Przetargi.pl
Zakup energii elektrycznej do punktów poboru administrowanych przez Górna Raba Sp. z o.o. w okresie od 01.01.2019 do 31.12.2019

"Górna Raba" Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 34-730 Mszana Dolna, ul. Krakowska
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 3310324 , fax. 18 3310324
  • Data zamieszczenia: 2018-10-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: "Górna Raba" Sp. z o.o.
    ul. Krakowska 27E
    34-730 Mszana Dolna, woj. małopolskie
    tel. 18 3310324, fax. 18 3310324
    REGON: 35626754600000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup energii elektrycznej do punktów poboru administrowanych przez Górna Raba Sp. z o.o. w okresie od 01.01.2019 do 31.12.2019
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej do punktów poboru użytkowanych przez Górna Raba Sp. z o.o., przez okres 12 miesięcy (to jest od 01.01.2019 do 31.12.2019) szczegółowo opisanych w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ. 2. Szacunkowe zużycie energii elektrycznej w okresie od 01.01.2019 do 31.12.2019 wynosi: a) Grupa taryfowa C 11 – 64 700KWh, b) Grupa taryfowa B23 – 1 288 000 KWh, w tym: a. szczyt przedpołudniowy 242 000 KWh b. szczyt popołudniowy 151000 KWh c. pozostałe godziny doby 895 000KWh UWAGA! Podane wartości zużycia energii elektrycznej, należy przyjąć jako wartości szacunkowe w formularzu ofertowym – załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. Zamawiający zastrzega, że przedstawione powyżej szacunkowe dane nie odzwierciedlają deklarowanego wykorzystania energii elektrycznej w czasie trwania umowy i w żadnym razie nie mogą być podstawą jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy. Zakłada się że może nastąpić wzrost lub spadek zużycia energii w okresie trwania umowy. Rzeczywista ilość energii elektrycznej będzie zależna od potrzeb Zamawiającego. Rozliczenie następować będzie na podstawie faktycznego zużycia energii elektrycznej, zgodnie ze wskazaniami liczników. Podane powyżej ilości zużycia energii należy traktować jako orientacyjne i Wykonawcy nie przysługuje prawo odszkodowania za nieosiągnięcie wskazanych ilości. Zamawiający informuje, że w ciągu trwania okresu realizacji umowy może nastąpić zmiana administratora dla części punktów poboru. Biorąc powyższe pod uwagę Zamawiający zastrzega, że nastąpi przepisanie umowy na nowego administratora pod takimi samymi warunkami, jakie zostały określone w przedmiotowej SIWZ i zawartej umowie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09310000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada: aktualnie obowiązującą koncesję, zezwolenie lub licencję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Parafowany wzór umowy - załącznik nr 4 do SIWZ 2. Zgodnie z art. 24 ust. 11 u.p.z.p. wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 u.p.z.p.. – załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach