do rozpoczęcia świadczenia dostaw w takim terminie, aby mogły być one realizowane bezpośrednio po zakończeniu terminu dotychczas obowiązujących umów tzn. w terminie nie późniejszym niż 1 stycznia 2017 roku - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 093000002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin płatności
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rawicz.pl, bip, zakład usług komunalnych, przetargi, aktualne przetargi
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa energii elektrycznej dla obiektów administrowanych przez Gminę Strzałkowo oraz oświetlenia ulicznego będącego własnością Gminy
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa energii elektrycznej dla Gminy i Miasta Krajenka oraz jednostek organizacyjnych na lata 2017-2018
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa energii elektrycznej dla Wielkopolskiego Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii im. Eugenii i Janusza Zeylandów SP ZOZ - szpitale w Poznaniu , Ludwikowie i Chodzieży
Dodano: 2016-06-07 - Zakup energii elektrycznej do budynku Wielkopolskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia przy ul. Piekary 14/15 w Poznaniu
Dodano: 2016-06-07 - Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Kobylin w latach 2016-2018
Dodano: 2016-05-18 - Zakup Energii Elektrycznej dla Gminy Kraszewice i jej jednostek podległych
Dodano: 2016-05-12 - Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Murowana Goślina i jednostek pomocniczych w latach 2016 - 2017
Dodano: 2016-04-08 - Dostawa energii elektrycznej dla jednostek Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Poznaniu
Dodano: 2016-03-16 - Zakup energii elektrycznej
Dodano: 2016-02-03 - ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY PRZEDSIĘBIORSTWA WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI SP. Z O.O. W KONINIE (SPRZEDAWCA REZERWOWY)
Dodano: 2015-12-02