Gmina Rydzyna ogłasza przetarg
- Adres: 64130 Rydzyna, ul. Rynek
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 655 388 434 , fax. 655 388 513
- Data zamieszczenia: 2018-11-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Rydzyna
ul. Rynek 1
64130 Rydzyna, woj. wielkopolskie
tel. 655 388 434, fax. 655 388 513
REGON: 41105073500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.rydzyna.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup energii elektrycznej na lata 2019-2020 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego oraz jednostek organizacyjnych wskazanych w załącznikach nr 1, 2.1, 2.2, 2.3 do SIWZ. 2. Zakup energii elektrycznej powinien odbyć się zgodnie ze standardami jakościowymi określonymi w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (tj. Dz.U. z 2018 r., poz. 755 z późn. zm.) oraz w rozporządzeniach wykonawczych. 3. Gmina Rydzyna działa na podstawie podpisanego Porozumienia, w imieniu niżej wymienionych jednostek: 1) Przedszkole w Rydzynie, 2) Szkoła Podstawowa w Rydzynie, 3) Szkoła Podstawowa w Kaczkowie, 4) Szkoła Podstawowa w Dąbczu, 5) MGOPS w Rydzynie, 6) ROK w Rydzynie. 4. Zamawiający przewiduje udzielenie niniejszego zamówienia z podziałem na części w rozumieniu art. 2 pkt 6 ustawy Pzp. Postępowanie zostało podzielone na części w celu uzyskania optymalnych korzyści finansowych. 4.1. Część 1 zamówienia – zakup energii elektrycznej do obiektów wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ – oświetlenie uliczne: 1) Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od 01.01.2019 r. do 31.12.2020 r. wynosi 770.330,00 kWh (w okresie od 01.01.2019 r. do 31.12.2019 r. – 385.165,00 kWh, w okresie od 01.01.2020 r. do 31.12.2020 r. – 385.165,00 kWh.) 2) Wykonanie czynności wynikających z pełnomocnictwa, stanowiącego zał. nr 2 do projektu umowy (załącznik nr 7.1.2. do SIWZ), w szczególności Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do zgłoszenia wskazanemu Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego do realizacji zawartej z Wykonawcą umowy sprzedaży energii elektrycznej oraz składania innych oświadczeń woli, reprezentowania Zamawiającego przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego w sprawach związanych z zawarciem umowy o świadczenie usług dystrybucji. 4.2. Część 2 zamówienia – zakup energii elektrycznej do obiektów wymienionych w załączniku nr 2.1, 2.2, 2.3 do SIWZ – mieszkaniówka i pozostałe obiekty: 1) Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od 01.01.2019 r. r. do 31.12.2020 r. wynosi: • Taryfa Cxx: 710.687,16 kWh (w okresie od 01.01.2019 r. do 31.12.2019 r. – 355.343,58 kWh, w okresie od 01.01.2020 r. do 31.12.2020 r. – 355.343,58 kWh). • Taryfa Gxx: 5.016,00 kWh (w okresie od 01.01.2019 r. do 31.12.2019 r. – 2.508,00 kWh, w okresie od 01.01.2020 r. do 31.12.2020 r. – 2.508,00 kWh). 2) Wykonanie czynności wynikających z pełnomocnictwa, stanowiącego zał. nr 2 do projektu umowy (załącznik nr 7.2.2 i 7.3.2), w szczególności Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do zgłoszenia wskazanemu Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego do realizacji zawartej z Wykonawcą umowy sprzedaży energii elektrycznej oraz składania innych oświadczeń woli, reprezentowania Zamawiającego przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego w sprawach związanych z zawarciem umowy o świadczenie usług dystrybucji. 5. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, tj. zwiększenia ilości zakupionej energii do 20% wartości zamówienia podstawowego (dla każdej części), w sytuacji dodania nowych punktów poboru energii elektrycznej do umowy lub w sytuacji zwiększenia zapotrzebowania na dostawę energii elektrycznej do punktów poboru energii elektrycznej określonych odpowiednio w Załączniku nr 1, 2.1, 2.2 i 2.3 do SIWZ. Zaistnienie okoliczności, o których mowa powyżej, spowoduje zwiększenie wynagrodzenia należnego Wykonawcy z tytułu umowy dla każdej części przedmiotu zamówienia oddzielnie. Zwiększenie ilości zakupionej energii i tym samym wynagrodzenia Wykonawcy może nastąpić wyłącznie z zastosowaniem prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp i nie wymaga aneksu do umowy. 6. Możliwe jest zmniejszenie ilości obiektów (punktów poboru) lub zmniejszenie zapotrzebowania na dostawę energii elektrycznej, które będzie dokonywane na podstawie zmiany przedmiotowego załącznika bez konieczności renegocjowania warunków umowy. Zmiana jest możliwa, jeżeli łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09000000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualnie obowiązującą koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty podmiotów zagranicznych: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokumenty, o których mowa w pkt 6.1. i 6.3. SIWZ. 3.7. Zamawiający wymaga, aby całość dostaw energii była wykonana wyłącznie przez Wykonawcę, bez udziału podwykonawców.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup energii elektrycznej dla hali 3mk Arena Ostrów
Dodano: 2024-01-26 - Kompleksowa dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej dla ANS w Pile
Dodano: 2024-01-16 - Zakup energii elektrycznej dla Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Poznaniu oraz komórek organizacyjnych w okresie 12 miesięcy III 2024 r.-II 2025 r.
Dodano: 2023-12-11 - Dostawa energii elektrycznej
Dodano: 2023-11-30 - Kompleksowa dostawa energii elektrycznej na potrzeby Centrum Sportu Szamotuły Sp. z o.o.
Dodano: 2023-11-24 - Kompleksowa dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby ZST im. gen prof. Sylwestra Kaliskiego w Turku w okresie od 01.01.2024 roku do 31.12.2024 roku
Dodano: 2023-11-23 - Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej i świadczenie dystrybucji energii elektrycznej w latach 2024-2025
Dodano: 2023-07-04 - Kompleksowa dostawa energii elektrycznej na potrzeby Centrum Sportu w Szamotułach
Dodano: 2023-06-07 - Kompleksowa dostawa energii elektrycznej na potrzeby Centrum Sportu w Szamotułach
Dodano: 2023-05-29 - Dostawa oleju napędowego i benzyny polegająca na tankowaniu pojazdów z dystrybutora stacji obsługi paliw
Dodano: 2023-03-27